Vakantiehuis Finca Sueño La Palma

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

40 reviews over Vakantiehuis Finca Sueño La Palma

• 8Linda02-03-2020

Heerlijk plekje, mooi huis!

Je moet over een hobbelweggetje tussen de bananenplantages door om er te komen, maar het parkje is een oase. De frisse (qua inrichting én hygiëne) huizen liggen in een tropische tuin met oa heerlijk geurende sinaasappelbomen. Bij het huis terrassen met veel privacy aan beide kanten, dus op zowel ochtend- als avondzon (zonsondergang boven zee!). Het is er heerlijk rustig en vredig, maar toch kun je er ook actief zijn want er zijn zwembad, tennisbaan, tafeltennistafel en bijbehorende speelattributen. In het huis ligt een map vol met suggesties voor uitstapjes, restaurants, stranden, wandelingen etc. en als je nog vragen hebt dan zijn de gastheer- en gastvrouw bereikbaar -zij wonen vlakbij. Kortom: het is prima toeven daar, wij willen nog wel eens weer!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2018
    9Riet27-03-2018

Fantastisch!

Geweldige vakantie in mooie Finca . Alles was piekfijn in orde ,schoon en netjes. Eigenaren waren zeer voorkomend en behulpzaam indien nodig. Gaven uitgebreide informatie over wandelroutes , musea, restaurants en eventuele vervoersmogelijkheden. Kortom een aanrader!!!!!

Gereisd met partner in maart 2018

• 9S. Dukker02-03-2018

Geweldig!

Wat een mooi en fijn verblijf. Een appartement wat gewoonweg compleet is. Een goede keuken, met genoeg servies, glazen en pannen. Helaas hadden wij slecht weer, dus het zwembad niet kunnen gebruiken. Maar wel twee keer getennist. Onze complimenten voor Willem en Carolien, heel persoonlijk en gastvrij. Onze dochter werd ziek, zij stelden ons gerust en hebben hun hulp direct aangeboden. Dat heb je dan op dat moment echt nodig. Supermarkt zeer dichtbij, bakkertje voor vers brood in de ochtend op loopafstand (wel berg op). We hebben, ondanks het slechte weer en de griep, genoten!!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 10Johan22-02-2018

Topverblijf

Wij vonden het een toplocatie, een paradijselijk parkje met zes huisjes, smaakvol gerenoveerd en van alle gemakken voorzien. Lekker zwembad en een tennisbaan. Bijzonder vriendelijke en toegankelijke eigenaren, behulpzaam zonder opdringerigheid. Goede ontvangst. Vanwege staking piloten vertrok ons vliegtuig ‘s avonds i.p.v. ‘s morgens. Er werd goed meegedacht. Wij zaten in het huisje Ambiente, fijne grote privétuin en uitzicht op zee!

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

10Johan18-12-2017

Een schot in de roos!

In juli 3 weken met onze zoon en dochter van 12, verbleven in Finca Sueno La Palma. De 1e keer op een Canarisch eiland voor ons. Zo mooi als we het eiland vonden met zijn schitterende afwisselende natuur , zo mooi en gastvrij was het vernieuwde park van Willem en Carolien. Hou je van comfort en parkeigenaren die er alles voor doen om je een fijne vakantie te bezorgen, dan zit je hier goed. Comfortabele huisjes met voldoende privacy door de onderlinge ligging en al het groen, een heerlijk zwembad, mooie tuin en uitzicht op zee. De ligging van het park vonden we perfect: aan de zonnige zijde van het eiland en ongeveer een kwartier rijden naar zowel rustige als wat drukkere strandjes, en het stadje Los Llanos met supermarkten. Een klein supermarktje vind je op minder dan 5 minuten rijden. Willem en Carolien geven je advies op maat, ze kennen alle ins en outs van het eiland.

Wij willen hier zeker terugkomen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Rob & Fleur15-12-2017

Prachtig luxe verblijf met geweldige hosts!

De villa is van alle luxe voorzien en ligt op een mooi gerenoveerd park vol prachtige bloemen en planten. Het park is gesitueerd in Todoque en de locatie betreft een ideale uitvalsbasis voor de westkant van het eiland, alsmede het zuiden en het noorden.

