Appartement Finca El Moral

Meer appartement info

17 reviews over Appartement Finca El Moral

• 7Simone20-11-2016

Rustige plek

Wij hadden app nr 6, een veranda met 2 ligbedden en dus een eigen tuin. Fijn! Mooie natuur en uitzicht op de zee. Zwembad onverwarmd. In het app was de inrichting basic. De badkamer en bedden vielen ons tegen. De douche was slecht onderhouden en kort warm water met boiler, net genoeg om je haar te wassen, laat staan 2 kleine kids. Die overigens geen last hadden van de steeds kouder wordende douche. Ook was het bankje in huis van steen wat totaal niet zat (er zaten wel kussens bij). Alles was prima aanwezig om te koken ed. Een warm onthaal gehad. App veilig achter een poort. Zwart zand even wennen. Ik vond het zelf een heel rustig eiland, misschien wel iets te. Maar mijn man vond het juist heerlijk. Eten aldaar viel ook wat tegen.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

• 8Joyce11-09-2016

Mooi rustig plekje in een leuk appartement

Finca el moral is een mooi klein complex. 6 app en 1 bungalow. Prachtige tuin en lekker zwembad. In het dorp 2 mini supermarktjes/slager bakker een soort van alles in 1. Inde andere grotere plaatsjes een spar of superdino. Op 10 min rijden vanaf de haven en het dorp Tazacorte erg leuk en met lekker strandje. Lopen is hier niet te doen...auto is heel fijn en dan kun je het hele eiland rond. Wegen zijn super goed. Om te wandelen een super plek wel stijl. Heerlijk eiland met prima temperatuur, mooie strandjes alleen wel oppassen met gevaarlijke zee soms. Niet toeristisch wat hopelijk nog even zo blijft. Het app was basic ingericht maar schoon en had verder alles. Las in eerdere berichten geen broodrooster of magnetron maar die zijn er nu wel. Zat schone handdoeken elke keer en 1x beddengoed wissel. Groot app voor 2 personen met 2 balkons nr 4 zaten we. Top!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8ericamerkestijn22-05-2016

Heerlijke rustig plekje

Mooi appartementje (nr4) . Simpel ingericht maar meer heb je ook niet nodig. Grote woon en slaapruimte. Droogrek en parasol zijn aanwezig. De bedden zijn verouderd (kraken) maar als je de matrassen op de grond legt is het prima.

Gereisd met partner in april 2016

• 5ams05-06-2015

Een keer was genoeg !

Kom al meer dan 25j op dit eiland en dit was het slechtste logement ooit. Twee supergrote slaapkamers en piepkleine keuken-incl-woonkamer. Badkamer vies met verroeste douche, alle poetsmateriaal stond daar open en bloot in een hoek. Slechts 1x handdoekwissel gehad. Zwembad vies, kwamen ze pas na drie dagen reinigen. Nooit iemand aanwezig, voor alles moest je bellen maar ze namen nooit op ? Gelukkig heeft Hilda van touroperator ons met alles goed bijgestaan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Ingedeklerk07-05-2015

Geweldige locatie, in mooie tuin

Mooi uitzicht, elke avond is de zonsondergang weer anders. De sterren zijn ook machtig mooi. Veel bananenplantages rondom. Heerlijk rustig en kleinschalig. We hadden appartement 2, met een soort torenkamer waarin een groot bed in een grote kamer stond. Prima bed; boven ook een mooi balkon. Beneden was nog een slaapkamer en balkon met uitzicht op de bergen, heerlijk om te ontbijten en hier was niet z'on harde wind en dus lekker warm, een mooie parasol was wel gewenst en die waren er ook. Badkamer ook top. Omdat de helft bezet was vroeg ik om een mooi huisje en nr.2 was top! Een aan rader! Zwembad was prima, zelfs in april niet koud. Tazacorte is een leuk plaatsje, met een leuk geel restaurant : taverna de puerto, aan het water, geen auto's. we hebben hier uren gezeten. Je krijgt een briefje met een wificode voor een half uur. De vis en gamba's a la plancha zijn er lekker. Ookhet strand is hier prima, net zo als in puerto naos. In puerto naos waren de golven wel woester.

