Appartement Las Casitas

Appartement Las Casitas
9,5

4 tips over Appartement Las Casitas

H Kruijer, 28-7-2014
Zorg wel voor een auto, deze heb je nodig om naar het strand te kunnen gaan. Wees niet bang voor kronkelende berg wegen.
Laura Nieuwland, 29-3-2014
Zwembad was heerlijk voor een plons maar te koud voor baantjes. Voor de kinderen is het daarom fijn een klein badje te kopen ter plaatse.
Roland en Jolanda, 23-9-2013
Tazacort heeft een leuke bad gedeelte aan het strand waar je kan zwemmen in de oceaan, met een leuke eenv.boulevard met volop eetgelegenheden. De rondvaart met de Fancy II vanaf de haven is een aanrader, niet duur en 3uur op zee en dolfijnen en walvissen zien, geweldig. Ook de Caldera de Tarburiente is prachtig. Los Muchachos 2426mtr wel vroeg zijn voor half 10, anders trekt de bewolking in de krater) en La Cumbrecita (bij het bezoekerscentrum melden voor een P plaats voor boven)

We hebben een aantal aanbieders voor Las Casitas voor je op een rij gezet:

Meessen, 30-7-2012

Duitse volkorenbakker in het dorp.

Strand en restaurants (kiosco Teneguia) in Tazacorte Puerto, lekkere tapas en verse vis.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Casitas voor je op een rij gezet: