Vakantiehuis Casa Pedro

1 review over Vakantiehuis Casa Pedro in het Nederlands

geweldige plek

Kees Jacobs
16-6-2010

Casa Pedro is een unieke ervaring. Het ligt helemaal vrij in een grote bananenplantage aan het randje van een kloof. Het uitzicht op zowel de bergen als de zee is prachtig.Uniek is dat je een privézwembadje hebt. In de omgeving zijn voldoende voorzieningen (banken, supermarkten, restaurants) voorhanden. Daarbij komt nog dat het erg schoon is. Kortom een prima uitvalsbasis om het mooie Palma te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Pedro in Tazacorte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Pedro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.