Vakantiehuis La Cancelita

Meer vakantiehuis info

9 reviews over Vakantiehuis La Cancelita

• 9Nadoe08-08-2009

mooie bungalow

We zijn drie weken geweest op het zeer rustige park. Het zwembad heb je vaak alleen. Er zijn goed bedden en goed sanitair. Voor de rest zijn de bungalows redelijk ingericht. Soms zijn er kleine dingen stuk of niet aanwezig, maar de zeer vriendelijke beheerster wil je altijd helpen. Enige probleem is de twee pitten van het fornuis. Een prima plek

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8Pyt05-08-2009

prima parkje

Cancelita bestaat uit 9 casa’s. 1 en 2 staan met de achterkanten tegen elkaar.Zij staan op een heuvel en hebben voldoende privacy. 3e bungalow staat alleen, heeft een balkon en ook op de heuvel. Dan komt het zwembad. Er staan geen huisjes aan het zwembad. De volgende zijn 2 naast elkaar gelegen casa's en in de berg gebouwd. 2 schuifpuien 1 voor de kamer en 1 voor de slaapkamer. De tweede slaapkamer heeft geen direct licht maar via een lichtkoker. Aan het einde van het parkje heb je drie geschakelde casa’s. Deze zijn groter dan de vorige twee. Helaas heb je in de laatste twee weinig privacy. De terrassen zijn niet gescheiden. Alle bungalows zijn goed ingericht hebben goede bedden en goed sanitaire (met bidet) Wij hebben een hele goede vakantie gehad met een zeer vriendelijk beheerster. De laatste jaren is veel verbeterd Volgens ons kunt U met een gerust hart afreizen naar Cancelita

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Pyt05-08-2009

goede vakantie bestemming

Cancelita bestaat uit 9 casa’s . De eerste 2 staan met de achterkanten tegen elkaar. Zij staan op een heuvel en hebben voldoende privacy. De derde bungalow staat alleen, heeft een balkon en staat ook op dezelfde heuvel. Daarna het zwembad. Er staan geen huisjes aan het zwembad. Het zwembad heeft diverse terrasjes en is prachtig ingericht. Het vierde gebouw is van de eigenaar en hier verblijft ook vaak de beheerder. De volgende casa’s zijn twee naast elkaar gelegen huisjes. Deze zijn half in de bergwand gebouwd. Hierdoor hebben zijn weinig ramen. Twee schuifpuien 1 voor de kamer en 1 voor de slaapkamer. De tweede slaapkamer heeft geen direct licht vanaf buiten, maar via een lichtkoker. Aan het einde van het parkje heb je drie geschakelde casa’s. Deze zijn groter dan de vorige twee. Helaas heb je in de laatste twee weinig privacy. De terrassen zijn niet van elkaar gescheiden. Alle bungalows zijn goed ingericht hebben goede

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Yvonne Verburg04-05-2008

Wij hadden geboekt en lazen daarna de beoordeling.Dat was niet zo best, maar....ga...ga erheen, de huizen zijn nieuw of prachtig opgeknapt, nieuwe badkamer, wc, spaanse kleuren, één kamer geel, blauw, rood.Het uitzicht is geweldig, en het zwembad is heerlijk, en helemaal alleen voor jou.Ik vind het niet geschikt voor kinderen, maar met je partner...geweldig! Je moet wel een beetje van katten houden, ze zijn zo lief! Doen je niets.Ook is de weg ernaar toe, zeer stijl, maar het is zo de moeite waard.En het restaurantje in het dorp, wordt gerund door een duitse vrouw, géén braadworst, maar heerlijk spaans.Zeer goede wijn, en smaakvol. Gewoon gaan en doen, het krijgt van ons een 8!!! En ik...yvonne...ben zeer verwend!Maar dit krijgt een plaatjes in mijn hart.

