Bungalow Casa Juliana

Bungalow Casa Juliana

Bungalow
Kleine hotelsWeer vandaag24°18°

4 reviews over Bungalow Casa Juliana in het Nederlands

heel mooi gelegen maar huisje in slechte staat

wendt
20-1-2017

Huisje ligt aan steile weg met prachtig uitzicht en hele mooie tuin. Het is een ruim huis maar erg slecht onderhouden. Schimmel op de muren, kalk komt van het plafond, ramen kunnen bijna niet open en dicht en douche geeft vaak geen warm water. Erg jammer het had zo mooi kunnen zijn masr nu niet. We zijn na 2 dagen verhuisd naar een beter huisje.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel erg mooi gelegen met prachtig uitzicht

peter, ingrid en chantal
28-11-2014

op de helling met uitzicht over grote terras tuin met zwembad naar Atlantische oceaan. schitterende zonsondergangen. Bereikbaar via Wel erg steile weg Service goed en heel vriendelijk gemoedelijk wat oud bollige inrichting en hier en daar wat achterstallig onderhoud. staat tegenover veel fruit uit eigen tuin, druiven, sinaasappels, appels en peren. lekker zwembad

Gereisd Met partner in september 2014

Mooie ligging, maar verwaarloost

Michel Traudes
14-9-2013

Prachtige ligging, maar gedateerd huis. Rustige omgeving. Rommelig en matige afwerking. Het zwembad werd met bemiddeling van de touroperator na vier dagen schoongemaakt, mede door defecte pomp en stroomuitval. Verder wel een goed verblijf gehad. Vriendelijke eigenaar die ons lokale wijn gaf (ter compensatie). Door de ligging op de helling veel trappetjes (kinderen?).

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Paradijs, rust natuur, geen luxe.

Fam. tomassen
16-5-2011

Wij zijn de eerste week van mei geweest, huisje ligt prachtig maar wel op 1000m hoogte, helaas was het weer bij ons minder waardoor het te koud was bij het huisje om te zwemmen. Er is wel beperkt warm water, je kunt niet goed douchen, ook hadden we last van zwarte wormen, waarschijnlijk door het vochtige weer. Maar voor de natuurliefhebber het is net een paradijs, zo mooi , prachtig uitzicht overzee, en al die bloemen en planten. Wij hebben ervan genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bungalow info

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresCarretera El Pinar 38780(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Casa Juliana in Tijarafe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Casa Juliana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.