Appartement Los Lajones

Appartement Los Lajones

6.8Voldoende

Spanje, La Palma, Puerto Naos

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 419p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.8Voldoende

• 5.9Inrichting
  • 6.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

26 reviews over Appartement Los Lajones

• 7Mariska12-02-2008

De appartementen zijn eenvoudig ingericht maar schoon. Het meest belangrijke was aanwezig, behalve een waterkoker. Die hadden we zelf meegenomen. Als je niet aan luxe hecht heb je hier een prima verblijf. Wel hebben we twee kleine kakkerlakjes gezien, maar dat heb je al snel in het buitenland. De appartementen zijn erg gehorig.

Het zwembad was ijskoud, maar dat heb je in februari. De locatie is prima. Er zijn twee supermarkten in de buurt en een aantal leuke eethuisjes (Forno is supergoed!!!). Het strand is ook dichtbij. Iedereen heeft uitzicht op het zwembad. Vanaf de eerste verdieping heb je uitzicht op zee.

Puerto Naos is klein en zonnig. Het heeft net iets te weinig, maar is daardoor heerlijk rustig.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 1J. Bentami13-01-2008

I am intending put a formal complaint about that location and your own services : being a jurist specialised in hotel industry, it's not a problem for me. How can such a good old D-reizen client be so badely advised? The buliding stuck in between cahotic other buildings is so claustrophobic, I just left the place! Concrete and squares: what an environement! The so called swiming-pool is just a paddle spot, so ridiculousely small... the balconies are so promiscuous, you'd enjoy the all building's conversations... and smoke... in the evening when you'd love sit on your own balcony and relax! Clean? surely not according to my criterias and allergies. For that kind of price and after many great experiences with this office, it's just unacceptable! Please train your agents and ask them do more than just press their internet connections to sell a vacation : this can only end up with situations like mine : one feels so abused not to talk about the wasted money and your reputation.

Alleen gereisd in januari 2008

• 805-01-2008

Klein complex aan de rand van PN. Appartement groot genoeg voor 2 personen, knus. Badkamer is wel erg klein, kun je niet met z'n tweetjes in. Weinig warm water, dus wil je in bad, zet dan een pan water op. Alle balkons aan de zonzijde, dus ontbijten in het zonnetje. Alleen iemand bij de receptie als er gasten arriveren. Geen eetmogelijkheden, alleen logies. Genoeg restaurantjes en winkeltjes in de buurt om hier zelf voor te zorgen. Appartement was schoon genoeg, in een week maar een keer wisseling van de handdoeken en schoonmaak franse slag. Inrichting keuken was minimaal. 2 kookpitten en weinig bestek. Zelf afwasborstel en theedoek meenemen. Er was geen waterkoker wel koffiezetapparaat. Erg gehorig, je hoorde steeds geschuif van meubels en de schuifpui naar het balkon. Je kon ook meegenieten van rokende buren. Schoon, klein zwembad met veel ligstoelen. Strand was ook dichtbij. Al met al hebben we een prima week gehad in het appartement. We zijn dik tevreden!

Gereisd met partner in december 2007

• 4y.Imbens20-11-2007

een redelijk gunstig gelegen appartement, met goed uitzicht.Echter het schoonmaken liet veel te wensen over, het appartement was al niet superschoon toen we erin kwamen.Sávonds liepen er minimaal zo,n 10 kakkerlakken over het balkon, in de loop van de week zagen we ze ook regelmatig binnen rondlopen, zelfs in de keuken. Tussendoor is 1 keer de handdoeken verwisseld, toiletpapier hebben we zelf moeten kopen.Schoonmaken is tussendoor niet gebeurd. Het matras zag er smoezelig uit, met vochtplekken. Al met geen appartement wat ik anderen zou aanraden.

Gereisd met familie in november 2007

• 7Hagen11-11-2007

Toffe vakantie! Puerto Naos is leuke plaats. Lajones is eenvoudig en ok. Lijkt erop dat alle appartementen in Puerto Naos vrij eenvoudig zijn, maar plaatsje en La Palma zijn dermate leuk en af en toe adembenemd dat het appartement niet zo belangrijk is.

Gereisd met partner in november 2007

• 7Ann15-08-2007

Een prachtig eiland!! We zijn er 2 weken geweest en hebben genoten.Een auto is wel haast een must om het eiland te verkennen. Het appartement was netjes en schoon ook de wisseling van handdoeken ( 2 keer per week ) en bed ( 1 keer per week ).Alleen de keuken inventaris was heel minimaal. Verder werd alles buiten zeer goed onder houden. Een eenvoudig maar ruim en schoon apppartement op een schitterend eiland op loopafstand van de zee en boulevard.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Gert07-04-2007

Vanaf 3e etage mooiste uitzicht op de oceaan. Zeer veel uitgezette wandelpaden over het gehele eiland. Rondom het plaatsje en langs de gehele zw-kust bananenplantages. Hoogtepunten: Caldera de Taburiente, Roque de los Muchachos (hoogste punt 2426 m),Volcan de Teneguia en San Antonio. Auto gewenst. Een uur rijden vanaf het vliegveld via Brena Alta - tunnel - El Paso. Ook een groot strand in Puerto de Tazacorte.

Gereisd in april 2007

• 7ikke22-03-2007

Eenvoudig appartement met alle benodigdheden aanwezig. De helft van de verlichting deed het alleen niet en het was ook niet blinkend schoon. Het ligt in een leuk dorpje en een mooie omgeving. Auto is idd een aanrader om het hele eiland rond te touren!

Kortom, een goede vakantiebestemming!!

Gereisd in maart 2007

• 8Martijn04-02-2007

Goed en degelijk appartementen complex(je). Appartementen zijn eenvoudig maar oke, typisch spaans, het is eenvoudig maar je komt niets te kort. Complex plus appartementen waren goed onderhouden en schoon gemaakt. Je krijgt idd een keer per week nieuwe handdoeken en dan wordt er niet schoon gemaakt,maarja, als je daar al over gaat vallen... Puerto Naos zelf is vrij klein. Mensen zijn vriendelijk en eten en boodschappen niet duur. Alleen wel jammer dat je altijd in het Duits wordt aangesproken

Gereisd in februari 2007

• 6eef15-01-2007

Wij zijn 1 weekje begin januari 2007 hier geweest met prachtig weer, echt genieten. Het appartement is klein en erg gehorig,wel schoon en niet verouderd. De balkons zitten naast elkaar, de gesprekken kan je horen van bijna alle buren zo ook is de sigarettenrook te ruiken. Het appartement wordt niet schoongemaakt in een week, alleen nieuwe handdoeken, maar ja dat weet je en wat maak je nou vies in 1 week ? Let wel er zijn geen liften dus sjouwen als je drie of vier hoog zit. Het zwembad is mooi maar koud, niet verwarmd. Het dorpje is echt een vakantie dorp, vol met appartementen maar niet druk. Goedkoop en lekker( veel )eten.De mensen zijn overal vriendelijk, prachtig eiland en een auto is zeer aantebevelen. Affijn wij hebben ons prima vermaakt, ook met kind van 6 prima te doen.

Gereisd in januari 2007

Appartement Los Lajones info