Vakantiehuis Casa Jardin

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

36 reviews over Vakantiehuis Casa Jardin

• 9Peter11-06-2020

eldorado van rust en ruimte

Fantastische ligging, eigenaar, verblijf en gastvrijheid en niet te vergeten service.

Gereisd met partner in september 2019

• 2019
    10Henny Kirchberg03-07-2019

Voor een onvergetelijke vakantie is dit een "must"

Een geweldige ontvangst van Benita. Fruit, eieren en een zelfgemaakte fles heerlijke wijn stonden klaar. Niet verder vertellen, maar je kan ze ook van haar kopen! Een pracht locatie, centraal gelegen om het eiland La Palma te verkennen. Het zwembad is een extra luxe. Het uitzicht is onvergetelijk. Uit eten bij de bierbrouwerij Cerveceria Isla Verde is zeker een aanrader. Het ligt 5 km richting Tyarafe aan de linkerkant van de weg.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Monique18-05-2019

Geweldig

Compleet ingericht appartement van alle gemakken voorzien, van ovenwanten tot sinaasappelpers, van theedoek tot broodrooster. Er stond een schaal fruit en eieren voor minstens 10 dagen en een fles wijn als welkom. Prima bedden , geweldig uitzicht. Kortom een prima locatie met veel privacy.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    5Fam. Visser12-05-2018

Nooit meer

Ruim appartement, veranda met uitzicht op zee. Bij aankomst kregen wij ook een fles wijn, gevulde fruitmand en eieren. De mevrouw die ons ontving was erg met de tv bezig, klaagde dat vorige bezoekers hem kapot hadden gemaakt. Na eindeloos geklooi had ze 'm aan de praat. Voor ons niet nodig dit gedoe, want wij kijken op vakantie geen tv en na dit gedoe en geklaag durfden we het apparaat zeker niet meer aan te raken. Tot onze grote verbazing werden we op de dag van vertrek uit het niets beschuldigd dat we de tv kapot hadden gemaakt en dat onze kinderen een plastic emmer met een steen erin op de bodem van het kinderbadje zouden hebben gegooid. Ondanks dat we genoeg Spaans praten om onze kant te kunnen vertellen, nam ze nergens genoegen mee en bleek later zelfs touroperator te hebben gebeld met haar leugens. Zoiets hebben wij nog nooit ergens meegemaakt. We zijn met een nare nasmaak weggegaan. De touroperator-hostess is niet empatisch en doet niets.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Karin Reinders30-01-2018

Wat een fantastisch compleet appartement. We hadden samen met onze vrienden de boven en onderverdieping. Dus alle privacy. Een geweldige tuin incl zwembad. Deze was niet verwarmd. Uitzicht over zee met elke avond een mooie zonsondergang. Bedden lagen prima. Geweldig ontvangst door de lieve eigenaresse. Leuk opgemaakte bedden. Schaal vol fruit, mandje eieren en een fles eigengemaakte rode wijn. Fruit en eieren werden onze tweede week bijgevuld. La Palma is een prachtig eiland.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9Familie vd Horst04-08-2015

Wat een geweldige plek!

Een klein paradijsje op aarde is dit plekje. Een superhartelijke ontvangst van de eigenaresse met een schaal fruit, een fles wijn en een mand eieren. Helemaal vrij vanaf de weg, veel privacy, heerlijke zonsondergangen! Het huis is superschoon, prima bedden en vooral ook een heeeerlijk zwembad. Het eiland La Palma is fantastisch, casa Jardin ligt centraal, de berg af (elke keer weer een prachtig ritje) en je zit in het gezelligste kustplaatsje Tazarcorte. Echt een aanrader!! Doen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Rob30-05-2015

Erg mooie casita!

We zitten in 2 kamerapparement met mooi dakterras (Veel privacy). Keuken is erg compleet ingericht en er is nog een buitenkeuken bij het zwembad waar je kan bbq-en. Wifi en tv werken prima en onvangst door eigenaresse is overweldigend (fruit, eieren en wijn). Huisje is echter niet eenvoudig te vinden (slecht herkenbaar vanaf de weg), waardoor je er snel voorbij rijdt. Komen al jaren in La Palma maar dit is zeker de mooiste casita tot op heden.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Marinda Visser21-02-2015

Ultieme rust met schitterend uitzicht op zee

Wij zitten hier nu met zn 2-en en dit is echt n schitterend appartement. Veel stilte en rust, ruimte (2 slkmrs, 2 balkons aan voor-en achterzijde, ruime badkmr), prima bedden (wel jammer 2x1pers bedden tegen elkaar) en absolute stilte s'nachts. Keuken is van alles voorzien, zelfs thee, koffie, zout, olie, afwasmiddel etc. Ook tv en wifi aanwezig. Er is zelfs een klein straalkacheltje en volop extra dekens want het is s'avonds wel enorm koud met 11 graden. Overdag is het heerlijk nu met ca. 19 graden. Appartement is schitterend gelegen met uitzicht op zee en precies op het midden van het eiland dus alles is goed bereikbaar. Zwembad was helaas dicht. Minpuntje; niemand gezien de hele week niet dus je moet zelf je prullenbak legen en het bed werd niet verschoond maar dat vonden we niet zo erg. Wij willen hier graag blijven!

Gereisd met partner in februari 2015

• 9Gatske12-01-2014

fijn plekkie

waren in januari hier dan is het 's avonds wel kil en de plavuizen vloer werkt dan ook niet mee, jammer vond ik de 2 eenpersoonsbedden tegenelkaar aan, ook de douche was koud na een bewolkte dag maar verder een top plek, prachtig uitzicht en erg rustig en stil, huurauto een must want om uit eten zijn we in Puerto De Tazacorte geweest op een kwartier rijden. Prachtige wandelingen tussen de bananen bomen en schitterende vergezichten, heerlijk vertoeven op dit spaanstalige eiland. De fles wijn van de eigenaaresse was heerlijk evenals het fruit, het app was uitstekend ingericht alles was aanwezig, volop terrasmeubels zodat we heerlijk van de zon konden genieten en ook nog ned. boeken en tijdschriften aanwezig

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Jeroen11-01-2013

Heel ruime en rustig gelegen appartement

Het was alweer de derde keer dat ik naar deze casita ben geweest. Het is een heerlijk ruim appartement (3 kamer) met een groot balkon (boven) of veranda (beneden). Verder een prachtig uitzicht en weinig verkeer, dus een rustige ligging. Daarnaast een tuin met een zwembad. Helaas was deze keer de verwarming van het zwembad kapot waardoor de temperatuur 10 graden kouder was vorige keren (26-28 graden) nu slechts 16 graden. En dat vonden toch echt te koud om lekker te zwemmen. Enige nadeel is dat je wel altijd min 15-20 minuten met de auto moet rijden naar het strand of terras. Maar die weg went wel snel. Dit keer voor het eerst lopend naar tazacorte gegaan, was eigenlijk best te doen ongeveer 1,5 uur. Terug wel een klim met ongeveer 400m hoogteverschil. Onderweg erg mooie uitzichtpunten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Vakantiehuis Casa Jardin info