Appartement Sol y Mar

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Sol y Mar

• 10ard en hendrien29-09-2015

Heerlijk relaxen

Mooi appartement, rustig gelegen, goed verzorgd, voordeel auto en zwembad, altijd zon gehad. Zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar. En een heel mooi aquarium vlakbij!

Gereisd met partner in september 2015

• 8V Moonen03-09-2012

Prima rustpunt

Heerlijke plek om tot rust te komen. kleinschalig en leuk. enige nadeel waren de vele vliegen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8Peter, Christy, Laura en Anouk06-08-2011

Geweldige vakantie gehad!

Het is een mooi, zeer groot complex op een mooie locatie. Wij hadden een 3-kamer app. op de begane grond. Erg ruim en schoonmaak is 6x per week behalve op donderdag. Het app.gedeelte is erg gehorig. Ik adviseer om oordoppen mee te nemen. Beide zwembaden zijn prima en er zijn genoeg bedjes. Het animatieteam was perfect. Niet opdringerig, maar wel steeds aanwezig. In de avond is er altijd iets te doen. Onze favoriet was toch wel de plaatselijke Elvis :-) Het klimaat is perfect. Overdag lekker warm (tegen de 30) en in de avond en nacht rond de 22. Heerlijk en je hebt in deze periode ook geen airconditioner nodig. De zee is rond de 23 graden en geeft heerlijk verkoeling. Helaas is er geen discotheek in de buurt, dus voor de oudere kinderen is dat wel een gemis...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 6ria18-03-2011

nooit meer

er was 3 avonden de zelfde muziek wat niet om aan te horen was. wij zijn hiervoor in fuencaliente geeest en die scoorde veel beter gezelliger en zeer zeker zijn 4 sterren waard, dit is niet meer dan 3sterren waard sterk verouderd hotel, maar ook voor de kok is het aanpoten alles in je eentje koken en bakken, dus het gaat wel eens mis. alle hamburgers zwart. ben benieuwd hoe dat in het hoogseizoen gaat. ik ga hier zeker niet terug

Gereisd met partner in maart 2011

• 8Nel02-02-2011

Voldoet helemaal aan de verwachting

Wij zijn in januari geweest en hebben maar een paar vliegen gezien. Vers fruit hebben wij niet in het appartement gezien. Personeel eigenlijk ook niet alleen de eerste dag. Alles is goed verzorgd kortom prima om terug te komen. En die klim is heel vervelend maar ook wel erg leuk om in het donker met zaklantaarn te lopen :-))

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Susan30-08-2010

Fantastische accomodatie, schitterende ligging!

Als u van rust en ruimte houdt, een echte natuurliefhebber en van lekker eten houdt, ga dan naar La palma! Het dorpje Puerto Naos heeft veel verschillende eetgelegenheden, waar je lekker kunt eten. De accomodatie ligt net buiten Puerto Naos, een echte rustige en comfortabele plek om te verblijven. De accomodatie is prima onderhouden en heeft een erg mooi zwembad. Het eiland heeft een erg afwisselend landschap, goed te verkennen met een huurauto (Een huurauto is zeker aan te raden).

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Fam Uitendaal29-08-2010

Heerlijke plek

Prachtig balkon waar je meestal verblijft en uitkijkt over de bananenplantages, Hotel Sol la Palma, boulevard van Puerto Naos en de zee. Wij hadden een verrekijker mee en het is leuk om s`morgens de vissers te volgen. Leuk strand : playa Nueva, surfers, klein en hoge golven. eettentjes : La Nao, Thais ( bij Bombilla helemaal doorrijden, laatste tentje, ziet er niet uit maar is erg lekker, een verrassing )en in Santa Cruz hebben we Venezulaans gegeten, was ook erg lekker. En ach die vliegen, koop een mepper en wees blij dat het gewone vliegen zijn en geen engerds. Heerlijk zwembad en alles was schoon. Leuk ook dat ze vissen in de watertanken hebben die je uit je hand kunt laten eten. Een aanrader als je van rust houdt ( het hotel had wel iedere avond muziek wat je op je balkon hoort ) Wij vonden Tazarcorte leuk om een paar keer heen te gaan ( koffie drinken tussen de spanjaarden ), loop vooral het oude gedeelte eens in.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Leo Free20-12-2009

fantastich uitzicht

inderdaad veel vliegen, ook in december, soms wordt je er gek van en moet je binnen zitten. s,nachts geen last van de vliegen. Een perfecte locatie wat uitzicht betreft en de rust. Wel een stijle klim/afdaling. En s,avonds donker om terug te gaan (lopend) als je uit eten bent geweest, dus zaklantaarn mee. Iedere dag verse bananen voor de deur of mango,s. om de dag schone handdoeken, niet in het weekend. kijkt uit op het grootste hotel van Puerto Naos, via de oprijlaan van het hotel is het een kortere weg naar de boulevard, eten is daar ook goed voor 16 euro een buffet. Daar is ook een kleine supermarkt bij het hotel, en een grote spar in het dorp.inderdaad veel vliegen, ook in december, soms wordt je er gek van en moet je binnen zitten. s,nachts geen last van de vliegen. Een perfecte locatie wat uitzicht betreft en de rust. Wel een stijle klim/afdaling. En s,avonds donker om terug te gaan (lopend) als je uit eten bent geweest, dus zaklantaarn mee. Iedere dag verse bananen

Gereisd met partner in december 2009

• 9A en D04-08-2009

prachtig appartement

Sluiten ons geheel bij de vorige beoordeling aan. Schitterend appartement, keurig onderhouden, vriendelijke mensen, maar... jammer van die vliegen. Misschien is dat een bepaalde periode van het jaar. Het is echt ondoenljk om overdag buiten te zitten. Ook is het jammer dat er geen airco aanwezig is, want bij 30-35 graden is het wel heel erg warm.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8A&D25-04-2009

Mooi, goed maar.....veel vliegen

Het app. Sol Y Mar is best wel een aanrader, zoals zo velen al schreven. Maar af en toe wordt je vergeven van alle vligen afkomstig van de bananenplantages. Op dat moment is het verblijf op het balkon onhoudbaar en binnen, hoe ze het fiksen weet ik niet, zijn dan ook tientallen vliegen. Het app., schoonmaak, handdoek wisselen is prima voor elkaar. Absoluut nmm ongeschikt voor kinderen. Er is voor hen totaal niets. Het zwembad heeft zelfs geen kindergedeelte. Een plek waar je echt tot rust kan komen. Aanrader: zorg dat je een huurauto hebt. Ze hebben hier een goede overkapte pk plaats voor en dan het eiland verkennen. Wat een natuur!!!!, wat een gezellige plaatsen!!!! en nog veel meer.

Gereisd met partner in april 2009

Appartement Sol y Mar info