Tijarafe

We hebben een aantal aanbieders voor Tijarafe voor je op een rij gezet:

Reviews over Tijarafe

Ella Oosting
    6-2-2019

Een fantastisch uitzicht over zee. Bananenbomen voor en naast het huis. Een prachtige tuin met privé zwembad. Van alles te beleven op het eiland. Leuke mensen, maar ze kunnen niet allemaal Engels spreken. De huisbaas gelukkig wel ;) We hadden een auto gehuurd en dat is voor een vakantie waar je vanalles wilt zien wel een must op La Palma.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein gemoedelijk dorpje

Monique
    28-4-2015

Straatje met wat cafeetjes, supermarktjes e.d. Weinig restaurants. Wel leuk om even doorheen te lopen maar er is niet echt iets te zien op het kerkje na. Rijd even verder daar heb je een heel goed restaurant genaamd La Muralla. Niet heel goedkoop vergeleken met andere restaurants maar wel heel goed. En vergeet niet langs Isla Verde te gaan, een cafe waar ze eigen gebrouwen bier verkopen en eenvoudig maar lekker en goedkoop eten.

Gereisd Met partner in april 2015

Rustig dorp gelegen op ruim 20 min van Los Llanos

Matthijs Brouwer
    11-1-2015

Tijarafe is een rustig gelegen dorp aan de weg van Tazacorte naar Los Llanos. Voorzieningen als supermarktjes en restaurantzijn aanwezig in het dorp. Zeer geschikt voor mensen die rust zoeken en een uitvalsbasis om het eiland te verkennen en ervaren. Klein en authentiek, ver weg van grote toeristencomplexen (die op la Palma sowieso bijna ontbreken). Aan goede kant van eiland met in ruime mate zon.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super leuke plek

roneninge
    8-12-2014

leuk klein dorp waar alles aanwezig is zoals een Spar supermarkt en veel eet gelegenheden. Wij hadden een huis gehuurd met zwembad echt super luxe! Wij waren daar ter gelegenheid van mijn ouders 40ste huwelijk ik en mijn zus waren uitgenodigd door hun was heel gezellig!

Gereisd Anders in november 2014

Gezellig, rustig dorpje

suussuus76
    23-4-2012

Leuk dorpje met supermarkten, natuurvoedingswinkel, een gezellige kiosk voor een hapje en een drankje. EN een kroeg waar een stel, bestaande uit een Pool en een Belgische hun eigen gebrouwen (heerlijke) bier tapt.

Tijarafe scoort een 8 uit 10, op basis van 25 reviews