Appartement La Muralla

10 reviews over Appartement La Muralla

• 2018
    9Mart geerlings13-01-2018

Super

Schoon, netjes, mooi uitzicht, prima zwembad

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

8margreet nieborg03-08-2014

Heerlijk appartement met fantastisch uitzicht

Een kleinschalig appartementencomplexje, heerlijk rustig. Ligt wel aan een drukke weg maar die hoor je niet. Het ligt echt tegen een berg aangeplakt maar gelukkig hebben ze een vlakke parkeerplaats! Het uitzicht is fenomenaal, we hadden het bovenste appartement met een heel groot terras , heerlijke ligbedden en veel privacy. Er stopt een bus voor de deur (1x per uur naar Porte Naos en 1x per uur naar LosLanos) maar je kan het beste een auto huren. Ben je flexibel. Er is geen restaurant maar de bakker brengt s'ochtends verse broodjes. Er is niet vaak een handdoeken wissel maar heb je schone handdoeken nodig dan hoef je er maar om te vragen en je krijgt alles mee. Het appartement is eenvoudig maar degelijk, fris en schoon. Alles doet het. Heerlijk voor mensen die rust zoeken. Zwembad is prima om even af te koelen na een lange wandeling.

Gereisd in juli 2014

• 7gveldhorst04-03-2013

schitterend uitzicht op de Atlantische Oceaan

De appartementen zijn rustig gelegen tegenaan een bergwand met prachtig uitzicht op de oceaan. De kamers zijn ruim en er is een groot balkon met goede ligbedden en veel privacy. De bedden zijn helaas erg hard, wat jammer is als je op vakantie bent. Ze kraken tevens enorm wanneer je omdraait. De keuken is minimaal ingricht. Zo misten wij een waterkoker. Het koffieapparaat moest nodig ontkalkt worden en de stoppen sloegen door bij het aanzetten van het broodrooster. Een pluspunt was dat je elke dag verse broodjes kon bestellen. Het appartement is gelegen aan de zonnige kant van het eiland en is goed bereikbaar. Wij hadden totaal geen last van de "drukke"weg, waarover bij andere beoordelingen werd gesproken. We hebben een prima verblijf gehad in La Muralla.

Gereisd met partner in februari 2013

• 8Jolanda26-11-2010

Fijn complex

Deze appartementen liggen heel mooi, je kijkt uit over Puerto Naos en hebt elke avond een mooie zonsondergang. De appartementen zijn ruim en prima ingericht en je hebt er echt rust. Minpunten: - zwembad is echt te koud, prima om af te koelen maar niet om lekker in te zwemmen. - de driekamer appartementen liggen minder privé waardoor je toch minder rust hebt (ze liggen lager dan de anderen). - de weg naast het complex is erg druk en je hoort het verkeer wel flink. - de dame van de receptie spreekt geen Engels.

Verder heb je wel echt een auto nodig maar dat is sowieso wel een aanrader om de rest van het prachtige eiland te kunnen bekijken.

Gereisd met partner in november 2010

• 8me13-01-2010

prachtig rustig gelegen geweldig uitzicht over zee

rustig gelegen, kleinschalig complex ideaal uitvalsbasis voor wandelaar

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 8Ans en John11-06-2009

Rust, ruimte en mooi uitzicht.

Hoog boven Puerto Naos gelegen met een mooi uitzicht over bananenplantages en oceaan. Eenvoudig maar verzorgde inrichting. Groot terras met ligbedden, stoelen en tafel. Mooi schoon zwembad. Bezit van auto is een must. Appartementen liggen aan drukke weg waar je niet kunt wandelen. Als je van rust houd is dit een prima complex. Wij gaan nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Antoinette29-06-2008

fantastisch mooi uitzicht!

Prachtige lokatie met veel ruimte om te verblijven en een bijzonder mooi groot balkon met uitzicht op de Atlantische oceaan.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Marja Hoogteijling11-03-2008

Rustig, hoog gelegen klein complex met verzorgde groenvoorziening en een mooi zwembad met ligbedden. Appartementen met groot terras met fantastisch vrij uitzicht over zee en het dorp. Gunstige zonligging. Zonneluifel. Ligbedden met matrasjes. Gratis kluisje. Alles maakt zeer verzorgde indruk. En 's morgens verse broodjes aan je deurknop!

Gereisd met partner in maart 2008

• 9J.Meijer 24-09-2007

Een prachtig appartement met een geweldig uitzicht een heel ruim balkon waar je heerlijk kon relaxen een mooi zwembad er was geen ligbad maar dat wisten we van te voren, om de paar dagen werd er schoon gemaakt en kregen we schone handdoeken keukendoeken en lakens en er kwam s,morgens een bakker broodjes bezorgen dus erg fijn want je zitwel te hoog boven puerto naos om er naar toe te lopen, met de outo ben je er wel in een paar minuten.Al met al hebben wij er erg genoten

Gereisd met partner in september 2007

Appartement La Muralla info