Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis Casa Girasol in het Nederlands

Rust

Anita en will
22-9-2014

Fantastische ligging,rust met een open uitzicht op de oceaan. Centraal gelegen. Casa girasol is van alle gemakken voorzien. Schoon en gezellig huiselijk ingericht. Wij vonden de tuin ideaal maar sommige mensen zullen het te vol vinden. Overal ornamenten met veel sprookjesachtige thema's. Een kleine kolonie hagedissen woont en hoort in deze tuin. Na verloop van tijd eten ze uit je hand. Het is gelegen tussen de bananenplantages en een auto is beslist noodzakelijk. Volop restaurantjes in het benedengelegen Tazacorte en Puerto.Maria en Vicente zijn hele lieve en behulpzame mensen die altijd voor je klaar staan. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Het huis ziet er goed onderhouden uit en is huiselijk ingericht. Je voelt je direct thuis. Genoeg schoon beddengoed en handdoeken. Het is geen hotel,dus je dient het zelf schoon te houden. Niet geschikt voor kleine kinderen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad,en zullen zeker weer terugkomen.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Heerlijk rustige locatie

Willem Nieuwenhuis
10-11-2012

Als je van rust houdt dan is dit 'the place to be'. De mensen die voor ons in casa Girasol zaten gaven dit in het logboek mooi weer 'wij kwamen voor rust wij kregen rust'. Casa Girasol is met liefde aangekleed door eigenaresse Carmita, de tuin is werkelijk prachtig. En het uitzicht op de oceaan prachtig vooral de zonsondergang is uniek. En van het vorige commentaar klopte zeker voor ons niet. De casa was keurig schoon, ja tijdens je verblijf moet je het zelf schoonhouden maar dat was een kleine moeite. La Palma is een mooi groen eiland en zeker een vakantie waard.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Dit huisje heeft een heel leuke tuin, goed uitgeruste het

Anna Van Bruggen
9-5-2012

Dit huisje heeft een heel leuke tuin, goed uitgeruste keuken maar het was er vies. Als je iets aanraakte in keuken-living dan had je gelijk vieze vette vingers. Heb van armoe dan maar zelf meerdere keren gepoetst om het proper te krijgen. Bij de touroperator namen ze mijn klacht niet ernstig. nochtans hadden we bij de boeking 44 euro moeten betalen voor de eindpoets. Je mocht ook geen wc-papier in de wc gooien (veroorzaakt verstopping) en de douche gaf soms alleen koud water, soms ging douchen gewoon niet wegens te weing water.

Gereisd Met partner in april 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Adreslugar los palacios 11(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Girasol in Todoque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Girasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.