Vakantiehuis Casa Amagar

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Casa Amagar

• 9Jo uit Gent05-06-2019

Een fantastisch uitzicht!

Vakantiehuisje met alle comfort. Het is niet splinternieuw maar alles wat je nodig hebt, is er aanwezig. Fantastisch uitzicht over de vallei en je kunt kijken tot aan de Caldera de Taburiente. Zeer leuk zwembadje, met alle privacy. Geen buren tenzij een banananboer die we maar één keer gezien hebben op een morgen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Jan Lemmens08-06-2009

Mooie vakantie bestemming

Dit vakantiehuis is gunstig gelegen, vlak bij Tazacorte haven waar je in ieder geval verschillende eetgelegenheden kunt vinden. Het beste adres om te eten vonden bij op weg naar Puorto Naos. Restaurant Maripose.(super). Een groot nadeel van deze vakantie vonden wij de hagedissen die steeds maar weer nieuwsgierig kwamen kijken vooral als we buiten het ontbijt nuttigde. Een paar flinke kakkerlakken in de keuken hebben een groot deel van de vreugde bedorven. Verder was het heerlijk op dit adres. Wel alles was aanwezig in dit huis. Fijn zwembad met nieuwe terras meubilair.

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Yvonne29-04-2009

fantastisch huisje!

In 2008 1 week geweest in dit huisje. Het was een prachtig huisje met een heerlijk zwembad erbij. Mooie teras waa je heerlijk kon zitten om van de uitzicht te genieten. Privacy gegarandeerd!!!

Gereisd met partner in april 2009

• 10Tommy30-12-2008

Aanrader met huurauto

mooi huis met prachtig uitzicht. Wel 'last' van hondengeblaf in het dal en irrigatiemotor. Al met al wel een aanrader.

Gereisd met partner in november 2008

• 10I. Verhulst09-02-2008

Casa Amagar is werkelijk een formidabel huis. Veel ruimte, zitkamer, eetkamer, 2 slaapkamers, badkamer en keuken en volledig ingericht. Het uitzicht is schitterend. Vanaf de terassen kijk je naar de Caldera en naar Tazacorte. Tevens ligt het goed centraal. Een geweldig huis!

Gereisd met partner in februari 2008

• 10A. Koree-v.d. Tuin22-10-2004

Perfect huisje!!! Prachtig uitzicht vanaf drie verschillende terrassen. De volgende keer wordt het zeker weer dit huisje.

Gereisd in oktober 2004

0 tips over Vakantiehuis Casa Amagar

1 vraag over Vakantiehuis Casa Amagar

• Inge De Winter, 07-10-2018

Hondje mee op vakantie?

Mijn vraag is of er een hondje meenemen , toegestaan is ?

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Casa Amagar