Géén boekingskosten

SpanjeLa PalmaTijarafe

9.4FenomenaalScore uit 31 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

31 Reviews over Las Casitas

• 10Hans H09-11-2019

Zolang het gaat blijven we komen

Komen hier al vele jaren achtereen. Prima verblijf, lekker rustig, van ‘alle’ gemakken voorzien!! Villa Luna lekker ruim, Villa Estelle wat compacter, maar ook OK.

• 9Ella Oosting12-01-2019

We hadden een geweldige vakantie in een zomerhuis met 2 slaapkamers, keuken met alles erop en eraan, kamer met haard en mooie tuin met privé zwembad en een geweldig uitzicht over zee. Prachtig eiland en een schoon en prettig huisje maakten onze vakantie onvergetelijk.

• 9Jeroen en Amanda Halbesma06-01-2019

Ulieme onthaast locatie op zonnig La Palma.

In de kerstvakantie genoten van deze heerlijke rustig gelegen villa met zwembad. Hier zie 's avonds nog een echte sterrenhemel door de geringe lichtvervuiling. Veel privacy en auto parkeren op eigen terrein. Ruime tuin en overkapping voor wat schaduw. Het overhemd wat we vergeten waren is zeer attent door de eigenaar Memet naar Nederland gestuurd. Helemaal Top!!

• 9P.H. Vink-van de Streek13-11-2018

Héérlijk om hier te verblijven

Héérlijk verblijf in totale rust! Samen met mijn zus verbleef ik 3 weken in deze heerlijke accommodatie. We hebben genoten van de gastvrijheid en vriendelijkheid. Het zwembad is heel fijn, de verzorging in de vorm van wisselen van bed- en baslijnen heel verzorgd! Kortom, fantastisch om te verblijven in Las Casitas

• 8A.H.10-01-2018

Mooi rustig gelegen huis met leuk zwembad

Eigenaar Memet stond bij El Time te wachten, prettig omdat het al donker werd. Hij mag graag praten wat gezellig is, maar niet altijd, niet als je aan het ontbijt zit of net uit de douche stapt. Mooi huis met geweldig zwembad en rustig gelegen (vooral als huis ernaast leeg staat). Prachtige locatie en goed verzorgde tuin. Bananen en avocado's van eigenaar en welkoms flesje wijn. Wasmachine en keuken met alles erop en eraan, 2 badkamers en leuk terras. In mei nog wel frisjes af en toe. Minder leuk was dat er maar 1x schoongemaakt werd in de 2 weken dat we er waren, en dat het bed maar 1x verschoond werd. Handdoeken waste ik zelf omdat we maar 2x nieuwe kregen. Eigenaar was op laatst wat opdringerig, blijkbaar verveelde hij zich wat. Voor ons hoefde ie niet zo vaak langs te komen. Tevens bleek ie ons te observeren (vanuit de avocado plantage boven het huisje) want hij wist dingen die we deden die hij anders niet kon weten: helemaal niet prettig idee, weg privacy! Hij begon over het zwembadwater te zeuren omdat het wat troebel was; wij begrepen dat niet omdat we er vaak gebruik van maakten en er zo een plezier van hadden, dat dempte ons vakantieplezier erg. Misschien werkt zijn filtersysteem niet goed?

• 10Hanshes28-10-2017

Heel goed, rustig, mooi gelegen villa

Ruime villa met alles erop en eraan Vriendelijke eigenaar Op groen eiland, terwijl de regen in de hoek van La Punta alleszins meevalt

• 9Kees27-07-2017

Heerlijk verblijf

Warme ontvangst door de eigenaar. Netjes ingerichte casita, van alle gemakken voorzien in een rustige omgeving. Met een mooi zwembad. We hebben ons prima vermaakt. Auto is wel noodzakelijk. Door de ligging zijn alle bezienswaardigheden goed te bereiken. Zee sympatieke eigenaars die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Bedden zijn hard maar dat was voor ons prima. Goed geslapen en ons goed vermaakt. De sigaren van de eigenaar smaakte prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Fam.willekens15-07-2017

Heerlijk tot rust gekomen!

Rust, rust en nog eens rust, de casitas liggen tussen de bananenplantgage en zijn van alle gemakken voorzien. enkel natuur en stilte; heerlijk tot rust komen daar. Mooie casa en netjes en door geweldige sympathieke eigenaar ontvangen. Deze verwende ons met heerlijke verse bananen en avocados.Top Memet en Lyla. In de omgeving zijn verscheidene wandelroutes, verder heb je wel een wagen van doen om naar de mooie stadjes los lanos, tazacorte en sante cruz en om het eiland verder vanuit deze goede ligging te verkennen Prachtig eiland La Palma, hier kom ik zeker nog terug.

• 10Rosemarie Grootenhuis29-05-2017

Heerlijk verblijf

Wij verbleven in een (geschakelde) bungalow. Veel privacy en huis van alle gemakken voorzien . Zwembad was heerlijk. Eigenaar stond ons het laatste stuk op te wachten en konden we achter hem aanrijden naar het huisje, top! Vriendelijke ontvangst. Huis ligt in het midden van het eiland dus met de auto zijn alle gebieden goed te bereiken .

• 10Hans25-03-2017

Heerlijk ontspannen in luxe

Villa Luna is echt van alle gemakken voorzien. De ligging is prima! We hebben ons uitstekend vermaakt met ontspannen, zonnen , lezen en zo nu en dan een uitstapje/wandeling. Je hoeft met zo'n onderkomen bepaald niet elke dag er op uit! En de gastheer is vriendelijk, zorgt voor bananen en nu avocado's, want daar is het de tijd voor!!
    Helaas was het voor een duik in ons zwembad net even te koud!!!

Appartement Las Casitas info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters