Géén boekingskosten

• 8.2Ruimte

Appartement info

7 Reviews over Regata

• 7Machiel, Karen, Maaike, Jack en Ilse22-04-2009

Mooie plek een aanrader met mooi uitzicht

Wij zijn hier 8 dagen geweest een mooi appartement met veel ruimte en helemaal compleet. Je hebt een mooi uitzicht over de boulevard en de zee zie foto`s. Verschillende restaurants zijn er maar de paella bij Casa Pedro is een topper. Het is een mooi eiland met vele verschillende vormen van natuur een bezoek aan het observatorium, nationaal park is zeker de moeite waard.

• 7van Andel08-02-2009

Prettig appartementgebouw, ideaal aan het strand

Betreft appartement 1B in gebouw Regata/Colon in Pto Naos, op La Palma. De kwaliteit van de matrassen is matig. De koelkast is aan vernieuwing toe.

• 9hcd06-12-2008

voor ons een terugkomer!!!

nov .2008 .het verbaast mij dat er niet vaker gereageerd is voor dit appart. wij zijn in ieder geval zeer tevreden.van de bar beneden niet veel last,(ondanks vroeg naar bed i.v.m. lange wandelingen) 3 in de week schone handdoek 1 p.w. lakens vrij ruimekamer/voldoende slaapkamer.het is maar wat je verwacht , balkon met zicht op zee . voor ons is het een terugkomer. het zelfde geldt voor Colon waar echter min.3 tot 4 pers gerekend wordt. voor gewone rustige mensen een topper,puerto naos is echter geen uitgaanscentrum voor jongeren.(het is omstreeks 21.00 uur uitgestorven) wij zeggen tegen Regata/Colon hasta luego (tot ziens) wel is het soms uitkijkn bij in zee zwemmen met bepaalde kwalen die kunnen erg prikken waar je lang last van hebt

• 9Boris Borrimoor26-08-2008

Super appartement

Mooi appartement. Alhoewel aan de boulevard, boven een bar; toch super. Geen last van lawaai of rumoer vanaf de boulevard. Heerlijk groot balkon, waarop je tot 's avonds laat lekker kunt zitten om mensen te kijken en de zee te horen. Echt voor herhaling vatbaar!!

• 8A.J. Benne23-03-2008

mooi, ruim, schoon, netjes, goede bedden, compleet ingericht. verzorging prima en discreet. voor (kleine) kinderen niet aantrekkelijk. kleine supermarkt om de hoek, mooi strandje, aantrekkelijke boulevard, leuke (lekkere) eetgelegenheden, leuk geprijsd, 's avonds op de boulevard levende muziek, heel gezellig. mooi zwemwater met toezicht. bushalte op 5 minuten loopafstand, weinig hinder van verkeer voor het appartement. enige minpunt: appartement eerste verdieping ligt pal boven bar waar het tot 's avonds laat ('s nachts) lawaaierig is. oordoppen doen wonderen.....

• 10Lex Luijendijk04-01-2005

Afgelopen zomer naar Regata geweest. Het waren fijne tijden. Mooi en schoon appartement en een aantal zeer goede restaurants in de omgeving. Enige kennis van de Spaanse taal is gewenst, want met de Engelse taal red je je niet. De eigenaresse is behulpzaam en vriendelijk. Porto Naos is een schoon dorp met een idem dito strand. Een aanrader.

• 8Ginette21-11-2004

Wij zijn er in de periode van 4-18 november 2004 geweest.De kwaliteit van de bedden had een heel stuk beter gekund.Geen kakkerlakken gezien, maar er wordt veel gespoten.Het balkon is erg prettig, het is lekker groot.Wij zaten op de 3e etage.Al met al geen slechte keuze.

Appartement Regata info