Appartement Atlantis

AppartementWeer vandaag26°21°
Appartement Atlantis
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Atlantis in het Nederlands

Praktische plek

R. Vellinga
26-10-2012

Wij hebben genoten van een appartement in Atlantis. Goede prijs/kwaliteitsverhouding! Praktisch appartement dat in Tazacorte ligt. Dichtbij centrum/winkeltjes/terrasjes en zee is op 5 minuten autorijden. Appartement heeft goede bedden, keuken is in orde, balkon was ruim (maar verschilt per appartement). Zwembad is oké, bevat wel zout water.

goed verblijf

wilma
5-11-2011

Verwacht geen luxe: dit is gewoon een praktisch ingericht, schoon, goed gelegen (in het plaatsje zelf) appartement. Goede bedden. Eenvoudige keuken. Royaal balkon. Beschikt ook over een zwembadje met enkele ligbedden, en een dakterras. Eigenaar is Duits/Nederlands.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantis in Tazacorte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Atlantis scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.