3,1

Onvoldoende

2 reviews over Vakantiehuis Casa Heredio in het Nederlands

Heerlijk plekje

TF Schaap, 2-9-2009

Casa Heredio is een heerlijk huisje, ruim en met voldoende comfort. Wij hebben een fijne en rustige vakantie gehad met prachtig weer. Alleen werd in de tweede week het zwembad water groen, maar met tussenkomst van host Peter (HP) was het snel weer opgelost. Grote supermarkt in El Paso op ongeveer 15 minuten rijden.

Tomtom is aan te bevelen, omdat zo routes krijgt langs plaatsen waar je anders nooit zou komen. Al met al een plek om nog eens terug te komen.

mooi en netjes

L.v/d Wal, 12-12-2008

Casa Heredio,is een leuk huisje 800m boven de zeespiegel. Je hebt een fantastisch uitzicht op de dorpjes en de Atlantische Oceaan.

Het huisje was keurig schoon er stonden bloemen en vers fruit voor ons klaar!

Alleen kan je het beter in de zomer huren dan in de winter!

De badkamer is onverwarmd en na 1,5 min.douchen was het warme water op.

Dan moest je zowat een uur wachten voordat de volgende een douche kon nemen.

Raam in badkamer sloot niet goed en daar stond je nou net onder te douchen.

Het prachtige zwembad konden we niet gebruiken vanwege de buitentemperatuur en het koude water.

We gaan er beslist nog eens naar toe ,maar dan in de zomer.

Dan kunnen we ook gebruik maken van het zwembad.Bovendien is het er heerlijk rustig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Heredio in San Nicolas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Heredio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Heredio scoort een 3.14 uit 10 op basis van 3 reviews.