Appartement Oasis San Antonio

8,3

9 reacties Appartement Oasis San Antonio

buiten

Hillie van Breugel, 18-2-2018

kun je in maart ook lekker de hele dag buiten zijn, of moet je eind van de dag al naar binnen.

Autoverhuur

DenisevanRooijen, 15-2-2016
Hebben jullie tips betreft het huren van een auto op la palma? Zitten er veel autoverhuurbedrijven in de buurt van de appartementen?

wat meenemen?

gerda, 26-7-2014

Wij gaan in augustus erheen.

Kan iemand mij vertellen of er nog bepaalde dingen zijn die handig zijn om mee te nemen voor in het appartement? Zoals, keuken gerei omdat dat bijvoorbeeld schaars is?!

En zijn zwemschoentjes nodig bij het strand ivm stenen/beesten?

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis San Antonio voor je op een rij gezet:

Pinautomaat

Leonieke, 8-7-2014
Wie weet of er een pinautomaat in de buurt is?

vliegtuigen

Majel, 6-1-2014
Ik zie op de plattegrond dat het hotel in het verlengde van de landingsbaan ligt. Heb je daar door geen last van vliegtuigen. (op rhodos konden we ze vorig jaar namelijk bijna aantikken)

tv

ine, 9-9-2013
Hallo mensen,wie kan ons vertellen hoeveel nederlandse t.v zenders er zijn in oasis san antonio..b.v.d

scooter motor verhuur

marc, 27-8-2013
halo , ik ga in september naar la palma , weet iemand of je er scooters of motoren kan huren ? alvast bedankt

tv

bennie, 27-8-2013
Wie weer welke nederlandse zenders je hebt in oasis san antonio?

het weer in oktober

Hillie van Breugel, 7-12-2011

Wij zijn van plan om eind sept 2012 naar Los Cancajos te gaan, het ligt aan de schaduw zijde van het eiland.

Dus vraag ik mij af, of ik dan toch nog wel lekker van de zon kan genieten. Of is dit meer een plaats om in het hoogseizoen te bezoeken.