Vakantiehuis Casa Pajero

Meer vakantiehuis info

26 reviews over Vakantiehuis Casa Pajero

• 9Jeanette24-01-2017

In één woord ge-wel-dig!

Wat hebben wij genoten van deze heerlijke stek! Wat ons betreft is het er eentje om terug te keren. De boerenwoning - door ons omgedoopt tot 'Hans en Grietje huisje' - is zeer ruim en beschikt over alles wat je nodig hebt, van een goed uitgeruste keuken waarin zich zelfs een wasmachine bevindt, tot een heerlijke boxspring om in de ochtend weer uitgerust wakker te worden na een prachtige wandeling de dag ervoor. Het is een plek waar je één bent met de natuur en pure rust ervaart.

Naast het genieten van de prachtige omgeving en schitterende wandelingen mochten we ook een avond genieten van de kookkunsten van eigenaar Ricardo. Een avond waar we met veel plezier en een glimlach op ons gezicht aan terugdenken.

Deze plek is een aanrader!

Gereisd met partner in november 2016

• 10Koen Van Caimere16-06-2013

We hebben ervan genoten!

We wilden eigenlijk geen beoordeling geven om dit plekje voor onszelf te houden! We zochten en vonden er rust, stilte, natuur en gastvrijheid in een 'peperkoeken huisje'. Een uniek plekje met amandelbomen voor ons, in de verte de zee en achter ons de bergen. Ontbijt in het zonnetje met de honden van Daphne en Ricordo aan onze voeten.
    Op frisse avonden genoten we van het houtvuur. La Palma, schitterende natuur, fantastisch wandelgebied en een leuk klimaat na onze sombere winter.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9michiel aten03-06-2013

weer een heerlijke vakantie gehad op La Palma

Dit jaar waren we in maart voor de tweede keer naar La Palma en opnieuw te gast bij Ricardo en Daphne. We waardeerden het huisje La Pajero vooral omdat het zo rustig lag aan het begin van wandelroutes en we de authentieke inrichting zo leuk vonden.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Adelainelegters&wieko16-05-2013

Droomhuisje ver weg van de drukte van alledag

Als je bij casa Pajero aankomt weet je dat je absoluut in een andere wereld bent terecht gekomen. Een wereld waar de tijd niet belangrijk is, maar waar de rust en uitgestrektheid van een dag je verrast. Niets hoeft en alles kan. We waren heel erg verrast door de lieflijkheid van het huisje, echt een plaatje en super compleet. Voor ons was de open haard het grootste cadeau, aangezien de dagen in maart nog best fris waren. Dit maakte het knus vertoeven in de avonduren, heerlijk warm vuur en een glaasje zelfgemaakte wijn van Ricardo. Wat we ook bijzonder vonden, is zelf koken met verse produkten van het land. Aardappels, bonen, ui, spekjes en het geheel laten sudderen op de haard. Je voelt dan echt hoe weinig je in feite nodig hebt om gelukkig te zijn. Het heerlijke grote bed was een feest, evenals de douche die lekker warm en goed stroomde. Gezellig was het als de honden af en toe even kwamen buurten. Zo hebben we ook af en toe wandelaars op de thee of voor een glaasje wijn gevraagd.

Gereisd met partner in maart 2013

• 10suussuus7623-04-2012

Het is alsof je in een schilderijtje bent beland..

Nog een bijzondere vermelding voor het grote tweepersoons bed. Een hele goede boxspring, zeer fijn voor mensen met rugklachten die op een goed bed moeten liggen!!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Daphne15-03-2012

Ultime rust op een kruispunt van wandelpaden

Authentiek ingericht vakantiehuis. Volledig toegerust. Klein, maar met grote bedden voor lange mensen. Vooral de ligging is perfect: rust, stilte, wandelen zó vanuit het huisje.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 8Fam. Westerhout11-03-2012

Rust, eenvoud en natuur

Een authentiek Canarisch huisje op een mooie en hele rustige plek. Kleine binnenplaats waar je heerlijk beschut kunt zitten en de buiten BBQ kunt gebruiken. Meerdere terrassen, maar wij zaten vooral aan de voorkant van het huisje. Mooi uitzicht op boomgaarden en glooiende akkers. De eigenaar is enorm behulpzaam en voorzag ons van de nodige vitaminen: verse aardappels, citroenen, vijgen, druiven etc. Echt heerlijk!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 10Jan Enno de Jong25-03-2011

Een plek om zeker terug te keren

De eigenaren Daphne en Ricardo geven iets bijzonders aan het verblijf in El Pajero omdat zij in het Nederlands en Spaans enthousiast willen vertellen over de omgeving en je van alles willen laten zien. Maar ook lekker tot rust komen lukt goed op deze unieke plek. "s ochtends zaten we lekker in de zon op het terras voor het huisje de hagedissenfamilie te bestuderen en als het te warm wordt zijn er rondom het huisje allerlei zithoekjes, bijvoorbeeld onder een vijgenboom, waar je koel kunt zitten. Verder ligt het aan een weggetje waar zelden een auto langskomt, voornamelijk wandelaars. Je kunt dan ook zo vanuit het huisje een paar wandeltochten beginnen in de prachtige omgeving tegen de helling van de vulkaan. Een huurauto is aan te raden omdat het huisje hoger ligt en een tochtje naar het strand ook weleens lekker. Maar juiste de hogere ligging zorgt voor al de rust. Een echte aanrader, maar ook een plek om zeker terug te keren !

Gereisd met partner in mei 2010

• 8wilma08-02-2011

Bijzondere reis, prachtige plek!

Zoemende stilte en af en toe een wandelaar, bloemen, wandelen met Ricardo en de kinderen naar de wijngaard boven. Veel naar het strand, een behoorlijke slinger naar beneden bij Tazacorta. Zwemmen, boarden, vissen en vervolgens met z'n allen BBQen. Meegesleept naar het dorpsfeest en een dansje voor de meisjes daar. Veel spelletjes en dromen bij de vuurtoren bij Fuencaliente over Afrika aan de overkant. De warmte voelen van de vulkaan in het zuiden en met Daphne en de kinderen drijven in de zee en al weer vissen. Thuiskomen in het bijzondere huisje Pajero en als onvergetelijk toetje: varen tussen de dolfijnen vlakbij de haven van Tazacorta! De mazzelaars: Wilma, Storm en Linde

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 9jeroen jansen30-01-2011

De beste plek van La Palma voor natuurliefhebbes

Casa Pajero ligt rustig aan het rand van de bossen tussen de eeuwenoude landerijen met uitzicht op de oceaan. Vanuit het huisje kun je prima wandelen of mountainbiken maar ook is het een goede uitvalsbasis om het eiland per auto te verkennen. De combinatie van een Nederlandse en Palmero eigenaar is erg praktisch tijdens voorbereiding en verblijf. En ze zijn nog erg aardig ook. De excursie langs de kraterrand is aan te bevelen. Wij waren met onze 9 maanden oude baby en dat ging prima. Behalve naar Los Llanos en Tazacorte zijn we o.a. naar Los Tilos, de Caldera de Taburiente, Puntagorda geweest. Steeds andere landschappen en mooie uitzichten. Wie van wilde natuur houdt en niet opziet tegen een bocht in de weg is La Palma een heel goede (winter)bestemming

Gereisd met jonge kinderen in november 2010

Vakantiehuis Casa Pajero info