Vakantiehuis Casa Milano

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

12 reviews over Vakantiehuis Casa Milano

• 9linda07-09-2017

Prachtige plek met veel privacy

Een prachtige plek met alle privacy. Het huis heeft 3 slaapkamers en 2 badkamers, waarvan 1 slaapkamer en badkamer een eigen ingang hebben. Er is een overdekt terras naast het zwembad en een heerlijke buitendouche. Verder is er een buitenkeuken met 4-pits gasstel en een barbecue met daarnaast nog een terras met prachtig uitzicht over de oceaan en de bananen plantages. Er staan mangobomen, citroenboompjes, limoenboompjes en nog veel meer. De mango's hingen klaar om te plukken. Verser kan het niet. Het terrein om de casita heem bestaat uit een aantal terrassen op verschillende hoogtes, waarvan je eigenlijk alleen het deel waar de casita op staat gebruikt, maar er is enorm veel grond om het huis heen. Badkamers waren goed in orde. Modern sanitair, schoon met wat minder waterdruk, maar genoeg om lekker te douchen. Ook zijn er voldoende lekkere handdoeken. De matrassen in de slaapkamer met 2 1-p bedden zijn wel hard, in de andere slaapkamer met een 2-p bed is het beter, al zit daar wel een kuil in. De aparte slaapkamer hebben we niet gebruikt. Er is veel kastruime in de slaapkamers, en er zitten hier en daar horren, zodat je de ramen lekker open kan houden, alhoewel de gekko's zich daar niet door laten tegenhouden. Keuken was compleet met een magnetron, waterkoker, broodrooster en een 4-pits gasstel. Genoeg pannen en borden etc. Zowel binnen als buiten konden we niet alle gaspitten gebruiken, er ontbrak hier en daar een knop. De bank in de kleine woonkamer is versleten, maar zit nog wel goed. Maar met zoveel buitenruimte maak je daar ook niet veel gebruik van. Er is overal buitenverlichting en ook het zwembad is verlicht, dus je kan heerlijk in het donker zwemmen. De weg naar de casita loopt redelijk stijl omhoog en bestaat voornamelijk uit stenen, dus dat is even wennen.... ook de afslag naar de Casita moet je even weten.... Boodschappen kun je doen in Tazacorte of in Los Llanos. Uit eten in Puerto de Tazacorte of in Puerto Naos, en natuurlijk in Los Llanos. In tazacorte zelf zit ook nog Carpe Diem, een aanrader! Wel een tip, als je bang bent voor hagedissen of gekko's, ga dan niet hier naar toe, want het terrein zit er vol mee! De hagedissen kom je de hele dag overal tegen en de gekko's komen bij schemer tevoorschijn, en zitten ook in huis. Je kunt ze absoluut niet ontlopen!! Kortom, hou je van rust en veel privacy dan zit je hier prima.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Familie11-01-2012

Heerlijk genieten!

Casa Milano ligt aan de zonnige kan van het eiland, en laag genoeg om ook in het voorjaar en najaar te genieten van de warmte. Het uitzicht over de zee is prachtig, je kunt de zonsondergang zien. Het ligt op een rustige plek, je hebt echt privacy. De camera's zijn inmiddels volledig begroeid met struiken, dus daar heb je geen last van. Een heerlijk ruim zwembad die goed wordt bijgehouden en ruimte genoeg eromheen om lekker te kunnen zonnen. Je kunt de lichten aan doen in het zwembad zodat je s'avonds ook een heerlijke avondduik kunt maken. De kinderen hebben zich heel goed vermaakt!

Het huis is schoon en de inrichting voldoet prima. Buiten is alles heel ruim opgezet en er zijn meerdere plekjes om lekker te zitten, zowel in de zon als de schaduw.

Het ligt niet ver van het strand en winkels (met de auto).

We hebben al heel wat keren La Palma bezocht en dit huis zullen we zeker nog een keer huren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Bart Blokker22-04-2008

De bedden waren niet echt van onze standaard. Het oprijpad naar het huisje is heel slecht, als je niet zo handig met een auto bent is het niet te doen.

