Reviews over San Nicolas

Fantastisch!

B. Smit,
    9-11-2018

Heerlijk rustig, je hebt je eigen huisje en iedere dag verse broodjes aan je deur. De haciënda's staan verdeeld over het resort en er is een klein zwembadje met ligstoelen wat in een prachtige tuin staat. La Palma is een eiland om te ontdekken met de auto, echt een heerlijke vakantie gehad.

Zeer rustig gelegen kleinschalig vakantiepark

Angela,
    15-5-2017

Het vakantiepark ligt buiten het centrum. Heeft een mooi uitzicht over de zee. Je hebt wel een auto nodig om ergens te komen.

De bungalow was ruim met 2 slaapkamers en 2 badkamers en een ruime keuken.

rustig verblijf in prachtige omgeving

caja,
    8-9-2016

Ruim opgezette appartementen gesitueerd rond een groot en een klein zwembad. Locatie is niet makkelijk te vinden dus neem je TomTom mee!

Rondom het grotere zwembad is het een waar paradijs. Prachtig aangelegd gras, palmbomen en voorzien van ligstoelen en parasols. Zwembad wordt iedere dag gereinigd. Alles goed onderhouden. Verder een tennisbaan en tafeltennistafel. Er is voor de ochtend een broodjesservice.(€0.50 per stuk) 3x per week schoonmaak en schone handdoeken en 1x per week schone lakens. Service is goed, leuke afgeschermde tuintjes.Vanaf het vliegveld kom je een grote Lidl tegen. Doe daar voor je verblijf de boodschappen! In de buurt (tazarcorte) een groot strand (met nudistengedeelte) Wel drinken mee! Bij Puerto Noas is ook een groot strand met bar. In Tazarcorte zijn leuke restaurantjes. Die vind je elders aan de Westkust niet zoveel. In El Paso zit restaurant El Sombrero met een Nederlandse eigenaar. Heerlijk gegeten! Het Noorden is heerlijk groen en wat koeler (wandelen, autotocht) Het zeewater is lekker op temperatuur in deze tijd van het jaar en de zee rustig. Helaas spreken weinig Spanjaarden goed Engels of Duits, maar dat is de uitdaging!

rustig en vriendelijk

jansen,
    27-6-2016

Nette appartementen, royale tuin met tennisbaan en zwembad. Rustige locatie (weinig auto's). Vriendelijk personeel. Aanrader, tenzij je van drukte houdt.

geweldig mooi eiland met adembenemende natuur

jaap en lies verstraaten,
    7-6-2016

een must voor elke natuurliefhebber, weliswaar is het parkje niet makkelijk te vinden, maar de beplanting van de tuin en de ruime opzet van het park maakt het superaantrekkelijk

San Nicolas scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews