Aparthotel Sol La Palma

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

376 reviews over Aparthotel Sol La Palma

• 8Michel Gras11-02-2017

Heerlijk rustig

Mooi hotel, hier kun je rustig om 11.00u bij het zwembad aankomen en je hebt nog plek ook. Mooi hotel met een geweldig uitgebreid ontbijt.fantastischen ligging direct aan zee. Auto huren is een aanrader om meer v1n het eiland te zien.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Karel Klumpers30-01-2017

Prima hotel

Sol la Palma is een groot hotelcomplex bij het gemoedelijke vissersdorpje Puerto Naos. We zijn hier 14 dagen geweest. We hadden extra betaald voor een kamer met zeezicht, maar kregen aanvankelijk een kamer aangeboden waar het uitzicht op de oceaan bijna geheel werd geblokkeerd door een grote palmboom. Herhaaldelijk klagen bij de receptie en bij de hotelmanager resulteerde er een dag later in dat we naar de 5e verdieping konden verhuizen naar een kamer met prachtig zeezicht. Alles deed het, we hadden een ligbad en de kamer werd dagelijks schoon gemaakt. Het ontbijtbuffet was goed, het dinerbuffet minder. In Puerto Naos heb je tal van gezellige restaurantjes, waar je veel beter kunt dineren. Aanrader: Las Olas, met terras aan zee. Het hotel was voor 95% gevuld met (vooral Duitse) pensionado's, wat wel even wennen was. We hadden deze locatie uitgekozen omdat we wisten dat het een van de zonnigste plekjes van de Canarische eilanden is en als uitvalsbasis om te gaan wandelen in de bergen. Een huurauto is wel onontbeerlijk. Onze vakantie was top!

Gereisd met partner in januari 2017

• 7Jacqueline21-12-2016

Fenomenaal uitzicht, helaas wel minpunten

Junior Suite goed. Dat komt vooral door het wijdse uitzicht over zee. Kamers gerenoveerd, maar de badkamer overgeslagen. Ontbijtbuffet veel te druk en gericht op snelheid. Wel veel keus, maar weinig smakelijk. Maar dan, het personeel bij de receptie en de bar. Bij inchecken een half uur staan wachten, terwijl er niemand voor ons was. De computer deed het niet. Dat had echt anders opgelost moeten worden. Verder tijdens ons verblijf letterlijk aanvaringen gehad met receptiepersoneel, terwijl we daar anders nooit last van hebben. Wij zijn flexibel. Zij niet. En onvriendelijk bovendien.

Gereisd met partner in november 2016

• 8Eric03-11-2016

prima hotel

Prachtig gelegen hotel met een perfect ontbijt. Kamer iedere dag schoongemaakt. Goede bediening, kortom niets te klagen. Het enige minpuntje is de parkeergelegenheid voor de vele huur auto's. Dat is echter op te lossen door de auto bij het strand te parkeren.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Gerard27-09-2016

heerlijke verwen vakantie gehad

Perfect hotel, met ruime kamers en grote bedden, goede schoonmaak en prima eten. Voor kinderen is er geen animatie(staat ook op de site). Het plaatsje Puerta Naos stelt niets voor. Om wat te zien moet een auto gehuurd worden of met openbaarvervoer. Ook de excursies van touroperator zijn goed. Prima vakantie gehad. Wij hadden een kamer met zicht op het zwembad.

• 6Daphne25-09-2016

Niet voor jonge kids

Wij zijn 8 dagen geweest, was precies genoeg weinig gezwomen. Eten s morgens was goed s avonds minder, wij gingen achteraf zitten dat ons zoontje lekker kon lopen en niemand tot last was soms begreep de bediening het wel en sommige ook niet en er werd ook niet meer gevraagd of drinken wilde Slecht ( was in voordeel van hun) dat we apart gingen zitten! Voor de rest goed tot rust gekomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Martijn Bloemers16-09-2016

Goed hotel

Een goed hotel. De junior suite waarin wij zaten (zwembadzijde) correspondeert niet helemaal met het idee dat de foto's wekken. De woonkamer is iets wat gedateerd, de bedden en se badkamer prima alsmede het grote terras. Het ontbijt is erg goed, veel keuze en dagvers. Van het diner en de lunch hebben wij geen gebruik gemaakt. Wil je gebruik maken van het zwembad aan de oceaanzijde dan moet je vroeg je bed uit, bij het andere zwembad was altijd voldoende plek.

• 9Betsie Tieman08-09-2016

Het meest relaxte hotel ooit. Super

Dat je je in alle opzichten kunt ontspannen, Voor een 4 sterren geen avondeten met zien en gezien worden, gewoon lekker in je korte broek aan tafel en kijken naar zon`s ondergangen.

• 4Jacqueline05-09-2016

Appartementen nooit meer

Perfecte ligging, geweldig uitzicht, pal naast strand en op loopafstand van boulevard, horeca, supermarkt.

Appartementen zwaar verouderd (in geen 30 jaar gerenoveerd), geen airco. Kakkerlakken in appartement (en ik heb daarbij echt geen flesje wijn gekregen). Nauwelijks waterdruk, dus een week lang niet fatsoenlijk kunnen douchen en scheren. Keiharde slechte matras waar je veren van voelde prikken. Met 3 volwassenen in een appartement moet een persoon op de slaapbank slapen, maar die is totaal niet geschikt voor een volwassen postuur. Slaapbank lijkt meer op een hangmat. Zelfs met extra matras nog een aanfluiting. Vieze paden tussen de appartementen door poep van katten en pauwen die dus nooit werden schoongemaakt. Veel te weinig ligbedjes en goede parasols bij zwembaden terwijl het hotel niet eens vol zat. Zwembaden zijn veel te warm en te klein. Een van ons kreeg dus ook meteen oorontsteking na plons in zwembad. Lawaaierige animatie tot 's avonds laat (blij dat ons appartement in ieder geval aan de rand van het complex lag, zover mogelijk verwijderd van het terras waar de animatie plaatsvindt). Uitermate onbeschofte bediening in het buffetrestaurant. Personeel spreekt niet of nauwelijks Engels. Dacht ik aanvankelijk dat de slechte reviews hiervoor overdreven waren, na een week verblijf daar weet ik dat het nog slechter is dan je je kan voorstellen. Wellicht dat de hotelkamers beter zijn. Appartementen zijn geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Mar05-09-2016

Rustig plekje, aan de boulevard

Prima hotel, wel gedateerd maar men is bezig met renoveren. Ik heb gehoord dat niet iedereen vindt dat het personeel vriendelijk is, maar dit ligt er natuurlijk ook aan hoe je anderen benadert. Nooit een wanklank gehoord, vriendelijk personeel en de schoonmaakdames doen hun werk goed. Toen we een kakkerlak (help!) op de kamer hadden en dit meldden bij de receptie kwam er iemand om dit rare beest uit te roeien, en later stond er een lekker flesje wijn op de kamer. Goed opgelost lijkt me! Zwembad is prima, ligbedden hier en daar wat gedateerd, maar je kan er prima een dagje op hangen/zonnen/slapen/lezen.

Dorp is rustig, leuke boulevard met wat leuke kroegjes. Aanrader Laly's bar el bucanero, laatste kroeg van de boulevard. Dit is geen feest-eiland, men draagt hier over het algemeen wandelschoenen (wonderlijk schoeisel..) en is 50-plus, uitzonderingen (wij!) daar gelaten.

Gereisd in maart 2016

Aparthotel Sol La Palma info