Appartement Los Lajones

Meer appartement info

26 reviews over Appartement Los Lajones

• 7Lies11-08-2010

Goede prijs-kwaliteitverhouding!!

Mooi appartement voor dat geld. Het is toch het goedkoopste aan die kant van het eiland. Inderdaad is het wat verouderd, vooral de badkamer, maar wij vonden het niet storend. App. was lekker ruim, net als het balkon.

Tip: zorg dat je op de bovenste verdieping zit, dan kun je de zee zien.

Tip 2: alle pinautomaten waren buiten werking toen we 's avonds laat aankwamen, en we hadden niet veel contant bij ons. Zorg dus dat je genoeg geld hebt. Wij moesten naar Los Llanos om te pinnen iedere keer.

Gereisd met partner in april 2010

• 7Yaya21-04-2010

Mooi appartement voor weinig geld!

Het appartement is prima voor een lage prijs. Het is ruim van binnen. De badkamer is niet al te netjes, maar dat vonden wij geen probleem. Verder ruim balkon en een mooi uitzicht op zee (reserveer een app bovenin!).

Veel ligbedden kapot bij het zwembad, verder mooie tuin, perfect voor een weekje La Palma aan de zonkant van het eiland.

Neem voldoende contant geld mee, want toen wij er waren kon je nergens pinnen in Puerto Naos. Beide automaten waren stuk.

Met de bus kun je vanaf Puerto Naos heel goed overal komen. Het is niet duur, 2 euro per persoon per rit.

Gereisd met partner in maart 2010

• 6J.J. Tromp20-03-2010

La Palma hebben we gezien het appartement ook.

Zijn in 2002 ook in Los Lajanos geweest en vinden dat het er niet op vooruit is gegaan. De appartementen moeten nodig gerenoveerd of opnieuw ingericht worden. Schuifdeuren en schuifpui zijn met grote moeite op te schuiven,de meubels zijn duidelijk gedateerd en de inrichting is minimaal. Puerto Naos is een goede uitvalbasis om het eiland te verkennen daarom zijn we ook naar Los Lajones gegaan.

Gereisd met partner in maart 2010

• 8I.P. Overman12-04-2009

Prima appartement, rustig en centraal gelegen.

Prettige ruimte met groot terras voorzien van goede verlichting. Helaas voor geliefden: 2 aparte bedden! In de ruime keuken veel bergruimte maar weinig spullen. Idioot grote pannen, geen kookgerei. Wonderlijk genoeg wel een staafmixer. Koffieapparaat was stuk, maar wel een goede magnetron! Zelf thee- en vaatdoek meenemen. Slechts 1/3 deel van het complex was bezet. Ook jammer dat er geen kussens voor de veelal kapotte ligbedden beschikbaar waren, maar op het strand wel, waar een ligbed slechts € 2,- per dag kost. Huurauto is een must op dit verrassend mooie eiland. Al met al een zeer geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in april 2009

• 8Frans13-02-2009

Ruim voldoende waar voor je geld.

Los Lagones is een heel mooi gebouw. Aan de voorkant een heel mooi zwembad. Aan de achterkant wat dicht tegen de rotswand met de invalsweg naar het dorp. In onze periode 's nachts wel rustig. Binnen is het een en ander gedateerd, maar voor dit geld kun je nergens anders zo goed terecht aan de westkant van het eiland. Je bent op loopafstand van winkels en restaurants en voor het geld moet je echt niet zelf gaan koken. (2 pers., voorgerecht, hoofdgerecht en 1/2 ltr. wijn voor 23 - 35 euro) Verder moet je jezelf vermaken en een huurauto is een must als je meer wilt zien van dit prachtige eiland. Wij waren er nu voor de 3e keer en de 3e keer in Las Lagones. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in februari 2009

• 8marjolein kok10-12-2008

prima !!

geweldig dank voor de service aan Tamara van Hotelplan. Ik ga weer komen !!!

Alleen gereisd in december 2008

• 5John05-09-2008

Dit nooit meer!

Appartementen zijn klein (met name de badkamer) en zéér gehorig. De wanden lijken van papier te zijn. Al het doen en laten van de overige "bewoners" is te horen (vaak tot diep in de nacht). Keukeninrichting is minimaal en ook servies, bestek en glazen waren niet schoon. Slaapkamer aan de achterzijde appartement, daar waar ook de hoofdweg in en uit Puerto Naos loopt. 's-Ochtends behoorlijk wat verkeer uit het dorp. Complex wordt over het algemeen bevolkt door Spanjaarden met alle drukte en gedoe wat daar bij hoort. (Groot) deel van de appartementen lijken in bezit te zijn en mensen kennen elkaar (alsof je op een camping staat met allemaal seizoensplaatsen behalve jij) Nagenoeg geen receptie. Schoonmaak, éénmaal per week, is te weinig (wel van te voren bekend). Het eiland La Palma is prachtig met veel mooie (wandel)tochten en bezienswaardigheden. Als je van (ruige) natuur weet te waarderen, een aanrader, maar NIET naar dit complex!!!!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 6G. Nijmolen12-03-2008

Inrichting van in het bijzonder de keuken erg matig, schoonmaak van het appartement marginaal.

Gereisd met partner in maart 2007

• 7D. J. van der Spek02-03-2008

Appartement was mooi opgeverfd, maar er mankeerde nogal wat aan de voorzieningen in de keuken en de badkamer, zoals: - slecht koffiezetapparaat;
    - kastdeurtjes hingen gevaarlijk los; - verlichting was niet overal in orde; - douchekop paste niet in de houder; - vieze kitrandjes in de badkamer; - voordeur en de schuifdeur naar balkon sloten niet goed

Gereisd met partner in februari 2008

• 8Ellen23-02-2008

Voor een apartement in deze prijsklasse was het gewoon in orde. De keukenuitrusting voldeed alhoewel er weinig glazen waren. Het balkon was prettig, deels overdekt wat toen het regende lekker was. Kan je er toch zitten en de was ophangen. De woonkamer vond ik leuk aandoen met dat witblauwe interieur. Minpuntjes: zwembad vond ik steenkoud. Ook was het appartement nogal gehorig. Lijkt me niet prettig als er 's nachts ergens een baby ligt te huilen. Als ik weer naar Puerto Naos zou gaan dan zou ik hier gewoon weer terug willen komen.

Gereisd met vrienden in februari 2008

Appartement Los Lajones info