Aparthotel Sol La Palma

Aparthotel Sol La Palma

7.3Goed

Spanje, La Palma, Puerto Naos

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 498p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

376 reviews over Aparthotel Sol La Palma

• 2019
    9Jannie22-04-2019

Fanrastisch

Dat het eiland La Palma fantastisch is. Hotel Sol 4 sterren meer dan waard is Eten prima, kamer schoon Mooi ingericht en schoonmaak erg goed personeel hotel erg goed en vriendelijk Hostess touroperator nuttige informatie gegeven over La Palma

Gereisd met partner in april 2019

• 8vakantieganger03-04-2019

Was prima vertoeven in het appartement.

Hotel Sol Palma heeft 2 verschillende accomodaties. Appartementen die verouderd zijn ( worden opgeknapt) en het moderne hotel gebouw. Wel is er veel verschil tav het uitzicht.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij neckermann
  • 6S. Vis31-01-2019

Verouderde appartementen met belabberd uitzicht

Wij verbleven in een appartement en maakten gebruik van het ontbijt. Het appartement was zwaar verouderd en donker. Meubilair waarop je niet lekker zat en keiharde bedden. Douchen in bad - geen handgrepen om er in en uit te stappen, voor ouderen niet praktisch. Het uitzicht was ronduit bedroevend, je keek recht bij de overburen naar binnen. Het keukentje mag geen naam hebben, erg klein en oud. Het ontbijt was prima, voldoende keus. Personeel aan de balie erg vriendelijk, een extra vroeg ontbijt was geen probleem.

Het gehele complex was erg schoon en netjes, de zwembaden hadden een aangename temperatuur. Voor ons was het een prima uitvalsbasis, we hadden gedurende het verblijf een huurauto. Voor een parkeerplaats bij het hotel betaal je 5 euro per dag, maar er is voldoende ruimte om hem elders te parkeren.

Al met al hebben we er een goed verblijft gehad, maar zullen we er niet snel terug keren.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9PeterP27-04-2018

Mijn thuis

Goede kamer goed personeel goed eten en drinken

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Jeroen Vegter25-04-2018

Fantastisch genoten en boven verwachting!

Sol la palma is een mooi hotel met een fantastische ligging aan de westkust van La Palma. Vlakbij het hotel heb je diverse restaurants en barretje waar je heerlijk kan eten en goede cocktails kan drinken. Wij hebben overnacht in 1 van de 2 kamer appartementen en deze waren heel ruim, ook het balkon was ruim genoeg en de keuken faciliteiten zijn voldoende. Daarnaast mag je gebruik maken van de faciliteiten van het hotel zoals zwembad, restaurant en bars en kan je een rekening op je appartement laten zetten voor je consumpties. De appartementen worden elke dag heel goed schoongemaakt. Tevens kan je voor 5 euro per dag een prive parkeerplaats huren voor je huurauto.

Absolute aanrader als je La Palma wil bezoeken.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

8C14-10-2017

Supergoed!

Sol is een schitterend complex. Wij hadden een mooi appartement met prachtig uitzicht op zee. Het eten was prima! Zelfs bij late aankomst,’s avonds om half elf, kregen wij nog een maaltijd aangeboden. Volgens ons niets dan lof over Sol en het prachtige eiland La Palma!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8A. Ruiter12-10-2017

grootschalig complex op een mooie locatie

We hadden een hoek appartement met een zeer ruim balkon (zeg maar terras) met een fantastisch uitzicht op de oceaan en de boulevard. Wel is de inrichting verouderd en er is te weinig kastruimte. De keuken stelde weinig voor maar alles was aanwezig. Er is voldoende personeel aanwezig die je zeer behulpzaam en vriendelijk te woord staan. Voor degene die ervan houdt, er is 's ochtends yoga, aquafietsen, etc. en 's avonds een show. Deze vinden rondom het zwembad plaats dus zorg dat je hier geen kamer boekt. Het eten in het restaurant is zeer gevarieerd, vers en ruim aanwezig. Het kan kruidiger omdat alles flauw smaakte.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 3Anne08-10-2017

Niet weer!

Ouder hotel met zeer normale kamers die bovendien zeer gehorig zijn 's nachts. La Palma is een mooi eiland maar in Puerto Naos is er weinig te beleven en/of te eten. Ontbijt in het hotel was matig en ook werden er bedjes aan het zwembad in grote getale vast gehouden. Gaaf eiland, matig hotel!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7Marjolein Driessen06-10-2017

Heerlijk om een weekje te relaxen

Dit is een prima bestemming om een weekje uit te rusten. Puerto Naos is een heel klein dorpje met een strandje en een piepklein boulevardje met ongeveer 4 winkeltjes en 5 restaurantjes. De kamers in het hotel zijn schoon en netjes. De badkamer is aan een verbouwing toe. Douchen in de badkuip met een douchegordijntje is niet meer van deze tijd vind ik. Temeer omdat een groot aantal van de gasten op leeftijd is. Het ontbijt was prima verzorgd. Op verzoek is er zelfs glutenvrij brood verkrijgbaar. De overige maaltijden lieten te wensen over. Grote bakken met lauwwarm doorgekookte groente, weinig variatie. Het is verstandig om logies/ontbijt te boeken en de overige maaltijden te gebruiken bij één van de restaurantjes aan de boulevard. Het hotel heeft meerdere zwembaden. Ik vind de zwembaden waar klein een denk dat deze in het hoogseizoen niet groot genoeg zijn voor alle gasten.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Sylvia04-10-2017

Prima locatie

Alles aanwezig. Enorm groot complex. In de tijd dat wij er waren, was het nog aangenaam druk. Ik kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen een beetje "too much" is. Winkeltje erbij met normale prijzen, ontbijtbuffet grote keus, maar geen variatie per dag; alleen op zondag een glaasje bubbels als extra. Bedden bij het panoramazwembad zijn aan vervanging toe; bij het andere zwembad waren ze in orde. Daar was het wel dagelijks een parasolklucht, omdat niet elke parasol paste op de houder die erbij stond. Zwembeden zijn voorzien van behoorlijk wat chloor en 1.75 m diep en er zijn geen ballen en luchtbanden/bedjes toegestaan. Tweede zwembed alleen met metalen wandtrap. Panorama zwembed met inlooptrap (beter voor ouderen onder ons). Wel kinderzwembad erbij, maar er waren nauwelijks kinderen in september. Kamers dik in orde. Schoonmaak 6 dagen per week. Wij waren er 14 dagen en in die tijd zijn de bedden 3 x verschoond. Elke avond animatie (musical, dans, zang) en overdag 5 sportlessen (poolbike, aquagym, body balance, yoga, spinning, steps etc) en kinderanimatie. Ook is er een binnen fitnessruimte en een saunadeel (tegen betaling). Wij hadden geen airco op de kamer en dat was te doen in september. Wifi gratis op het hele complex. Kluisje op kamer tegen betaling en kleine borg. Wij hebben een keer gegeten in het Sol La Palma, maar in Puerto Naos vonden wij betere locaties en goedkoper. Klachten werden direct opgepakt; lift was stuk en direct zag je de monteur er naartoe gaan en het oplossen. Er is handdoekenservice bij zwembad en er is een uitgebreide bibiliotheek.

Gereisd met partner in september 2017

Aparthotel Sol La Palma info