Vakantiehuis
9,5

4 reviews over Vakantiehuis Casa Olivares in het Nederlands

Geweldige Casa op een geweldige plek

Peter
19-11-2014

Gasa Lorenzo (Casa Olivares) is een mooie casa die op een geweldige plek is gelegen. Op een flink stuk grond, ligt de casa op ruim 700 meter tegen het eiland aan. Door deze relatief hoge ligging komt er nog wel eens een wolkje voor de zon, maar in het hoogseizoen hoeft dat niet meteen een ramp te zijn, Schaduw is dan soms ook wel prettig. ER is een prima zwembad bij de casa die goed wordt schoongehouden. Het water is lekker koel en kan in het voor- en naseizoen ook worden verwarmd. De casa is prima ingericht en beschikt over uitstekende bedden en in drie ruimtes is airco aanwezig.

Gereisd Met partner in Thu Aug 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige, zeer vrije ligging

naam naam
16-11-2011

Casa Olivares is het ouderlijk huis van eigenaar Lorenzo, zodoende ook aangeduid als Casa Lorenzo. De oude casita is goed gerestaureerd en prachtig gelegen op een zeer groot stuk eigen grond met een ruim privé zwembad; geen buren in de directe nabijheid. De inrichting van het huis is eenvoudig, maar prima voor een vakantie en nagenoeg alles is aanwezig.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Leuke casita met prachtig uitzicht!

Richard & Corine
25-8-2009

Begin augustus in Casa Olivares geweest. We hebben een heerlijke vakantie gehad en genoten van het schitterende uitzicht. Veel gebruik gemaakt van het zwembad (10 x 5). Aardige eigenaar (spreekt helaas geen woord Engels), kwam regelmatig langs om te kijken of alles naar wens was en om de tuin/zwembad te onderhouden. In het huisje is alles aanwezig en ook de keukeninrichting is compleet (oven, koffiezetapparaat, 4-pits, magnetron, grote koelkast). De casita ligt zeer rustig op 6 km. afstand van Tijarafe. Kortom, voor iedereen die een rustige vakantie wil, is deze plek aan te raden. Huurauto heb je wel nodig. La Palma is natuurlijk hét wandeleiland en ook vanuit de casita zijn wandeliingen te ondernemen.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

schitterende plek met heel veel privacy

Nanny
15-3-2009

Net terug van ( weer) een week La Palma. Casa Olivares is een prima "uitvalsbasis". Veel ruimte om het huis, altijd wel een plek te vinden waar je lekker kunt zitten, uit de wind en in de zon......Fantastisch oceaanzicht. Hooggelegen, daardoor soms "in de wolken".... Water in het zwembad was nu nog erg koud...Je kunt schitterende wandelingen maken vanuit dit huisje. Een echte aanrader voor wie van rust en ruimte houdt.

Gereisd Met partner in maart 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Olivares in Tijarafe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Olivares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.