Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

18 Reviews over Casas Jasmin

• 10Julia22-02-2017

Ruhige Oase mit atemberaubenden Blick

Wir nutzten das Haus zu dritt für 2 Wochen im Februar. Die Lage ist perfekt für zahlreiche Ausflüge auf La Palma und trotzdem kann man die Ruhe der Insel genießen. Es gibt nahegelegene Einkaufsmöglichkeiten und zahlreiche Restaurants. Von der Terrasse aus hat man einen unverbauten Blick auf das Meer und in der Blütezeit duftet es herrlich nach Jasmin und anderen Blumen. Julio, der Vermieter, ist eine Seele von einem Mensch. Er erklärte mit Engelsgeduld alle nützlichen Tipps für den Urlaub und überraschte uns mit frischen Avocados und Bananen aus dem eigenen Garten. Er spricht gut englisch und sehr zuvorkommend. Das Haus selbst war gut eingerichtet und ausgestattet, sowie sauber und gepflegt. Es gibt zwei getrennte Schlafzimmer, ein großzügiges Bad, sowie einen Wohnbereich und eine große Küche mit Essbereich. Ich würde jederzeit wieder hier Urlaub machen.

• 8Martin11-01-2017

Prima

We verbleven in het kleine huis. D.w.z. Klein vergeleken met het grotere buurhuis. Groot genoeg voor 4 mensen en, hoewel eenvoudig van veel gemakken voorzien. Heerlijk terras, mooi uitzicht, niet ver van gezellige stadje Los Llanos. De inrichting is gedateerd, niet alles is even keurig en schoon, maar voor mensen die niet al te hogeeisen stellen een prima verblijfplaats

• 9René en Kim11-08-2014

Heerlijke vakantie op een prachtige plek

We verbleven in het grote huisje. De ligging van Casitas Jasmin is perfect voor het maken van uitstapjes door heel La Palma. Daarnaast bevindt het huisje zich in het volgens ons mooiste gedeelte van La Palma, het bergachtige en groene westen. Vanaf het terras hadden we een mooi uitzicht op de zee en op de tropische tuin die door de eigenaar, Julio, zeer goed wordt onderhouden. We kregen ook verschillende soorten fruit uit eigen tuin aangeboden. Het huisje zelf is eenvoudig maar functioneel ingericht. Het was er schoon en netjes. Het is niet superluxe, maar het heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding. Wij waren vooral te vinden op het terras. Dat bestaat uit een afsluitbaar gedeelte en een buitengedeelte. Ook waren er ligstoelen te vinden, wat wij heel prettig vonden om even bij te komen. Julio is verder zeer behulpzaam en vriendelijk. Hij komt graag een praatje maken en geeft ook tips over het eiland. Ook zijn er twee katten die graag even langskomen als je daarvoor openstaat.

• 5Pim Lagrand10-02-2014

Behulpzame Julio helaas niet voldoende.

De kleine casita, grenzend aan de woning van Julio is ruim opgezet en heeft alle noodzakelijke voorzieningen. Helaas zijn de kennelijk al langer bekende klachten nog niet door Julio opgelost. Het is stoffig, vettig en smoezelig. De zitkussens van de bank en stoel geven te weinig comfort, de pocketveren van de matrassen zijn voelbaar, douchen is bijna onmogelijk, aangezien de inhoud van de boiler zeer beperkt is. Er was nog een mobiele elektrische verwarming, maar die was onvoldoende om het huisje 's avonds op een behaaglijke temperatuur te krijgen. Eigenlijk is het huisje het predikaat 'bungalow' onwaardig. Dat heeft bij ons toch andere verwachtingen gewekt. Gelukkig is Julio de behulpzaamheid zelve, zoals door meerdere gasten is aangegeven. Het fruit smaakte prima, de tuin stond prachtig in de knop en we hebben zijn tips voor de nodige uitstapjes graag gevolgd.

