Hotel Jofisa Casitas Tijarafe

2008

Wij waren in maart 2006 hier 1 week in Casa El Laurel

Nora van Liempd
21-2-2008

Wij waren in maart 2006 hier 1 week in Casa El Laurel. Het ligt tegen de wand van de Caldera aangebouwd. Kijk je op je balkon naar links dan kijk je de krater in kijk je naar rechts zie je de zee. Wij hadden een zalig voorjaarszonnetje met schitterende zonsopkomsten over de rand van de berg en mooie schaduwspelingen tegen de bergwanden. Het uitzicht verveelde nooit. In november 2005 is het zwembadje gebouwd. Waar wij dus heelijk van konden genieten koud maar o, zo lekker. Echt iets om terug te keren.

Gereisd Met partner in Thu Feb 21 2008 15:19:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Jofisa Casitas Tijarafe