Vakantiehuis Casa Serradero

Vakantiehuis Casa Serradero

8.1Fantastisch

Spanje, La Palma, Tijarafe

Op vakantie geweest naar Casa Serradero?

8.1Fantastisch

• 7.6Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

9 reviews over Vakantiehuis Casa Serradero

• 8eva21-05-2013

Prima huisje op een prachtige plek

We hebben een heerlijke vakantie gehad op dit prachtige eiland. Het huisje hebben we gehuurd via bemiddeling van Daphne, een Nederlandse vriendin van ons. We hebben ook een auto gehuurd via haar en deze stond klaar op het vliegveld. Met een duidelijke instructie zijn we naar de ontmoetingsplek gereden waar Angeles, de eigenaresse van het huisje, ons naar het huis heeft gebracht. Het was netjes en schoon. Bij Daphne en Ricardo hebben we genoten van een heerlijke Paella. Zij heeft ons veel verteld over het eiland en tips gegeven over mooie wandelingen e.d. Hier hebben we veel aan gehad. Verder hebben we nog een boottocht gemaakt op zee en hebben we dolfijnen en een walvis gezien. Dat was echt geweldig!! Kortom, een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 8Elizabet15-05-2013

Een gezellig huis op een bijzonder mooie plaats!

Het huis is gerieflijk met een basiscomfort, genoeg ruimte en handig ingericht. Warme welkom door Gloria en bijzonder goed ontvangen door Daphne en Ricardo met een heerlijke maaltijd. Ook een zeer goed huurauto via hen gehuurd en deze stond klaar zoals afgesproken aan de luchthaven. Steile helling om het huisje te bereiken dus een goede auto is noodzakelijk. Qua prijs vinden we dat het huisje eerder aan de dure kant ligt in vergelijking met een tweede huisje dat we via een ander verhuurbureau hadden geboekt.. De tuin nodigt echt uit om te genieten en dat hebben we dan ook volop gedaan!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 6Maartje Schuurmans15-05-2012

Prachtig uitzicht, maar vies en verouderd huis

Wij huurden dit huisje via een Nederlandse. Zij woont op het eiland en bemiddelt voor dit huisje, het is niet haar eigendom. Boeken ging prima, toen we aankwamen stond er wijn klaar, later in de week kregen we fruit en eieren uit de tuin van Daphne. En een etentje bij haar thuis. Allemaal super. Casa Serradero ligt tegen de berg en daardoor heb je een prachtig uitzicht op de oceaan en het is er erg rustig. Het huis en de tuin zijn ruim. Wat we jammer vonden was dat het er vies en verouderd was (stof, vet, muizen in huis en hondenpoep in de tuin), de bedden waren hard, er was een lekkage in de keuken en de boiler is beperkt. We hebben onze klachten geuit aan Daphne en die heeft prima geholpen bij de bemiddeling met de eigenaresse Angeles. Angeles heeft nog een keer schoongemaakt, maar het bleef smoezelig en we vonden haar niet erg oplossingsbereid. Deze zomer krijgt het huisje een grote opknapbeurt. Dus wie weet verbetert de situatie!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 8familie de vries15-02-2011

heerlijk huis met magnifiek uitzicht

Het huis heeft een leuke ruime keuken. De inrichting binnen is sober, vooral de verlichting. 's Avonds spelletjes moet je dan ook in de keuken doen. Te begrijpen want eigenlijk moet je in Las Palma buiten zitten. Wij troffen het helaas niet met het weer. Neem vooral een zaklantaarn mee, het is aardedonker 's nachts, hetgeen voor ons betekende heerlijk slapen. Rust, rust. Alas je wilt bijtanken dan is dit de kans. Het uitzicht is adembenemend.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8dePenno10-02-2011

nice

fraai oceaanzicht steil gelegen

eind januari begin februari 2011 gingen wij voor het eerst op wintervakantie en we kozen voor natuur en vulkanisme en zodoende la palma en na een tip kwamen we op huize serradero. al voor de vakantie beviel de kleinschaligheid van la palma rural erg goed omdat je in het nederlands je vragen kon stellen en het antwoord per mail dezelfde dag nog volgde. zo lukte het mij voor onze periode een gitaar van ricardo te lenen! het huis ligt steil in de bergen met een schitterend oceaanzicht. de natuur van la palma heeft ons behoorlijk overweldigd.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8ans posch06-02-2011

Paradijsje

Voor de tweede keer verbleef ik een week in januari in Casa Serradero en het huis voelde meteen weer vertrouwd. Het is een sfeervol, prettig en ruim huis waar we vooral 's avonds bij de open haard van genoten! De locatie is prachtig, uitzicht op zee en de bergen, nog veel mooier dan je op de foto's ziet, en de landelijke rustige omgeving is helemaal fijn. Je kan vanuit huis meteen prachtige wandelingen maken. Daarnaast zorgen de gastvrijheid en gezelligheid die Daphne en Ricardo bieden dat ik graag nog eens terugkom op deze paradijselijke plek! Ans!

Gereisd met vrienden in december 2010

• 9birte31-01-2011

Uitzonderlijk mooie plek!

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in casa serradero. Het is een unieke plek met een prachtig uitzicht op de zee. Het huis en de tuin zijn een oase van rust. Op wat gemoedelijke boerderijgeluiden in verte na, hoor je vooral de stilte. Voor het huis is een ruim terras waar het heerlijk vertoeven is. Ook onze kleine kinderen vermaakten zich prima op het terras en in de tuin van het huis. Het huis is van binnen knus ingericht en vooral de openhaard maakt het zeer aangenaam in de avonduren. De route naar het huis is ook prachtig met kronkelende weggetjes en bloeiende amandelbomen. Het was voor ons een ware droomvakantie! En we zijn zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen! Via deze weg bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9titia sijen29-01-2011

erg mooi op de berg!

Casa serradero in Tijarafe: heerlijk veel ruimte om het huis, er is altijd een plekje in de zon (of schaduw) te vinden, geweldig uitzicht (ondergaande zon)! Het laatste stukje weg is steil, dus even in de eerste versnelling. Goede stevige bedden en heerlijke stilte en rust (onze dochter van 7 sliep lekker door tot half 10). Je kunt wandelen vanaf de casa waar volop amandelbomen staan, maar even rijden met de huurauto en je zit op het heerlijke strand van Tazacorte of bij de drakenbomen van las Rricias en de trip naar de rocha was echt indrukwkkend. Keuken is goed uitgerust: grote koelkast met vriezer, gasfornuis, dus je kunt echt goed koken (geen gepruts op kookplaatjes). Badkamer is oke (niet hip maar alles zit erin). De inrichting is knus en traditioneel. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het is zondermeer prettig Daphne in het nederlands te kunnen vragen om tips en achtergrond over het eiland, ons spaans is beperkt en je voelt de liefde van Daphne voor het eiland!

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Vakantiehuis Casa Serradero info