• 8Verwer16-01-2013

rustig en veel natuur

Wij verbleven in het grote huis, dat veel meer privacy heeft: eigen terras. Het kleine huis "grenst " aan dat van de eigenaar. De eigenaar komt graag een praatje maken, dus moet je wel aangeven of je daar zin in hebt. Hij is erg vriendelijk. Omgeving prachtig! Oefening hellingproef hard nodig (ook in zijn achteruit). Het huis van binnen is erg eenvoudig en niet superschoon, maar een kniesoor die daar op let? Keuken met oud gerei, aan vervanging toe en wat vettig. Maar dat heeft ook weer zn charme ;-)

• 7H.J09-01-2013

groot huis

Omgeving is fantastisch. Al het moois is op reisafstand. Wij zaten in het grote huis met twee slaapkamers. Dit huis is apart. Het kleinere huis grenst aan de woning van de eigenaar en heeft minder privacy. Het grote huis is karig (ongezellig) ingericht maar de openhaard maakt veel goed. Je moet niet een superschoon interieur verwachten, maar Franse slag schoon. Keuken is oud met oude spullen. Braadpannen zijn aan vervanging toe. Maar de eigenaar is erg gastvrij (soms iets te).

• 8Tessa14-10-2012

Prettig huis, centrale plek, zonnige eilandkant!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Casa Jasmin. We zaten in het grote huis van Julio, de vriendelijke en behulpzame eigenaar. Zelfs met 4 personen is het huis comfortabel, dus hadden wij het met zijn tweeen helemaal ruim. Prima bedden ook. Julio heeft 2 lieve poezen die af en toe langslopen. s Ochtends buiten ontbijten met weids uitzicht, s middags het steile eiland verkennen. Genoeg te zien en te doen/wandelen voor 2,5 week! Perfecte uitvalsbasis dit huis en aan zonnige (west)kant. Vriendelijk dorpje El Paso op 1km, hier ook grote supermarkt. Alles aanwezig in huis om zelf te koken, wel restaurantjes op loopafstand maar door pikkedonker bleven wij s avonds liever thuis. Leuke kleinschalige stranden met terrasjes op 20 minuten rijden (Tazacorte en Puerto Naos).

• 9Ida van den Herik22-08-2012

Prachtig gelegen en een prima uitvalbasis!

Julio is een hele gezellige en behulpzame man. We hebben genoten van de prachtige zonsondergangen vanuit de tropische tuin. Ook hebben we heerlijke bananen en cactusfruit gegeten. Casita Jasmin bevelen wij van harte aan!

• 8anoes09-08-2011

mooie omgeving veel bloemen erg mooi natuur

alles lekker ruim mooie nartuur mooi uitzicht op zee. aardige meneer met fruit uit zen eigen tuin. woning is erg ruim erg prettig.

het kinderbedtje is wel toe aan een vernieuwde matras.

• 8TMC10-07-2011

Voor een fantastische vakantie

Een ontspannen, rustige huwelijksreis waar we veel van de natuur kunnen genieten. Dat was ons plan. En dat is gelukt! Wij hebben 2 wkn in het 'grote' huisje gezeten en genoten van de tuin, de bloemenpracht, de attentheid van de eigenaar Julio (die behoorlijk Engels spreekt, wat echt uitzonderlijk is op La Palma), het fruit uit zijn tuin dat hij ons bracht, het uitzicht. Julio kent de goede mix van aandacht en behulpzaamheid, maar is nooit opdringerig. Hij heeft veel tips/handigheden voor uitstapjes. Zo heeft hij ons op de lokale feestdag mee laten proeven van het lekkers dat La Palma te bieden heeft. Wij hebben veel gewandeld. Daar is dit huisje een goede uitvalsbasis voor (centraal gelegen). Enige minpuntje dat wij konden bedenken is dat als je 's middags na je wandeling wilt douchen, het warme water snel op kan zijn. Alles goed in de buurt; supermarkt, restaurants. Strand ligt op ongeveer 20 minuten rijden. Snorkelen is ook erg mooi en kan vanaf het strand (oppassen voor de stroming!

Vakantiehuis Casas Jasmin info

Soort hotel