Vakantiehuis Casa Los Lirios

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

14 reviews over Vakantiehuis Casa Los Lirios

• 0Quirijn14-04-2010

Een garage is nog geen smaakvol appartement

Het B (4 personen) appartement is gesitueerd in de voormalige garage met alleen vanuit het toilet zeezicht. Tijdens ons verblijf was het appartement zeer vochtig terwijl de beloofde 4 kookplaten er slechts 2 waren. In de (zeer karige) keuken geen afzuiging waardoor een vettige bedoeling. Wij hadden duidelijk het gevoel dat ons niet werd geleverd wat ons was toegezegd. Na contact met Sudtours werd ons probleem opgelost met het verstrekken van drie wijnglazen die niet in het appartement aanwezig waren. Advies: laat bij boeking schriftelijk vastleggen welk appartement je krijgt. Fijne vakantie op het mooie eiland La Palma!

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8Rob Molanus04-01-2010

Leuke plek, mooi terras, prachtig uitzicht.

Doordat de luchthaven gesloten was kwamen we via Tenerife met de boot, midden in de nacht, maar prima ontvangst. Het terras beneden, zeezijde, was super met prachtig uitzicht. Het fruit was attent en de fles wijn voor oudejaarsavond erg attent. Ondanks dat alle appartementen bezet waren toch veel privecy. De boiler zou groter mogen.

Gereisd met partner in december 2009

• 8Menno Kuiper04-04-2009

Eenvoudig huisje in het mooie westen

Wij zochten rust, en dan ben je het beste op je plek in het westen van het eiland. Daar kun je heerlijk wandelen en is de prachtige krater binnen het uur te bereiken.

Eenvoudig ingericht huisje, maar alles van belang is er (zeker nadat wij een kurkentrekker achtergelaten hebben). Er is om de hoek in het dorpje een kleine supermarkt wat handig is.

Wij konden indertijd de juiste locatie van het huisje niet vinden op het internet. Ik heb op vakantiewijzer de precieze plek aangegeven.

Gereisd met partner in april 2008

• 8Menno Kuiper04-04-2009

Simpel maar goed

Tijarafe is mijns inziens een perfecte uitvalsplek voor dit eiland als je van wandelen houdt. Als we weer naar La Palma gaan, starten we met dit huisje. Het is een huis met 4 appartementen in een rustig plaatsje, met supermarkt om de hoek.

Gereisd met partner in april 2009

• 7Adriana27-02-2009

prachtig uitzicht, smaakvol appartement

We verbleven van 20-27 februari in het Casita Los Lirios (2 kamerappartement, begane grond) in Tijarafe. Hoewel het appartement prima in orde was, hebben we één minpunt. Het aangrenzende appartement (begane grond) werd bewoond door een jongen van begin twintig, naar wij aannemen de zoon van de eigenaresse. Deze jongen kwam 's avonds zeer laat thuis met vrienden en maakte dan erg veel lawaai (harde muziek uit auto, hard op deur bonzen, luid lachen etc.). Iedere nacht tijdens ons verblijf werden wij op die manier gewekt zo rond 3 uur 's nachts. De overlast bleef dan enkele uren aanhouden. Wij hebben de jongen hierop aangesproken evenals de vrouw die zijn appartement schoonmaakte, maar dit had geen effect. Afgezien van dit minpuntje, was Casita Los Lirios heerlijk:kindvriendelijk, mooi uitzicht etc.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 7johan10-11-2008

best de moeite waard

gunstige ligging.mooi uitzicht.warmwatervoorziening kan iets beter.

Gereisd met partner in november 2008

• 9Gezin (twee kinderen)01-11-2008

Prima plek.

De eigenaresse is erg vriendelijk. We werden ontvangen met mandarijnen en bananen uit de eigen tuin. We mochten zelf ook plukken zo veel we wensten. De eigenaresse blijft verder op gepaste afstand en spreekt alleen Spaans. Het benedenappartement was erg ruim. Het strand en de zee zijn op ongeveer 15 minuten rijden geschikt voor kleine kinderen. We hebben een super vakantie gehad op La Palma en in dit appartement met tuin was het prima vertoeven.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 8John Havermans14-09-2008

2x geweest

2005: we hadden de beneden verdieping. Geweldig. Rust, mooie tuin, lieve kippen met kuikens. En wat een ruimte binnen. Heerlijk restaurant (kaasfondue). 2006: weer beneden gereserveerd en niet gekregen, te veel rupsen. Jammer, want de kleine bovenverdieping was somber en klein. Een echte domper, gelukkig konden we beneden in de tuin genieten van al het moois. We werden herkend in het restaurant door re eigenaresse.

Gereisd met familie in mei 2006

• 8rene.walraven01-06-2008

Leuke accomodatie. De bovenetage heeft een prachtig dakterras, met veel ruimte en comfort. Het appartement is goed uitgerust en ziet er gezellig uit. De boomgaard is een beetje vergane glorie. Het restaurant in het dorpje is nu helaas te koop. Vlak naast het kerkje wordt heerlijk volkoren brood verkocht. Een aanrader. De omgeving is prachtig en heel rustig. Het eiland is een topper om te wandelen en we waren er in mei en toen stond er veel in bloei. Een bezoekje aan de bananencooperatie in het dorpje is ook de moeite waard. We kregen gelijk een heleboel bananen.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9familie19-08-2007

De eigenaar van Los Amigos sprak redelijk Nederlands omdat hij jaren hier gewoond had. Inmiddels is het restaurant helaas van eigenaar veranderd en in (hoe kan het ook anders) Duitse handen over gegaan. Het appartement met dakterras was heerlijk, evenals het uitzicht.

Gereisd met vrienden in februari 2005

Vakantiehuis Casa Los Lirios info