Vakantiepark La Plantacion /Hacienda El Pedregal

Spanje, La Palma, San Nicolas

6.5Voldoende

• 6.7Onderkomen
  • 2.9Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor La Plantacion /Hacienda El Pedregal voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

49 reviews over Vakantiepark La Plantacion /Hacienda El Pedregal

• 2018
    8B. Smit09-11-2018

Fantastisch!

Heerlijk rustig, je hebt je eigen huisje en iedere dag verse broodjes aan je deur. De haciënda's staan verdeeld over het resort en er is een klein zwembadje met ligstoelen wat in een prachtige tuin staat. La Palma is een eiland om te ontdekken met de auto, echt een heerlijke vakantie gehad.

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met partner in april 2016

• 6Rienk02-09-2018

Heerlijk rustig en mooi wandelen

Een mooi vakantieparkje midden tussen de bananenplantages op La Palma. De appartementen voor 2 personen waren goed, alleen zat je buiten bijna de buren op schoot. Dus weinig privacy. Zwembad was heerlijk. Augustus is laagseizoen op de Canarische eilanden en dus lekker rustig. Temperatuur ligt tussen 26 - 29 graden in de zomer. Leuke wandelexcursusies gedaan met organisatie Natour. Wel wat prijzig.

• 6Onderkomen
    • 2Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Angela15-05-2017

Zeer rustig gelegen kleinschalig vakantiepark

Het vakantiepark ligt buiten het centrum. Heeft een mooi uitzicht over de zee. Je hebt wel een auto nodig om ergens te komen. De bungalow was ruim met 2 slaapkamers en 2 badkamers en een ruime keuken.

Gereisd in oktober 2016

• 9caja08-09-2016

rustig verblijf in prachtige omgeving

Ruim opgezette appartementen gesitueerd rond een groot en een klein zwembad. Locatie is niet makkelijk te vinden dus neem je TomTom mee! Rondom het grotere zwembad is het een waar paradijs. Prachtig aangelegd gras, palmbomen en voorzien van ligstoelen en parasols. Zwembad wordt iedere dag gereinigd. Alles goed onderhouden. Verder een tennisbaan en tafeltennistafel. Er is voor de ochtend een broodjesservice.(€0.50 per stuk) 3x per week schoonmaak en schone handdoeken en 1x per week schone lakens. Service is goed, leuke afgeschermde tuintjes.Vanaf het vliegveld kom je een grote Lidl tegen. Doe daar voor je verblijf de boodschappen! In de buurt (tazarcorte) een groot strand (met nudistengedeelte) Wel drinken mee! Bij Puerto Noas is ook een groot strand met bar. In Tazarcorte zijn leuke restaurantjes. Die vind je elders aan de Westkust niet zoveel. In El Paso zit restaurant El Sombrero met een Nederlandse eigenaar. Heerlijk gegeten! Het Noorden is heerlijk groen en wat koeler (wandelen, autotocht) Het zeewater is lekker op temperatuur in deze tijd van het jaar en de zee rustig. Helaas spreken weinig Spanjaarden goed Engels of Duits, maar dat is de uitdaging!

Gereisd met partner in september 2016

• 8jansen27-06-2016

rustig en vriendelijk

Nette appartementen, royale tuin met tennisbaan en zwembad. Rustige locatie (weinig auto's). Vriendelijk personeel. Aanrader, tenzij je van drukte houdt.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9jaap en lies verstraaten07-06-2016

geweldig mooi eiland met adembenemende natuur

een must voor elke natuurliefhebber, weliswaar is het parkje niet makkelijk te vinden, maar de beplanting van de tuin en de ruime opzet van het park maakt het superaantrekkelijk

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Jan en Bineke01-05-2016

Heerlijk rustig, gaan er zeker naar terug!

Goed; vrije ligging van de huisjes op het park,broodjesservice,eigen strandstoel,aan de zonnige westkust, zwembad op park,vriendelijk personeel,prima bedden, schoon,heerlijk rustig en zelfs koffiefilterzakjes aanwezig voor het apparaat en als welkom stond er een fles rode wijn klaar in het huisje. Minder goed; slechte bewegwijzering bij aankomst in het donker

Gereisd met partner in april 2016

• 6Frank van den Burg06-04-2016

Prima maar niet bijzonder

De bungalow (we verbleven in nummer 1) was schoon, wel verouderd. Vooral de badkamer mag vernieuwd worden. De douche was ronduit slecht (kleine straal, heel weinig waterdruk, warm water snel op). Bedden waren wel prima. Keuken minimaal maar wel alles wat je nodig hebt. Terras verder prima. Uitzicht wel beperkt (zeezicht is er nauwelijks).

Park is verder mooi aangelegd, 2 zwembaden, 1 tennisbaan.

Ontvangst was door 1 van de schoonmakers die geen geen engels praatte. Dat maakt het wel onpersoonlijk. Ook in de bungalow was bij ontvangst niets geregeld (flesje water bijvoorbeeld).

Schoonmaak van de bungalow wel weer prima. 3x per week waarvan 1x de bedden werden opgemaakt.

