Vakantiehuis

13 reviews over Vakantiehuis Casa Miranda in het Nederlands

Heerlijk!

Lonneke
20-1-2016

Het was een heerlijke vakantie bij Casa Miranda. Het appartement is zeer volledig ingericht. De eigenaar is gastvrij en behulpzaam. La Palma heeft prachtige natuur, een heerlijke klimaat en een relaxte sfeer. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in november 2015

fantastisch huis maar wat afgelegen

Monique Nijs
30-4-2012

Heerlijke plek ! Rust en ruimte, zon en een eigen zwembad. Wij verbleven met 3 vriendinnen in het grote huis. Wat jammer dat de bananenplantages zo ingepakt zijn. Begrijpelijk maar geen mooi gezicht. Wij wandelden veel. Doe vooral de wandeling van las Trisias en ga eten in de binnentuin van een restaurant in Puntagorda. Heerlijk eiland en prachtige natuur vooral in het noorden. Mooi en rustig, inmiddels ben ik al terug geweest met mijn gezin

Gereisd Met vrienden in april 2009
2008

heerlijk rustig en erg mooi stil gelegen

Gerard & Harrie
3-9-2008

We zijn er vorig jaar geweest met z'n 2en en het is er heel erg mooi schoon stil en super mooi gelegen vinden we beide, er was maar 1 minpuntje vonden wij...het weer liet het een beetje afweten helaas maar daar kan niemand iets aan doen..verder een heerlijk rustig eiland waar je in een plaatselijk restaurant fantastisch heerlijk kan eten voor weinig geld..gewoon je ogen openhouden..als we er zeker van zouden zijn dat we heerlijk weer zouden hebben waren we echt verkocht aan Casa Miranda!!! 100% zeker weten..liever wel het appartement naast het zwembad want dat is toch net ietsje beter gelegen wat zonneschijn betreft..ik kan wel een paar A4tjes volschrijven met pluspunten maar is niet nodig geloof ik..

Gereisd Met partner in september 2008

La Palma is een eiland voor iedereen die gruwelt van gaat

Danny
15-1-2008

La Palma is een eiland voor iedereen die gruwelt van massatourisme. Casita Miranda gaat nog een stapje verder, want je verblijft letterlijk tussen de banenenplantages met een wonderschoon uitzicht op de oceaan (en inderdaad veel netten over banenenplantages). 3Persooncasita is ruim, luxe, volledig ingericht en zelfs ´s zomers lekker koel! Uit eten zijn we nauwelijks geweest: het is plezier om met deze volledig ingerichte keuken te koken. Ook de aanwezigheid van sinaasappelpers en fruitboomgaard rondom is handig. De rit richting het eerste dorpje is avontuurlijk (qua bochten en hellingen in combinatie met tegenliggers). Wachten op de eigenaar die je naar de bungalow brengt is niet ideaal. Maar op deze twee minpunten na is deze casita voor iedereen die luxe, relax en touristenloos op het mooiste canarische eiland wil verblijven een absolute aanrader. Voor die paar honderd euro extra (tov een touristencomplex) is casita Miranda een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2007
2007

Inderdaad een prachtig rustig gelegen bungalow met een Wij

J. Haan
22-7-2007

Inderdaad een prachtig rustig gelegen bungalow met een ruim zwembad. Wij hadden het ruime 3k-appartement. Zeer volledig ingericht (zelfs citruspers en wasmachine aanwezig). De bananaplantages (overspannen met netten) belemmeren enigzins het mooie uitzicht. We hebben een zeer mooie vakantie gehad echter als ik nog een keer naar La Palma zou gaan zou ik kiezen voor een iets centrale ligging (omgeving Llos Lanos of El Paso) want elke keer de Caldera oversteken is geen pretje, vele vele bochten en in het vooral in donker een hele toer. Aanrader: restaurant La Murella (tussen Tijirafe en Puntagorda). De eigenaar hebben we in de twee weken 1 keer gezien.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Korrectie: Casa Miranda ligt op 350 a 400 meter

La Palma bewoner
29-5-2007

Korrectie: Casa Miranda ligt op 350 a 400 meter. Ratten heb je overal, ook in nederland. Op La Palma hebben ze meer dan voldonde te eten en dus komen ze niet in de huizen. Huiseigenaren nemen de nodige maatregelen.

Gereisd Anders in Tue May 29 2007 00:27:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een mooi, wat afgelegen huis, met een mooi zwembad

Han
19-1-2007

Een mooi, wat afgelegen huis, met een mooi zwembad.Ideaal voor de rustzoeker, het was er doodstil! Wij vonden het jammer dat het zo tussen de kassen ingeklemd lag, we hebben op dit mooie eiland betere uitzichten gehad. Er waren, in januari, veel vliegen en ik heb zelfs 1 rat op ons terras gezien toen ik 'smorgensvroeg naar buiten ging! Ik denk dat dat kwam door de vele van de bomen gevallen sinaasappels, die daar gewoon lagen te rotten. In het huis is alles wat je nodig hebt, en het eiland en het weer zijn als altijd prachtig. Toch neem ik volgende keer een andere casita.

Gereisd Anders in januari 2007
2006

La Palma is eeen eiland voor rust en natuurliefhebbers en

Hélène en Frank
8-8-2006

La Palma is eeen eiland voor rust en natuurliefhebbers (discostraten en karaokebars ontbreken volledig) en Casa Miranda past daar perfect in. Het huisje is in prima staat, het uitzicht onbetaalbaar en de service ongekend: de wasmachine was defect en er werd meteen een hagelnieuwe gebracht!! Wij hebben in juli geen last van insecten gehad, misschien is dat meer een probleem in september. Twee plekken waar je prima kan eten: de achthoekige kiosko op het dorpsplein van Tijarafe. Gewoon de tapas aanwijzen die je lekker vindt. Prijsniveau voor twee personen 13 euro. Luxer is restaurant La Muralla tussen Tijarafe en Punta Gorda. Een top driegangen diner voor twee met wijn èn fantastisch uitzicht kost je ongeveer 35 euro. Tip: de lokale wijn van Vega Nord. Voor ons was het één van de fijnste vakanties van afgelopen jaren.

Gereisd Anders in Tue Aug 08 2006 10:38:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ook met 'koters'is dit een prachtige plek

Govert en Hester
4-2-2006

Ook met 'koters'is dit een prachtige plek. Het grote huis heeft een balkon/terras met afsluitbaar hek. 's morgens mandarijnen en sinaasappels plukken en persen, elke week nieuwe bananen. Heerlijk. De zonsondergangen en de heldere sterrenhemel zijn fantastisch. En er is zelfs een wasmachine. En geen buren, afgezien van die in het andere huis, wat ook lekker rustig is.

Gereisd Anders in februari 2006
2005

We zijn al twee keer in Miranda geweest, in beide een keer

Greet & Peter
10-9-2005

We zijn al twee keer in Miranda geweest, in beide bungalows een keer en gaan er 16/9/05 voor de 3e keer heen. De kleine bugalow heeft meer privacy maar wat minder comfortabele bedden (beetje kort). De grotere heeft gewoon alles wat je maar wenst. Rust, comfort, beslotenheid en een goede service. Niets wordt opgedrongen en als er ook maar iets is komt de eigenaar 'van de berg naar beneden'en lost het op. Het fruit en het uitzicht, de zonsondergang en de rust, het zijn allemaal zaken om deze locatie te overwegen. Daarbij zit je op een eiland van duizend mogelijkheden zonder het rumoer en de ergernis van al die massatoeristen (met hun koters). Zorg wel voor een fles Deet want de muggen zijn monsters (ik weet niet wat ze op die bananenbomen sproeien, waar die muggen wel tegen kunnen, want als ze je steken geeft dat extra irritatie)

Gereisd Anders in september 2005

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Miranda in Tijarafe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Miranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.