Gereisd met partner in april 2015

• 10maxi06-11-2014

Superklasse

Heel erg rustig gelegen. Wij zaten in nr. 8. Dat fleurige huisje (gebouwd rond een kiosk) staat helemaal los van de andere appartementen in het hoofdgebouw. Volledige vrijheid. Zeer groot terras, veel privacy. De tuin is mooi en perfect onderhouden. Huisje was goed schoon. Stevige matrassen. De inrichting is wel basic. Geen magnetron, geen waterkoker. Het zwembad viel mee qua grootte; op de foto leek het kleiner. Maar het is niet verwarmd. Was eigenlijk best wel te doen (eind oktober). Helaas is er nergens Internet, ook niet bij de receptie.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9j&w03-05-2014

Fantastisch mooie plek op schitterend eiland

Heerlijk (2 kamer) appartement, met fantastisch uitzicht op de oceaan en mooi aangelegde tuin. Elke avond een betoverende zonsondergang. Goede uitvalsbasis voor tochtjes over het hele eiland (auto noodzakelijk). Appartement #4 heeft rium terras en balkon, met uitzicht op zee. Kamers zijn ruim. Inrichting basic, maar voldoende. Enige echte minpunt is de kwaliteit van de bedden. Niet meer van deze tijd: houten ledikanten die al gaan kraken als je er naar kijkt. Een week lang de (overigens prima) matrassen op de grond gelegd. Geen schoonmaak gezien, maar indien nodig kun je ze wel vragen een keer extra te komen.

Gereisd met partner in april 2014

• 10Masja18-11-2013

aangename verrassing

Een heerlijk rustig gelegen complex van slechts 6 appartementen gelegen boven het dal van Aridane. Geen overbodige luxe, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Appartementen staan in een prachtige tuin. Het uitzicht op de zonsondergang was elke avond weer genieten.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9masja26-10-2013

Aanrader!!

Finca el Moral ligt heerlijk rustig buiten het kleine plaatsje Todoque. De finca ligt in een prachtige tuin vol kleurige bloemen. We hadden nr. 4, een appartement met een ruim terras, een balkonnetje en een ruim uitzicht over het dal en de zee. De zonsondergang is elke avond weer een prachtig moment! Toen we kwamen stonden er bloemen op tafel en lag er een fles wijn klaar, wat erg gastvrij overkomt! Het huisje heeft alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie en is voor 2 personen ruim genoeg. Het was prima schoon toen we kwamen en na een week werd het nogmaals schoongemaakt en de bedden verschoont. Je moet wel een auto huren als je hier wilt verblijven. Het plaatsje Tazacorte met het gezellige El Puerto ligt dichtbij. Het westelijk en zuidelijk deel van het eiland is snel te bereiken, ook Santa Cruz en omgeving ligt op prima rij-afstand. Het personeel is bijzonder vriendelijk. We hebben het appartement rechtstreeks gehuurd, zonder reisorganisatie.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8jut & jul10-09-2013

"een realistisch droomuitzicht"

Éen van de mooiste apartementen op isla las palmas; Todoque is een plaatsje aan de westkust, de zonnige maar droge kant van het eiland, 30 minuten van aeroport de santa cruz.

Vrij centraal gelegen tussen het bekende strand van puerto naos en hoofdplaatsen llanos de aridane en el paso. Het huis zelf is zeer netjes opgebouwd door alle appartementen een ingang om een hoek van elkaar af te geven; wij hadden het geluk app. 4 te krijgen wat een terras en balkon heeft op de westkant, dus een schitterend uitzicht met zonsondergang. Het huis zelf is erg basis ingericht, maar de meest gebruikte voorwerpen en gereedschap zijn aanwezig. Het personeel is erg service gericht en aardig maar spreekt enkel spaans, alleen de hostess die vanaf een hotel in aridane komt spreekt engels, dit is echter wel een punt om rekening mee te houden.

voor de verderrest zouden we zeggen, bij een bezoek aan isla de las palmas is finca el moral zeker een aan te bevelen keuze als verblijf !

Gereisd met partner in augustus 2013

Appartement Finca El Moral info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Afstand tot strand6 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats