Aparthotel Sol La Palma

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

376 reviews over Aparthotel Sol La Palma

• 8Sam03-09-2017

Echt leuk

Het was echt heel leuk, mooi zwembad en een groot appartement. Alleen jammer dat het stadje een beetje klein was

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Jo31-08-2017

Goed - maar ook niet meer dan dat

+: mooie ligging --:eten: weinig afwisseling (zeker voor veggies), saaie grootkeuken smaak --:eten: ga buiten zitten om te eten, kies je voor binnen dan was de schoolkantine wellicht gezelliger. +-: zwembad: hygiëne niet echt top en aan de kleine kant als je de grootte van het hotel bekijkt.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 8Renza Wammes de Haan12-08-2017

Leuk hotel op een prachtige plek

Hotel Sol La Palma is een leuk hotel. De appartementen zijn wat verouderd en de bedden wat hard maar het ontbijt is top en het zwembad aan de zeezijde ligt prachtig. De kleine boelevard met diverse restaurantjes is erg gezellig. Kortom een super leuke vakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Rolf28-07-2017

Prima hotel

We zaten in een hotelkamer. Het is een prima hotel, met veel faciliteiten. Je merkt wel dat ze wat achterlopen met onderhoud (vb. lekkage in elektriciteitskast op de hal), maar verder was het niet storend. Ontbijt is erg uitgebreid, hotel wordt goed schoongehouden. Zwembad, fitness, restaurant zijn allemaal goed. elke avond entertainment, maar dat stelt niet veel voor en mogen ze ook wel weglaten. Nadeel is de kleine hoeveelheid (gratis) parkeerplekken bij het hotel. Die zijn vroeg in de middag al bezet, waardoor je je auto in het stadje moet parkeren (5 min. lopen van hotel). Puerto Naos stelt niet veel voor. Klein stadje met weinig bijzondere restaurantjes (wel genoeg opties overigens). Wel twee leuke beachbars om zonsondergang te bekijken onder genot van drankje. Puerto Naos ligt wel goed centraal op het eiland om veel activiteiten op het hele eiland te ondernemen. Al met al een prima plek om je vakantie op La Palma door te brengen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 4Nieuwegein25-07-2017

Het is maar net wat je zoekt

Wij zaten in het appartementencomplex. Er staat in de brochures dat het appartement 4 sterren heeft; in de praktijk maximaal 3. Wij hebben in totaal 4 appartementen gezien; na de eerste nacht geklaagd over de ligging (letterlijk aan de rand van het kinderzwembad ( = 0 privacy) en belachelijke gehorigheid (de wanden tussen de kamers zijn van dun gipsplaat). Daarna verhuisd naar de achterkant van het complex met uitzicht op de bananen plantage. Elke ochtend gewekt door een familie kippen en vooral hanen die hun concert gemiddeld rond 05:00 uur begonnen, en dit vol hielden tot ca. 08:00 uur. Een wekker is dus niet nodig. Geen appartement is gelijk wat betreft kranen, waterdruk, koelkasten en accessoires. Een aantal defecte onderdelen gehad. Na melding werd dit snel gerepareerd. Wel zijn er vanaf de eerste verdieping kledingstukken ontvreemd.

Er wordt 5 keer per week oppervlakkig schoongemaakt, kijk vooral niet onder of achter meubelstukken; daar wordt je niet vrolijk van.

Het zwembad achter het hotel is uitstekend, het zwembad bij de appartementen vaak vol met kinderen.

Parkeerplaatsen voor de deur alleen tegen betaling, anders 5 tot 10 minuten lopen.

Puerto Naos is een leuke plaats met genoeg restaurants en voor zeer redelijke prijzen.

Wanneer je voor de geweldig mooie natuur gaat, daar voornamelijk wilt wandelen en het appartement gebruiken als uitvalsbasis is het ok. Wanneer je voor rust en ruimte gaat, zoek dan verder.

Het is maar net wat je zoekt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Fritsl19-04-2017

Redelijk Apartement

Wij hebben in Sol la Palma een tweekamer apartement geboekt. De kamer was redelijk echter de sofa was niet berekend op een volwassen persoon .Ze hebben op ons verzoek een derde bed geplaatst. Ze waren bij de receptie en de huishouding ons zeker ter wille. niets van onvriendelijkheid gemerkt. Ontbijt en diner in het hotel waren ook goed. Enig minpunt is dat de apartementen duidelijk aan renovatie toe zijn.

