Vakantiehuis Casitas Los Marantes **

Vakantiehuis Casitas Los Marantes **

Vakantiehuis Casitas Los Marantes
Vakantiehuis Casitas Los Marantes
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Casitas Los Marantes voor je op een rij gezet:

4 reviews over Vakantiehuis Casitas Los Marantes in het Nederlands

Heerlijk rustige herfstvakantie!

Joozt, 29-1-2014

Moeilijk te vinden, zonder tomtom zouden we er zeker voorbij gereden zijn. Prachtig authentieke huisjes, voorzieningen goed in orde. Oase van rust, de prachtigste zonsondergangen gezien. Eigenaresse slechts één keer gezien, zonder spaans te kennen is het moeilijk communiceren, maar heel aardige vrouw.

Huurauto is een must, anders kom je nergens. Hele eiland is goed te bereizen met de auto, wegen in zeer goede staat, heerlijk zwieren door de bochten!

Prachtig eiland, ongelofelijk dat er op zo'n klein oppervlak zoveel verschillende biotopen zijn, van vochtig laurierbos tot woest lava-landschap. Een aanrader!

Prachtige plek, lief huisje, niet zo comfortabel

Familie in Hilversum, 1-2-2010

Mooi huisje op erg mooie locatie, rustige omgeving, vriendelijke mevrouw die inderdaad echt alleen Spaans praat (veel), lief voor de kinderen. De ruimte op zich is prima, keuken nieuw, de wasmachine bleek stuk maar werd meteen gerepareerd.

Het meubilair is niet super (harde kleine bank, geen echte zithoek), de bedden erg hard en klein voor 2 personen. Grootste nadeel: geen plafonds in de kamers waardoor je in feite in één grote ruimte leeft, incl slaapkamer, toilet enz. Dat betekende voor ons dus allemaal opstaan zodra het eerste kind wakker werd want uitslapen is er dan niet bij.

Toch hebben we het er erg naar onze zin gehad, het is vooral door de mooie omgeving een prima plek als je niet zo van massatoerisme houdt

goed bevallen

Anton Schokker, 16-2-2009

Huis gezellig en compleet ingericht. Welkom met een fles wijn en veel fruit. keuken zeer compleet, 4 el. kookplaten, magnetron, broodrooster, geen aardappelschilmesje (nu wel). Wasmachine en wasdroger. Espressokoker voor koffie,een theepot is kennelijk onbekend in Spanje. Hout om de kachel te stoken, wat wel nodig was, 's avonds koud en vochtig in onze vakantieweek. Heel rustig; geen andere gasten. Mevrouw was heel vriendelijk, sprak alleen Spaans.

Casita Los Marantes ligt op 800m hoogte boven de zeespiegel

Hans Vanlancker, 13-2-2005

Casita Los Marantes ligt op 800m hoogte boven de zeespiegel. In de wintermaanden kan het daar koud zijn. Er is onvoldoende verwarming om een aangename temperatuur te bekomen.

Het huisje is zeer net. Men kan in de verte de zee zien. In de warme zomermaanden aan te bevelen. Er is geen zwembad in de buurt. Er is wel een teras met ligstoelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casitas Los Marantes in Puntagorda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casitas Los Marantes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casitas Los Marantes scoort een 7.4 uit 10 op basis van 4 reviews.