Appartement Los Girasoles

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Los Girasoles

• 8Jeannette26-02-2012

prima plek

Los Girasoles is een prima verblijf, zeker als je veel buiten bent. De studio is klein maar biedt alles wat je nodig hebt. Het complexje is niet in Tijarafe. In de directe buurt zijn geen winkels/restaurants. Met de auto ben je wel snel bij een supermarkt (los LLanos, Tazacorte, Tijarafe). In Puerto Tazacorte ben je ook zo en daar kun je gezellig aan de zee eten.

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Joop en Nel Kempe26-08-2011

Geweldige plek

Fantastisch huisje ( nr. 1)in een mooie tuin, prachtig uitzicht, aan de ene kant de bergen , andere kant de zee. Inrichting is kompleet en erg gezellig, zodat het een beetje "je huisje"is als je terug komt van een ritje over dit wondermooie eiland. Hebben zodoende veel zelf gekookt, omdat het van alle gemakken voorzien was. De eigenaar en z'n vrouw zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk moeten we dit niet vermelden anders wil iedereen deze finca boeken en vallen wij buiten de boot als we voor volgend jaar terug willen gaan!!

Gereisd met partner in maart 2011

• 7egbert01-02-2011

goede bestemming

Casita Los girasoles biedt een redelijk prettig verblijf, gelegen in een lus van een haarspeldbocht van de hoofdweg. Het verkeer rijdt om 3/4 van het complex. Lastig om in- en uit te rijden. Inrichting eenvoudig maar voldoende. Bij een regenachtige dag is het zitcomfort, binnen, matig. De schoonmaak moesten we zelf doen, evenals het wisselen van het beddengoed e.d. Maar dat was voor ons geen probleem. In de studio ontbrak een koekenpan en in het 2-kamer app werkte het koffieapparaat niet. De omliggende tuin is netjes onderhouden en het is er goed toeven. Het terrein is grotendeels ommuurd. De vriendelijke eigenaar komt af en toe langs. Zon op het complex, in januari, van 09.00 - 17.00 uur. Uitzicht op de bergwand en bananenplantages. In de verte Los Llianos, en de zee.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Henk en Ans 13-05-2010

Geweldig!!!

In los Girasoles geweest van 19maart-3april 2010. Heerlijke temp. Zaten de 1e week in app.nr.3. Deze is prima ingericht en heeft fijne bedden. Maar je had zon van 4-6uur en kon niet vrij zitten. App.nr.1 is véél groter. Heeft een groot terras en rondom zon tot 6uur. Binnen veel prullaria. Matrassen erg hard, wat op te lossen is met dekens onder het laken.Beide app. zeer compleet ingericht:veel bestek, pannen en glasservies.Heerlijke tuin,aardige eigenaar.Weinig last v.h. verkeer.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Diny & Toon.02-01-2010

casa nr.1 geweldig.

Een zeer mooie casita(tenminste nr.1).Veel fruit in prachtige tuin en overheerlijk.Veel katten,vonden wij wel fijn,kwamen niet binnen.Vriendelijke eigenaar,geeft graag text en uitleg(spreekt beetje engels).Ligt aan de zonnige zijde.Ook heel mooi en genoeg ingericht.Bed beetje aan de harde kant.Wij hebben het zeer goed naar onze zin gehad in deze casa.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Ed en Babs23-08-2009

een paradijsje

het was even zoeken omdat we in het donker aankwamen. Dit was dan ook het enige nadeel van de casita; het ligt aan een doorgaande weg pal na een bocht. tip hou hectometerpaal 96 aan! Eenmaal de poort door kwamen we in een paradijsje! Het gedeelte waar wij verbleven was een andere dan op de foto's in de reisfolder ( twee verschillende appartementen) maar een prima plek om te vertoeven. Alles was kraakhelder, goed keukenaparatuur, inrichting spaans kneuterig. De tuin is een plaatje! je moet wel van katten houden want die gebruiken de tuin als speeltuin (amusementwaarde voor ons). De heel vriendelijke eigenaar verzorgt ze perfect. Bij het welkom werden we door hem verwelkomt met de bekende bananen en stond er een fles water klaar. We hadden iedere dag even een praatje met de eigenaar die de tuin water kwam geven, verder woont hij daar niet zodat we echt het paradijs voor onszelf hadden. Een fijne casita; het schitterende eiland heeft ons een onvergetelijke vakantie bezorgd!

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Bert01-08-2009

Fantastische plek

Fantastische locatie, vriendelijke eigenaar.Mooie tuin. 4 katten. Nadeel: de toch wel drukke weg waaraan het appartement ligt, maar daar wen je snel aan. Zou een reden kunnen zijn om de volgende keer een ander adres te nemen. Maar prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Joke Arends en Jacob Kobes27-09-2008

Vriendelijke eigenaars

Een hartelijk welkom met bananen en water, alleen de eerste dag. Een keer per week schone handdoeken en beddengoed. Een kleine boiler. Drie lieve huiskatten. 's Nacht vaak blaffende honden in de buurt gehoord. Verder heel erg verzorgt. Vriendelijke eigenaars. In het huisje is voldoende aanwezig zoals: waterkoker, broodrooster, magnetron, koelkast, 4 kookplaten, genoeg servies. TV met BVN voor de liefhebbers.

Gereisd met partner in september 2008

• 9J van Niel28-03-2008

zeer prettige accomodatie met 2 grote terrassen. Nadeel ligt langs de weg, voordel-> ligt op prima locatie t.o.v. strand en start plek voor activiteiten.Het huis en de omgeven was super netjes en schoon. Bij aankomts verse bananen en een fles water, verder ook dagelijks verse bananen. Verder was het wat schipperen met de warmwatervoorziening.Met 20 liter boiler is het warme water snel op

Gereisd met partner in maart 2008

Appartement Los Girasoles info