Gereisd met partner in april 2017

• 5Mario21-03-2017

Appartement zeer slecht.

Wij boekten een appartement no 1111. Deze is snel aan een totale renovatie toe. het stucwerk valt van de muren, de keuken is uitermate slecht, het werkblad was door water opgezwollen, de kraan zat er los in en het keukengerei onvoldoende. De koelkast maakt veel herrie en dat hoor je in de nacht. Het matras is totaal "op ". De pocketveren kraken en steken alle kanten op.de badkamer is redelijk, al past de bril niet op de toiletpot, hangt de wc rol niet vast, ontbreekt een föhn. Wij zijn er geen gegaan om te wandelen en dat maakt veel goed. Maar het appartement is een museum van de 20e eeuw.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Prima hotel20-03-2017

Terug na een jaar van afwezigheid en opgevangen

Was weer een aangenaam verblijf. Goede kamer. Vriendelijk personeel en tot alles bereid. Goed eten. Veel oude vrienden teruggezien. Voor herhaling aan te bevelen.

Alleen gereisd in maart 2017

• 8Mieke Passieux18-03-2017

Prima hotel met twee zwembaden goede sevice

Prima locatie,Zeer klant vriendelijk, een prachtig eiland voor wandelaars,het hotel ook geschikt voor kinderen, mooie ruime kamers met zeezicht, wel een auto huren.

Gereisd met partner in februari 2017

• 7MR03-03-2017

Fijne vakantie in appartement

Ietwat verouderd appartement, (verwacht geen 4 sterren, eerder 2 a 3) maar vond ik geen probleem, wel heel ruim en mooi uitzicht op de zee, en bergen waar para- gliders iedere dag vanaf zweefden. Ruim balkon. Aan zee 3 minuten lopen. Zwembad was ok .met genoeg ligbedden . Matrassen van bedden idd erg hard, maar na 2 nachten was ik eraan gewend.Mijn dochter van 20 heeft op het 2 persoons zit/ bedbank geslapen. Ook dit matras was slecht, maar ze kon wel slapen. Kortom niks aan de hand als je er niet teveel van verwacht. Keuken eenvoudig en basic ingericht. Wij hebben zelf niet gekookt. Je kan goedkoop en heerlijk lunchen/dineren aan de boulevard of een straatje verder . Alles op loopafstand. pizzeria el Forno naast de Spar is een aanrader lekkere risotto en pizza . Ook heerlijk vis gegeten en tapas bij andere restaurantjes. Er werd 6 dagen per week schoongemaakt , dit was goed, en het was vriendelijk personeel. De receptie is traag met heel veel handelingen. Wel WiFi in de ruime hal van het hotel met heel veel loungebanken. Bij het zwembad elke dag diverse lessen in yoga , pilates etc. Gezellig strandje met 2 leuke strandbarretjes, die in de avond ook open waren . Het dorpje is echt heel klein , met een aantal restaurants en terrassen . En een paar winkeltjes. Vestje aan trekken in de avond. Er is een Duitse bakker . Een spar supermarkt en bij het appartement ook nog een kleine supermarkt. Er was ook animatie in het hotel wat varieerde van een disco/dans avond tot een vioolconcert of een dansgezelschap. We hebben de korte wandeling 6 km. 'dak van de wereld 'gemaakt langs de krater op 2600 meter hoogte, Dat is erg mooi en best wel avontuurlijk maar goed te doen . Schitterend uitzicht boven de wolken. Tip: koop bergschoenen. Je Nike gympen zijn vaak te glad. Ook zijn we walvissen gaan spotten, met een snelle omgebouwde reddingsboot. We hebben er veel gezien, hartstikke leuk. Het was heerlijk weer , we hebben gezwommen en zijn heerlijk uitgerust na een weekje weer naar huis gegaan. We komen graag nog eens terug om andere mooie wandeltochten te maken, en de rest van het eiland te bekijken. Bij het complex staat ook een koepel met een sterrenkijker , daar kan je je voor inschrijven . Dat was best interessant.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Aparthotel Sol La Palma info