Appartement

4 reviews over Appartement Casita El Jesus in het Nederlands

Schitterende locatie

Erwin
10-2-2015

Het is een klein paradijsje voor vakantiegangers die van rust en ruimte en wandelen houden. Wij zaten in het oostelijke deel van het huisje. In de morgen hoor je al vroeg de vogeltjes zingen en bij het ontbijt mochten wij van de eigenaresse sinaasappels en/of mandarijnen plukken. Het huisje is wat oubollig ingericht en niet alles werkt. Geen wasmachine (ook niet nodig) , een wat gammele douche en geen koffie automaat. Wel was er een Morenita express aanwezig, hier kun je ook heerlijk koffie mee zetten. De omgeving, de rust en de natuur maken alle kleine ongemakken goed!

Gereisd Met vrienden in februari 2015

super verblijf gehad.zeer de moeite waard.

bouwer
6-4-2010

heerlijk ontvangen en alles was goed geregeld,wasmachine aanwezig.mooie ligging opnoord westen van la palma.heerlijke wandelpaden droombos was zeer mooi.wij willen nog een keer terug maar dan in de lente als alles in bloei staat.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier willen we zeker nog eens naartoe!

Jo Uijttenboogaard
7-1-2009

De Casita ligt op een heel mooie plek hoog boven de zee; het uitzicht is schitterend. Aangrenzend aan de zeer mooie tuin groeien avocado's en sinaasappels. Overal rondom zie je dadelpalmen en cactussen. Bij aankomst in de avond is de casita moeilijk te vinden.; het is vroeg donker op La Palma. Het ligt aan een stijl pad naar beneden waaraan je makkelijk voorbij rijdt. Vergeet niet bij de reisleiding op het vliegveld de routebeschrijving plus handgetekend kaartje mee te nemen! Als je het pad toch voorbij rijdt is er gelukkig zo'n honderd meter verder het kleine cafeetje van Carmen. Als je geen Spaans spreekt moet je wat geluk hebben om iemand te treffen die een beetje Engels of Duits spreekt. De inrichting in de casita is sober. Toen wij er waren bleek er geen passende koffiepot bij het koffiezetapparaat maar er lag gelukkig wel een filterhouder om ouderwets handmatig te kunnen opschenken. In principe heb je er alles wat je nodig hebt, zelfs een wasmachine.

Gereisd Met partner in december 2007

2008

Super ligging! wat een uitzicht!

Anna
15-10-2008

Het huisje is opgesplitst in 2 appartementen. Een heeft een heel mooi uitzicht op zee met terras over gehele lengte, maar wel een kleinere woonkamer met open keukentje. 's Avonds heb je hier meer wind. Wij zaten in het appartement aan achterzijde. 'S ochtends al zon en prima terras windstil. Als je je terras iets opschuift ook uitzicht op zee. Dit appartement is iets groter. Prima bedden, wel wat oudbollige inrichting, maar wat maakt het uit. Aparte keuken met eettafel. Schoonmaak prima. Vanaf het huis geweldige zonsondergangen. Het huis ligt 4 km voor Tijarafe aan een klein weggetje van ongeveer 200 meter. Verschillende terrasjes in de omliggende tuin. Een echte aanrader! wel voor de rustliefhebber, omdat je niet even naar het dorp kan lopen om wat te drinken. hier heb je echt een auto voor nodig, die bij de reis in zit. Ligging perfect, in 20 min. in Los IIanos.

Gereisd Met partner in oktober 2008

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casita El Jesus in Tijarafe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casita El Jesus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.