Villa Las Palmeras

2 reviews over Villa Las Palmeras

• 2017
    10Patricia K.11-10-2017

Betoverend mooi!

Wat vonden we niet goed? Geen idee. We hebben echt ons best gedaan, maar hebben niets kunnen ontdekken wat niet meer dan prima was. Het complexje bevat een huis opgedeeld in twee appartementen en een apart huis. Wij waren de gelukkige bewoners van het aparte huis, de ligging was ge-wel-dig met een fenomenaal uitzicht over zowel bergen, zee als zwembad, afhankelijk van waar je op het riante terras zat. Het huis zelf was ruim, schoon en zeer compleet (Spaans) ingericht. Het zwembad lag drie traptreden lager. Het complexje is met veel zorg en smaak vormgegeven met veel oog voor detail. De eigenaar is allervriendelijkst en behulpzaam. Hij heeft op een paar minuten lopen een kleine supermarkt waar je 's morgens heerlijk vers brood kunt kopen.

Wij hebben enorm genoten van de prachtige ruige natuur, de geweldige vergezichten en de rust van La Palma. Je hebt er wel absoluut een auto nodig, als het kan huur er dan een met een sterke motor ivm de soms zeer steile wegen!

• Oude reviews

9Monique28-04-2015

Prachtig centraal gelegen villa met zwembad

De villa's zijn verdeeld in 2 appartementen. Wij zaten villa nummer 6 bovenin. Schitterend uitzicht vanaf ruim balkon. Twee ruime slaapkamers. Alles was schoon en er hingen handdoeken. Eigenaar was zeer behulpzaam en vriendelijk. Als er iets was kwam hij meteen. Schone handdoeken konden we zelf pakken in de bergruimte evenals toiletpapier e.d. Geen schoonmaak tijdens ons verblijf (1 week). Zoutwater zwembad met panorama uitzicht op zee. Goed onderhouden tuin. Lekker rustig gelegen en centraal. Verwacht geen luxe. Klein elektrisch kacheltje aanwezig, dit was eigenlijk wel minimaal voor de grootte van het huis. Wij vonden het prima en komen zeker terug!

1 tip over Villa Las Palmeras

• Monique, 28-04-2015

Huur een auto, het eiland is echt prachtig! Zoveel contrasten wat landschap betreft. Overweldigend mooi eiland. Eten: La Muralla net voorbij Tijarafe en Carpe Diem in Tazacorte. Heerlijk strand in Tazacorte. Eigenlijk hebben we nergens slecht gegeten en heel goedkoop! La Isla Verde in Tijarafe heeft eigen bierbrouwerij en eenvoudig maar goed eten.

1 vraag over Villa Las Palmeras

• esther, 03-06-2019