Géén boekingskosten

SpanjeLa PalmaPuerto Naos

8.3FantastischScore uit 6 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

6 Reviews over Atlantico Playa

• 8Erik14-08-2017

Geweldig uitzicht

Dit appartement biedt precies wat we wilden. Een mooi balkon aan de boulevard / zee. Locatie is top. Appartement is wat gedateerd, maar alles werkt naar behoren (onderhoud goed). Hett is zeer schoon. De slaapkamer hebben wij niet gebruikt ivm warmte (slaapkamer grenst aan gang). De matrassen in de woonkamer gelegd. Balkondeur open. Echt heerlijk slapen met de oceaan op de achtergrond. Onze baby slaapt overdag en het was heel erg warm op de kamer. Wij hebben gevraagd om een ventilator en die werd zonder gemor gegeven. Hulde. Echt heel fijn, want de baby kreeg uitslag. De boulevard is niet groot, maar biedt best vertier. Aan het einde van de boulevard zitten 2 goede restaurants. Top gegeten daar. In de ochtend een ritueel; broodjes halen bij de Duitse bakker en koffie bij Layla (super goede koffie). Daarna zwemmen. De zee is erg wild en niet baby proof. Ik heb genoten van de golfen, maar met babies zou ik niet het water in gaan.

• 8Hans Meijering14-05-2017

Erg mooi

Bovenste verdieping alleen per extra trap te bereiken. Tot vierde verdieping per lift

• 10Marco Roos01-03-2017

Top locatie, erg tevreden.

Ruim appartement, alles voldoende aanwezig, rustig complex, direct aan boulevard en strand. Voorzijde is voor die paar tientjes extra echt een aanrader: Prachtig uitzicht. Achterzijde ligt aan smal steegje, daar is het niet leuk op je balkon.

Terrasjes / restaurantjes letterlijk op 10 meter afstand. Geen herrie.

Puerto Naos kom je voor je rust. Behalve kleine boulevard met fijn strand en paar restaurantjes wat verderop + 1 Spar is er verder niet veel. Stappen kan je er verder niet. Bakker is om de hoek.

Let op: Er is geen receptie. Bij aankomst melden per telefoon bij duitse eigenaresse als ze toevallig niet aanwezig is in het complex.

Aanrader!

• 8Gerard K.21-11-2016

Prachtig maar wat gedateerd

Mooi gelegen aan de boulevard met prachtig uitzicht op strand en zee.

De inrichting is enigszins gedateerd en ook de keuken en badkamer zijn toe aan renovatie. Vooral het kleine bad zou moeten worden vervangen door een veilige douche.

De service en schoonmaak zijn heel goed.

• 8Kitty02-09-2014

Prima plek, super locatie

Beetje basic ingericht, maar goed voor een vakantie. Wij hadden een appartement aan de achterkant, zonder zeezicht dus, maar op t oosten dus bleef t redelijk koel. Locatie aan de boulevard is echt super! Spar supermarkt is dichtbij, nog dichter is een kleine super aan de zojkant met heerlijk vers brood! Strand van Puerto Naos is een van de beste. Dichtbij ook Charco Verde aan te raden, Bombilla als strand niet echt. Zonder huurauto is t prima met de bus te reizen, vraag om een kortingskaart (vanaf 10 euro), met een paar ritten heb je dit er al uit (20% korting per rit). Mooi eiland en veel wandelingen als je dat leuk vindt.

• 8Walter12-11-2008

Ruime appartementen aan de boulevard!

Prima appartementen aan de boulevard van Puerto Naos. Het is een relatief klein complex met maar 8 appartementen aan de boulevard-zijde. Er zijn er ook een aantal aan de achterkant van het gebouw, maar deze kijken uit op een smalle straat. Ruime woonkamer en groot balkon met zitje. Er is een lift. Geen receptie. Bij aankomst is de (spaans sprekende) schoonmaakster in het gebouw om de sleutels te overhandigen. Een huurauto is wel makkelijk. Tijdens hoogseizoen is het wel vaak zoeken naar een parkeerplaats voor de auto. Er is op loopafstand een bushalte met verbinding naar Los Llanos en vandaar uit naar de belangrijkste andere plaatsen op het eiland. Er is een supermarkt op ca. 50 meter van het appartement, welke ook op zondagen en 's avonds geopend is. In de onmiddelijke nabijheid zijn diverse restaurantjes (palmerische keuken, een chinees, pizzeria's etc).
    Puerto Naos ligt aan de westzijde van La Palma. Wij zijn hier al een paar keer geweest en komen er steeds weer terug

Appartement Atlantico Playa info

• LiftenBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KitchenetteBeschikbaar
  • Balkon terrasBeschikbaar
  • HaardrogerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar