Vakantiehuis Casa Los Padres

Vakantiehuis Casa Los Padres

5.9Voldoende

Spanje, La Palma, Tijarafe

Op vakantie geweest naar Casa Los Padres?

5.9Voldoende

• 4.5Inrichting
  • 5.6Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

• Jacuzzi
Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Casa Los Padres

• 6de Vries09-09-2011

Mooi gelegen, jammer van de beestjes

We zijn net terug van 15 dagen Casa Los Padres in La Punta. We hadden een andere casita geboekt, maar deze was om duistere redenen niet beschikbaar, dus werden we naar Los Padres geleid. We zaten in een casita met twee slaapkamers, ruim voor 2 personen. De inrichting is niet om over naar huis te schrijven, harde bank en 2-persoonsbed. Koelkast, televisie en percolatortje allen prima. Veel vliegen, zo nu en dan een kakkerlak (vaak dood, vreemd genoeg) en hier en daar een vlo gespot, dus echt schoon was het niet. Tip voor de eigenaar zou zijn om in elk geval horren voor de ramen te plaatsen. Rondom het huis zijn bananenplantages, niet heel mooi, maar de zonsondergangen zijn geweldig. Zwembad ook mooi, fris ook. Tuin mooi aangelegd, avocadobomen en papaya's. Beschikking over een auto is aan te raden, ff snel naar een dorpje is er niet bij (minimaal 15 minuten rijden naar Tijarafe).

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7koolma26-02-2009

Prachtige plek voor 3 families

Deze mooie huizen vragen om bewoning door bij elkaar horende families. Bij losse bewoning veel te weinig privaci. Huis zelf is ruim doch zeer eenvoudig. Eigenaar reageert goed op klachten. De tuin is groot met veel verschillende zitjes en een prachtig zwembad. Kortom voor buiten leven en binnen alleen om te slapen een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 7koolma23-08-2008

Een echt familie huis voor 3 families

We waren in aug 2008 met 3 families in de drie huizen. De bedden, koelkasten en andere app waren vernieuwd. Vooral de tuin met fruitbomen en het zwembad zijn een plaatje, ruim met veel plekjes en kindvriendelijk; er is veel te zien en ruimte. Wel kakkerlakken gezien maar dat is hier zo'n algemeen diertje dat er in de winkels speciale spuitbussen voor zijn. Bij de afslag van de hoofdweg is een bananen overslag waar je gratis bananen kunt krijgen en een klein winkeltje met heel veel levensmiddelen. Vooral het gezamelijk huren van de 3 woningen is het op deze plaats met zijn prachtig ondergaande zonnen is een aanrader

Gereisd met familie in augustus 2008

• 3I. Verhulst09-02-2008

Wij hebben 1 nacht in Los Padres doorgebracht. Wij zijn voor de vierde keer op La Palma geweest maar Los Padres is een zeer slecht onderkomen vooral als je al een aantal keer een hele leuke casita hebt gehad. Het huisje is een donker vochtig hok en er hangt een penetrante stank en schimmel aan de plafonds. Het bed ligt super slecht, het knopje van het koffieapparaatje hing met draadjes en al naar buiten, kortom wat waren wij gelukkig toen wij naar Casa Amagar konden verhuizen wat werkelijk een grandioos huis is met alles erop en eraan. Mede door dit geweldige onderkomen was onze vakantie weer onvergetelijk.

Gereisd met partner in februari 2008

• 8Greet en Peter23-09-2006

Casa Los Padres bezocht van 8 t/m 22 september 2006. Alternatief voor Casa Miranda, ook in Tijarafe. Deze casa is iets minder maar de ruime tuin maakt alles goed. Het is er meer beschut, je hebt minder last van de frisse wind in de avond, zeker later in het seizoen. Het zwembad was goed op temperatuur, de eigenaar zorgt goed voor de waterkwaliteit. De bereikbaarheid in het donker is minder. TIP: Let op het 1e verkeersbord "overstekende kinderen" dat je na 4 km rechts ziet, 20 m. erna is de afslag rechts en dan 80 m links. De twee kakkerlakken hebben we ook gezien en ook veel vliegen geplet,100m. lager aan de weg is een stal met varkens en bij een ongunstig windje ruikt je ze en liften de vliegen ook mee. Maar de eigenaar ziet er op toe dat het geen zwijnenboel wordt, volgens hem zijn het voor hun begrippen 'clean pigs'. Casa Los Padres is voor ons mogelijk een "terugkommertje".

Gereisd in september 2006

• 6Mariska Kuipers-Roest06-02-2004

Het huis ligt in een mooie tuin met een mooi zwembad ('s avonds verlicht). Echter, het zwembad erg koud. Het huis zelf is niet erg schoon (2 kakkerlakken en 2 vlooien gevonden), wel ruim, maar de bedden liggen slecht. Het uizicht vanaf de tuin is wel mooi. In de tuin zelf staan avocado- en papayabomen en is omringd door bananenbomen. De ligging is zeer rustig.

Gereisd in februari 2004

Vakantiehuis Casa Los Padres info