Gereisd met partner in april 2008

• 8van der Linde24-09-2007

Ondanks de slechte review toch geboekt. Zeer ruim onderkomen, eenvoudig maar functioneel ingericht, ruime tuin, schitterend uitzicht, heel rustig gelegen en zeer hulpvaardige (Spaanstalige) schoonmaaksters. De muffe lucht waar eerder melding van is gedaan was weg (elektrische ontvochters aanwezig en een Brise in het stopcontact). Geen ongedierte gesignaleerd. Zwembad is prachtig. Ligging op het eiland is goed, op ca. 10 min met de auto van strand van Puerto Naos. De weg naar de accomodatie is wel een klein stukje zeer steil. De accomodatie geboekt via Sudtours incl. auto.

Gereisd met familie in juli 2007

• 1Ruud03-03-2007

SLECHT. De toelichting zoals in de folder van de aanbieder is een regelrechte leugen. Muf hok, dat stinkt, schimmel op de muur en je krijgt hoofdpijn zodra je binnen komt.

DE mooie tuin en het zwembad liggen bij andere casita's die niet worden aangeboden door de aanbieder.

Gelukkig zonder al te veel problemen een vervanging kunnen krijgen.

Advies: Kies iets anders

Gereisd met partner in februari 2007

• 8Roel Alkema02-02-2007

Deze reactie betreft de meest zuidelijk gelegen casita, bestaande uit 3 geschakelde verblijven. Deze casita heeft een prachtig terras aan de zeezijde en is ruim van opzet: grote kamers en een ruime badkamer.Het uitzicht is magnifiek. De bereikbaarheid scoort iets lager vanwege een zeer steile oprit naar het complex (maar dat went).Het zwembad ligt verderop aan de weg, maar dat stoorde ons niet.De service was prima en het huis was schoon en werd goed onderhouden.

Gereisd in februari 2007

• 4Ingrid06-08-2006

Niet geboekt,toch gekregen.De besproken accomodatie was door acute problemen niet beschikbaar.De tegels vh zwembad lieten plots los.Toen we ons eigenlijke vakantieadres vonden,bleek dat de eigenaar er al 3 weken zat om t probleem op te lossen.Jofisa(pl. agent)had niet de moeite genomen om ons reisbureau hiervan op de hoogte te stellen.Cancelita zou n gelijkwaardige huis zijn.Helaas!Het was n donker hok met n tochtig balcon zonder tafel.Een wijnglas was niet te vinden,2 velletjes toiletpapier,geen koekepan en weinig bestek.Nog geen knijper en de broodrooster hebben we nooit gevonden.De muizen liepen gezellig door t huis.Meer dan ergerlijk was de slechte service van Jofisa.Zij hebben zich amper ingespannen om ons enigszins tegemoet te komen in onze ellende.Eerlijksheidshalve zal ik als positief t mooie zwembad noemen en t uitzicht maar daarvoor kun je op meer plaatsen op La Palma terecht!

Gereisd in augustus 2006

• 4Ingrid13-07-2006

Als je Casa Monasterio 26 weken van te voren geboekt hebt en je eenmaal aangekomen op La Palma te horen krijgt dat deze accomodatie niet beschikbaar is maar dat je je vakantie in Cancelita mag doorbrengen dan ben je niet blij. Het is een donder hok met een tochtig balcon, de muizen aten de kruimels onder je voeten vandaan, met het maximaal aantal toegestane personen kun je daar echt niet verblijven (er is simpelweg niet genoeg bestek en dergelijke, er zijn slechts 2 stoelen op het balcon en GEEN tafel! Koken was ook een avontuur, slechts twee pitten. Stond er echter 1 pan op 'het vuur' dan kon je de andere pit niet gebruiken, nog geen knijpertje om je handdoek op te hangen, 2 velletjes toiletpapier bij aankomst en ga zo maar door!!!!De plaatselijke agent, Jofisa, blijft wat service betreft ernstig in gebreke! Ik kan er een boek overschrijven. deze accomodatie voldoet niet aan de beschrijving in de reisgidsen!

Gereisd met partner in september 2004

Vakantiehuis La Cancelita info

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Overige servicesAutoverhuur