Het mooiste aan het verblijf zijn echter de hosts. Carolien en Willem staan op ieder moment klaar om je de leukste, spannendste en mooiste plekjes van La Palma te laten ontdekken. Voor ons betrof het een extra speciale reis omdat ze me perfect hebben geholpen met het voorbereiden van mijn huwelijksaanzoek.

Een absolute aanrader bij een verblijf op La Palma!!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Piet22-10-2017

Mooi gelegen park met hele prachtige bungalows.

Finca Sueno is een prachtig gelegen park met mooie bloementuin. En een mooie beeldentuin. Alles is met zorg en liefde aangelegd. Vanaf het terras uitzicht over de oceaan. Te midden daarvan liggen en aantal bungalows. De bungalows zijn zeer uitgebreid voorzien van alles wat je maar nodig kunt hebben. Het lijkt wel thuis. De bungalows zijn netjes, alles nieuw, ruim en comfortabel. Hele goede bedden! Er zijn 2 terrassen bij de bungalow die wij geboekt hadden. 's Morgens en 's middags kun je in de zon zitten. De beheerders zijn Nederlanders, Carolien en Willem. Zeer vriendelijke mensen die je goed opvangen en behulpzaam zijn. Heel gastvrij. Wij kwamen aan in het donker en konden het niet vinden. Telefoontje naar Willem die onmiddellijk kwam (met Carolien) en ons naar het park bracht. Ook mooi op het park zijn het zwembad en tennisbaan. ook aan de kinderen is gedacht, er ligt veel waterspeelgoed. Wij bevelen dit park zeker aan.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Ab en Brigit01-10-2017

Onvergetelijke bestseller!

Wij kunnen deze locatie aan iedereen aanraden. Mooi gerenoveerde casita's, een schitterende bloementuin en schitterend uitzicht. Willem en Carolien weten wat gastvrijheid betekent en vertellen ongelooflijk veel over la Palma. Geen moeite is teveel om de gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Fam. de Bruin01-10-2017

heerlijk vakantieverblijf!

Dit bungalows zijn mooi en modern ingericht en van alle gemakken voorzien. De zes bungalows op dit vakantieparkje zijn allemaal omringd door een mooie tuin en hebben veel privacy. En de stapel handdoeken bij aankomst, de ligbedden in de tuin, het zwembad en de tennisbaan geven direct het heerlijke vakantiegevoel! De eigenaren Carolien, Willem èn hun drie kinderen doen erg hun best om iedereen een fijne en onbezorgde tijd te bezorgen op La Palma. Allereerst zorgen ze bij de 'finca' dat alles in orde is. En meer dan dat, want ze hebben ook gezorgd voor een voetbal, tennisrackets, snorkels en wat kinderspeelgoed. Maar ze geven ook graag tips over uitjes, wandelingen, mooie strandjes en praktische zaken. Hun enthousiasme voor La Palma is aanstekelijk. Dus een oprecht 'dank je wel' voor de leuke vakantie die we hebben gehad !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9familie Wulfsen25-09-2017

Heerlijk ontspannen verblijf !

Een prima uitvalsbasis om La Palma te ontdekken en waar wij ons bijna thuis voelden door de rust en gastvrijheid van de eigenaren. Een huurauto is geen overbodige luxe. De bungalows liggen dichtbij leuke plaatsen als Tazacorte en Los Llanos de Aridane en allerlei bezienswaardigheden in de omgeving. De bungalows zijn mooi opgeknapt en er is zowel binnen als buiten meer dan genoeg ruimte om lekker te ontspannen. Wij hebben veel gebruik gemaakt van de loungeset op 1 van beide (!) terrassen. Het zwembad is klein, maar fijn. De watertemperatuur is heerlijk. Ook niet onbelangrijk als je vakantie hebt, goeie bedden! En een fijne keuken, met alles wat je nodig hebt en zelfs een vriesvak in de koelkast. De eigenaren, Willem en Carolien zijn ontzettend behulpzaam en enthousiast. Ze geven graag tips m.b.t. activiteiten. Willem is zelfs een dagje onze persoonlijke gids geweest, top! Niet twijfelen, gewoon boeken :D

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Vakantiehuis Finca Sueño La Palma info