Appartement Casa Digna

Appartement Casa Digna

7.3Goed

Spanje, La Palma, Todoque

Op vakantie geweest naar Casa Digna?

7.3Goed

• 7.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

3 reviews over Appartement Casa Digna

• 4JaMe31-05-2013

Geen aanrader

Appartement Casa Digna is niet duur, maar heeft ook niet veel te bieden. Ik beoordeel iedere accommodatie ten eerste op de slaapplaats en de was/douchegelegenheid. Beiden zijn in dit appartement onvoldoende. Twee personen moeten binnen 5 minuten doucehen, want dan is het warme water op. Het bed is kort en heel erg hard.

Daarnaast moet je echt een natuurliefhebber zijn, want je deelt het appartement met salamanders, hagedissen en niet onbelangrijk muizen!

De ligging is qua uitzicht prima, maar de weg naar Casa Digna is de laatste kilometer erg smal. En de laatste 100 meter niet meer dan een karrenpad. De prijs/kwaliteit scoort niet enorm omdat ik een huis met muizen niet kan waarderen De inrichting scoort niet hoog omdat bv. de fauteuils bijna uit elkaar vallen De ruimte is groot, maar onhandig ingedeeld. De woonkamer/keuken is smal, terwijl de slaapkamer heel veel onnodige ruimte heeft. Kindvriendelijk is niet van toepassing omdat het echt een huis is voor maximaal twee personen.

Gereisd met partner in januari 2013

0 tips over Appartement Casa Digna