13 vragen over Aparthotel Sol La Palma

• ctheking300361, 24-07-2017 Rapporteren

Buitenzwembad in de winter

Is het buitenzwembad in de winter (december) warm genoeg om er in te kunnen zwemmen? Hoe is het binnenzwembad?

• H.B., 01-03-2017 Rapporteren

2 kamer appartement met zeezicht

Hoe zijn de appartementen? Zijn deze ook gerenoveerd of betreft dit alleen de hotelkamers? Ik zie geen foto's van het keukentje, welk koffieautomaat staat er b.v., voor filterkoffie of koffiepads? (Senseo)

Melisa, 23-07-2019

Deze zijn ze nu, zomer 2019, aan het renoveren. En je kunt er filterkoffie zetten.

• A. Nijboer, 15-01-2017 Rapporteren

voetbalveld

Is er ook een voetbalveld(je) aanwezig?

• Karin, 15-12-2016 Rapporteren

weer

Is er echt zoveel regen in puerto Naos gevallen afgelopen week zoals weeronline vertelt? We gaan volgende week weg en loop nu al te balen over het weerbericht.

• knvandijk, 20-11-2015 Rapporteren

Ontbijt

Kun je in het hotel het ontbijt ook los bijboeken wanneer dat wenselijk is? En weet iemand wat dat kost? Iedere dag een ontbijtbuffet is voor ons namelijk niet nodig maar zo af en toe wel.

Jacqueline, 21-12-2016

Ja, volgens mij kan dat. Je kunt ook lunch of diner bijboeken.

• Anne-Marie, 21-05-2014 Rapporteren

Handdoeken

Weet iemand of je in de appartementen ook gewoon handdoeken krijgt?

Huib, 22-10-2014

Je krijgt in de appartementen handdoeken. Een auto huren is een must als je iets wilt zien. Veel plezier!

• Ellen, 29-12-2013 Rapporteren

3kamerappartement

Wie heeft ervaring met de 3 kamerappartementen? Hoe is de ligging tov het complex, en heb je zeezicht?

harry_nelly_sauren, 13-02-2014

Wij hadden een fijne hotelkamer.

• Timon, 27-08-2013 Rapporteren

Renovatie

Hallo!

Weet iemand hoe het hotel er nu bij ligt? Ik had begrepen dat het een aantal maanden geleden renoveerd en geupgrade is? Is de boulevard al af?

Bedankt!

Barbara, 28-09-2013

Volgens mijn vriendin die op La Palma woont is de boulevard af en is het erg mooi geworden.

• nathalie, 09-11-2012 Rapporteren

internet

hoe zit het met WIFI, ontvangst en prijs?

Mor, 07-01-2013

Hallo,

In de grote hal van het hotel is gratis WIFI. Werkt prima, nooit problemen gehad. In de appartementen is sowieso geen WIFI. Hoe dit in de hotelkamers is geregeld, weet ik niet.

Melisa , 23-07-2019

Anna 2019 is er overal gratis WiFi hoor :-)

• patty abels, 04-11-2012 Rapporteren

auto huren

kan ik in Nederland al vast een auto huren bij het appartement?

mor, 07-01-2013

Ja, natuurlijk kan dit. Avis, Sunny Cars, misschien zelfs Europcar. Je kan de auto zelfs laten bezorgen en op laten halen bij het hotel, als je al een transfer hebt geregeld van en naar het vliegveld. Let goed op de extra kosten, sommige verhuurbedrijven vragen ter plekke nog geld van je, als een soort borg, of je betaalt soms alvast een bepaald bedrag, zodat je, als je schade hebt, niks meer hoeft te betalen. Let dus goed op de kleine lettertjes in het verkoopcontract. Sommige autoverhuurders op het eiland spreken slecht engels, dus met hen is weinig overeen te komen.