Appartement Casa Silvina

Appartement Casa Silvina
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Silvina voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Casa Silvina in het Nederlands

Heerlijk rustig, mooi gelegen, prima verblijf!

Anton H.
22-10-2017

Wij verbleven in het 2-kamerappartement. Dit bestaat uit een woonkamer met open keuken (incl. afzuigkap), een ruime slaapkamer, badkamer met wastafel, toilet en vrij kleine douche en een zeer ruim terras met uitzicht over de oceaan en bananenplantages. De inrichting was goed met alles wat je nodig hebt. Het enige minpuntje was dat de douchekop niet in de houder paste. Het verblijf ligt afgelegen wat een nadeel kan zijn maar voordeel is dat het er heerlijk rustig is: het enige wat je hoort zijn krekels en soms wat geblaf van honden en de enige mensen die je soms ziet zijn boeren die aan het werk zijn op de bananenplantages en de andere gasten bij vertrek/thuiskomst. Silvina, de eigenaresse, is een vriendelijke, betrokken en zeer hulpvaardige vrouw die, toen ik ziek werd, ons direct in haar auto naar een EHBO-post heeft gereden, een taxi regelde terug naar de casita en hielp ons verstaanbaar te maken bij de Spaanstalige balie. Hulde!

Stilte, ruimte en prachtig uitzicht

R
28-3-2017

Wij verbleven acht dagen in het 4 kamer appartement op de begane grond. Het tweekamerappartement op de eertse etage was niet verhuurd dus het was er enorm rustig.

Het is een groot appartement met genoeg kamers, het is keurig schoon, het is niet echt luxe maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het is er wel erg vochtig, je moet de eerste dagen echt alles open zetten.

Zonder auto begin je er niet veel, het ligt ver van de doorgaande weg maar met auto is het perfect, vanaf de doorgaande weg rijd je eerst langs de supermarkt, erg handig.

Er zijn drie terrassen bij het huis waardoor je altijd wel ergens lekker kunt zitten en genieten van de stilte en het uitzicht, je zit midden in een bananenplantage met verder ongehinderd uitzicht op de zee.

Het ligt wat afgelegen met een fantastisch uitzicht over de oceaan. Prachtige plek voor rustzoekers. Huurauto is noodzakelijk. Zeer goed ingericht en er is meer dan voldoende kookgerei aanwezig om je eigen maaltijd te koken op een 2-pits keramische plaat (in de kleine 2 kamer bungalow). Eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam en begeled je ook de eerste keer naar de huisjes. Van hieruit zijn met de huurauto mooie uistapjes te maken. Supermarkt op ongeveer 3 km. Wij hebben er twee weken vertoefd in februari 2017 en het prima naar onze zin gehad. Terras is meer dan 36 vierkante meter groot en voorzien van ligbedjes met matrassen en parasols.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Silvina voor je op een rij gezet:

Neckermann Reizen
Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Silvina in Tijarafe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Silvina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.