Vakantiehuis Casa Rural La Capellana

Vakantiehuis Casa Rural La Capellana

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag24°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Rural La Capellana voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Casa Rural La Capellana in het Nederlands

Fantastische plek

ad
5-11-2015

aan de groene westkant met uitzicht op zee en rondom vrije natuur. Kortom:Rust Een grote tuin met zwembad en jaccuzi, apart terras en redelijk dichtbij een dorp met alle voorzieningen

Gereisd Met partner in oktober 2015

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Rural La Capellana in Tijarafe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Rural La Capellana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.