Van een exclusief resort is geen sprake. Jammere is ook dat er niet echt op loopafstand een restaurant is. Dichtstbijzijnde restaurant (Altamira in Todoque is 15 minuten lopen, erg goed restaurant!).

Vorig jaar vebleven we in Las Norias (vlakbij Plantacion). Las Norias scoort op alle punten beter.

Gereisd met partner in maart 2016

• 4Fam. Gevers15-02-2016

Verre van "exclusive resort".

We waren met 1 gezin: 8 volwassenen (23-53 jr). Heerlijk weer. Schitterend eiland. Leuke strandjes in de buurt. Schone, ruime bungalow. Bedden redelijk. Sanitair redelijk tot goed. Om de dag schone handdoeken. Zitmeubulair redelijk. TV prima. Keukeninventaris matig. Geen meubilair (tafel/stoelen) in keuken. Zelf koken niet echt handig, gingen standaard uit eten, voldoende mogelijkheden in de buurt. Wifi matig. Receptie slecht bereikbaar c.q. toegankelijk. "Broodjesservice" beperkt tot wit of bruin (pistolet). Zwembad (2x) véél te koud en daardoor niet bruikbaar. Tennisbaan goed. Verder geen faciliteiten van betekenis op park. Aanrijroute naar de bungalow slecht, m.n. in het donker uitdaging. Luidruchtige honden en hanen in directe nabijheid (bung. nr 8), elders op park weer wel rustig. We hadden gevraagd om 2 bungalows bij elkaar (we waren met 8 pers.), doch kregen de 2 verst uit elkaar gelegen (!) bungalows.... Autohuur (inclusief) verliep vrij vlot, doch wat rommelig bij aankomst en slecht aangegeven op luchthaven (Aviacar). Wij duiden La Plantacion zeker niet als een "exclusive resort". Het mooie eiland "Isla Bonita" La Palma maakt veel goed.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 6Miek07-01-2016

Kleinschalig niet lux complex

Er staat overal vermeld dat er WIFI is. Helaas.... of nee, als je mazzel hebt, heb je soms WIFI en dan ineens....niet meer :(. Dus mocht je WIFI tijdens je vakantie nodig hebben, niet op dit complex! En ja, we waren met vakantie en hebben ook zeker vakantie gehouden, maar als ZZP-ers hadden we een combi gepland en wilden dus ook af en toe een dagdeel werken (waarvoor WIFI nodig was). Complex is verder speels ingericht. De woningen zijn wel zeer gehorig, je hoort 'buren' een keukenkastdeurtje sluiten of het toilet gebruiken. Op La Palma is het doorspoelen van toiletpapier niet toegestaan. Dat kan, maar dan zou het hygiënischer zijn als het prullenbakje (overigens niet alleen voor toiletpapier bestemd...) dagelijks verschoond zou worden. Dat was helaas niet het geval! Verder is de inrichting van het huisje zeer sober en minimaal, maar wel schoon! Verzorgd door een groepje vriendelijke en hardwerkende dames. Accommodatie ligt afgelegen, auto is zeer welkom!

Gereisd met partner in december 2015

3 tips over Vakantiepark La Plantacion /Hacienda El Pedregal

• Dijkstra, 23-02-2013

Neem mee: theedoeken, schilmesje, zaklantaarn, klein flesje afwasmiddel, schuursponsje, Restaurant Franchipani. El Paso. Probeer de chili brownies! Ga niet in de parkeergarage van Spar in Llanos de Aridane tenzij je heel goed bent in de bocht om rijden terwijl je vol gas geeft en er tegenliggers aan kunnen komen als je er weer uit wilt!

• Marleen, 22-01-2013

Lekker strand Chacro verde net voorbij Puerto naos. Pizzeria in La Laguna, restaurant Mariposa, bistro in Todoque. Los Llanos genoeg keuze qua cafeetjes/ terrasjes/restaurantjes etc.

• H. van Putten, 08-06-2015

wel een auto erbij huren.

2 vragen over Vakantiepark La Plantacion /Hacienda El Pedregal

• Tilly, 03-10-2016

Wat is precies het adres van la plantacion,,i

ik zou graag het adres willen weten van dit park,,de een zegt Plaats La Laguna en de op mijn ticket staat La mancha.

• AnneMay, 11-01-2016

situering huisjes

Ik zou graag weten of alle huisjes vrijstaand zijn of dat er ook huisjes geschakeld 'in een rijtje' staan. En of elk huisje een mooi terras heeft om te zitten of dat de een veeeeeel gunstiger ligt dan de ander. We zijn aan het twijfelen omdat Kras 'voordeel' huisjes aanbied op z'n site en dezelfde 2 kamer huisjes tegen 'normaal' tarief dat pp zo'n 70 euro hoger ligt. Maw kopen wij echt wat beters voor die 140 euro? Wie kan daar wat over zeggen? Ik hoor het graag, groetjes Kim.

Onneke Meijer, 25-03-2016

Hallo,

Ik heb geboekt voor augustus en las dat de voordeel huisjes geen uitzicht hebben.

Hartelijke groet, Onneke Meijer.

Vakantiepark La Plantacion /Hacienda El Pedregal info

• Aantal sterrenstersterster