Gereisd met familie in april 2007

• 10Joop03-04-2008

Erg tevreden, de casita was prachtig en voldeed aan onze verwachtingen

Gereisd met familie in april 2008

• 9anita07-03-2008

Een plekje dat lijkt op een paradijsje. Toen we aankwamen waren we zwaar onder de indruk. Prachtig plekje met prachtig uitzicht. Een supergezellige tuin met allemaal verschillende gezellige zitplekjes, en veel ruimte. Ook binnen was het prima vertoeven. De bedden waren prima in orde en de badkamer ook. Alles was gezellig ingericht. We hebben een prima week gehad op dit prachtige eiland met z'n gezellige gekleurde goed onderhouden huisjes en aardige mensen. Veel verschillende begroeiing en prachtige uitzichten als je met het autootje het eiland overcrost.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8petra08-11-2007

Geweldige casita! Inderdaad is de toegangsweg heel steil en vol met kuilen, maar als je dan eenmaal boven bent: een super uitzicht. Veel buitenruimte met meer dan genoeg stoelen en tafels, de binneninrichting is wat soberder. Bij ons was alles prima schoongemaakt, wij hebben echt genoten! Twee aandachtspunten: - er zijn inderdaad camera's. Wel handig als je dat weet. We hebben de 3de bij het zwembad niet kunnen vinden. Vraag ernaar, je mag ze namelijk afdekken. - de 3de slaapkamer ligt apart en is wel afsluitbaar, maar de ramen kunnen niet op slot. Dit is dus een wat minder 'veilige' kamer

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 7B.G. de Rhoter27-10-2007

De combinatie van zon, zee, uitzicht en ligging van geven de bungalow een bijzondere uitstraling. Details beinvloeden het eindcijfer echter negatief. De toegangsweg is eigenlijk onaanvaardbaar, het interieur sober, de directe omgeving voor een kritische gast apart. De privacy is echter maximaal, en de sfeer innemend. De tuin en het zwembad maken veel goed. Het is echter vooral de locatie die bepalend is voor een uiteindelijk positieve beoordeling.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8gertjan23-10-2007

Een schitterend gelegen huisje, tussen de bananen plantages. Het huisje op zich is zeer sober ingericht en de matrassen zijn echt toe aan vervanging, ze liggen prima maar heel la palma is wakker als je je omdraaid.....ze kraken nog al. ook de toegangs weg is aan een opknapbeurt toe, deze zit vol putten en gaten. Verder niets dan lof, een prachtig zwembad ( ongeveer 8x4 ) met een prachtig uitzicht over de zee. ook de buiten keuken is fijn omdat toen wij er waren het redelijk warm was en zo stond je buiten prima. Voor ons was het de eerste keer om in een eigen huis vakantie te vieren, maar deze vakantie staat bij ons in de top 3. Overigens moet je niet bang zijn van hagendissen want er lopen er maar een paar honderd om het huisje, ze doen totaal niets maar ik kan me voorstellen dat wanneer je er bang voor bent je vakantie een stuk minder leuk is. verder geen ongedierte gezien. kortom een aanrader als je van rust houd en niet van een zeer toeristische vakantie.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 2w.j.nieboer, m.nieboer van klaveren03-05-2007

zeer smerig en armoedig, gaten in lakens en meubel, niet op zitten, badkamer te vies voor woorden, werd niet schoongemaakt, alles zelf gedaan, tv niet met ned.zenders, werd wel gesuggereerd, reaktie evenementsr. schoonmaken 1x per week, in folder 2 x. vinden dat je zelf kunt schoonmaken. adviseer villa verde in la palma te nemen en niet deze casita, slechte begeleiding.

Gereisd met partner in december 2006

• 6Mark Posthuma27-08-2006

Pos: De casa ligt op een berghelling tussen bananenplantages. Het uitzicht is hierdoor schitterend (Atl. Oceaan, Tazacorte en gebergte). Verder is er veel ruimte om de casa en is het zwembad erg prettig.

Neg: Helaas zijn er 3 camera's geplaatst wegens meerdere pogingen tot inbraak. (de privacy is hierdoor sterk vermindert!). Er leeft heel veel ongedierte in en om de casa zoals: ratten, kakkerlakken, muizen en spinnen. Daarnaast zit het vol met prachtige hagedissen. De buitenkeuken was te smerig. Binnenshuis aangekomen is de inrichting pure armoede. De bedden zijn doorgelegen en het meubilair is oud, vies en op. De toegangsweg is slecht begaanbaar (kuilen, gaten in een onverharde, zeer steile weg). Dus pas hier goed op met een huurauto. Als laatste was het huisje zeer slecht schoongemaakt

Eindconclusie: een zeer krappe voldoende voor een duurbetaalde reis!

Gereisd in augustus 2006

Vakantiehuis Casa Milano info