Appartement Finca la Cruz

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Finca la Cruz

• 9Jikke Visser27-04-2016

Ik wilde rust, focus en een goede internetverbing.

En alles wat ik wilde en meer heb ik gekregen. Een fijne plek om alleen te zijn, want zowel de plek als de gastvrouw en gastheer waren heel aardig en behulpzaam. Het appartement schoon en met voor mij alle essentiële zaken aanwezig: goed internet, vele contactdozen, een fijn bedlampje, het lekkerste matras dat je kunt bedenken, grote theeglazen. En het balkon, met mooi uitzicht en in de nacht de sterren en maan, de stilte, een paar kikkers en de branding van de oceaan in de verte. Ik had geen auto, maar bus en lopen naar het dorp werkt prima. Eigenlijk heb ik geen 'wat niet goed was'. Het is één van de stilste plekken in het dal.

Alleen gereisd in april 2016

• 10hans knol11-02-2016

het is een fijne overgeetelijke vakantie geweest.

wij vonden het appartement goed. jos en paulien zijn een uitstekende gast heer en gast vrouw. als gezin hebben wij leuke dingen gedaan. het is een zeer mooi en gevarieert eiland. wij hebben dit eiland en het appartement finca la cruz en jos en paulien. in onz hart gesloten .wij zien weer uit naar een volgend bezoek. vriendelijke groeten van ria hans ivor adaya

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Paulus de Boer10-02-2016

Uitstekende locatie en goed voorziene woning

Men hoeven helemaal niets te weten, Jos en Paulien zijn zeer behulpzaam. Ze beheersen de belangrijkste talen.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 10Marian en Theo12-09-2015

Geweldige Vakantie

Ons verblijf in appartement Halcon was goed. De vriendelijke verhuurders Jos en Paulien hebben goed hun best gedaan om de gasten naar de zin te maken.. We werden bij aankomst vriendelijk ontvangen. Zij gaven veel tips wat er op eiland te zien valt ect. In één woord SUPER

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9josemaas08-02-2014

Heerlijk appartement!

Gelegen op 10 minuten lopen (heel steil pad, hou daar rekening mee) van het dorpje Tazacorte ligt het mooie en goed ingerichte appartementencomplex Finca la Cruz. Heerlijke bedden, keuken goed ingericht en gratis Wifi. Wij hadden deze week studio Atun tot onze beschikking wat van alle kanten schitterend oceaanzicht heeft maar ook zicht op bergen en bananenplantages. In het dorpje Tazacorte is niet zoveel te beleven maar als je een stukje doorrijdt kom je in Puerto Tazacorte waar strand en leuke restaurantjes te vinden zijn. Voor rustzoekers een paradijsje!

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Helene Jones29-07-2013

tranquility, sereen and verry peacefull!

The accommodation is very nice and on a good location. There are fantastic views and walking to the Village is also very nice. And not to far. A trip to the beach with a stop in the village (take a cup off coffee ) is relaxing and with little effort. All the rooms are nice, with clean toilets and bathrooms. Money well spent and we like to come back.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Jos van Rein22-07-2013

Alle comfort in een prettige privé omgeving.

Alles dichtbij (stad, winkels, restaurantjes, strand, bergen, fietsroutes/ wandelroutes) en tóch ook volledig in een rustige omgeving. Dus géén kraaiende hanen en blaffende honden. Geen auto's die steeds langsrijden.... De perfecte vakantie locatie!

De prijs/ kwaliteit verhouding is goed!.... een goed ingericht appartement met eigen terras, tuin, buitenkeuken én binnenkeuken. Zelfs een afsluitbare garage voor onze dure fietsen was aanwezig!

Ook de behulpzaamheid van de eigenaars is prettig. Je kan er altijd terecht, in verschillende talen (NL, D, FR, SP, EN....)

Gereisd met partner in januari 2012

Appartement Finca la Cruz info