Appartement Lago Azulsterster

Tonen op kaart

117 reviews over Appartement Lago Azul

• 2019
    7Stephanie16-08-2019

We hebben het heel fijn gehad op la Palma, prachtig eiland! De appartementen zijn eenvoudig maar schoon. In 8 dagen tijd is er 2 x schoongemaakt, 2x schone handdoeken 1x bed verschoond..... Het zwembad geeft verkoeling, wel wat verouderd, veel mozaïektegeltjes liggen los op de bodem. Het strand is ongeveer 500- 800 meter lopen, mooie wandeling langs de kust via een verhard pad. Echt zwemmen konden wij niet, de zee was te woest. Het strand in Santa Cruz, ca. 5 minuten met de bus (1.50 pp enkele reis) beviel ons beter en hier zijn ook strandwachten, maar ook daar is het oppassen, de zee is wild! Leuke stad trouwens! Een auto huren is zeer de moeite waard, dichtbij lago azul zitten diverse verhuurbedrijfjes. Onder het complex zit een supermarktje dus elke ochtend verse broodjes! Ook voor warm eten kun je daar je boodschappen doen. Eten bijboeken zou ik niet doen, we hebben even gekeken, weinig aanbod! Top vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Jolanda13-04-2019

Heerlijke, rustige vakantie

Eenvoudig appartement met prachtige ligging. En een mooi, groot zwembad. Helaas wel achterstallig onderhoud. Als het flink waait, ligt het terras vol afgebladderde verfresten. Ietwat harde bedden die fantastisch liggen. Goed geslapen. Appartement wordt om de dag schoon gemaakt en dan worden ook de handdoeken gewisseld. Alleen wordt op zondag niet gewerkt. Dus bij ons was na vrijdag de eerste schoonmaakbeurt pas weer op maandag.

Gereisd met partner in april 2019

• 8Bert Eradus14-02-2019

ontspannend, zonnig, voor eiland echt te zien auto

Was een rustige akkomodatie in een eveneens plaatsje. Genoeg te zien, lopen en van de zee/natuur te genieten. Paar leuke restaurantjes zoals El Pulpo en Il Ghiottone (t.o.v. touristengebouw met een trap naar boven) klein maar fijn was van toepassing!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    10Karin01-11-2018

Superfijne vakantie!! Aanrader!!

Wat heb ik samen met mijn dochter (4 jaar) genoten van onze week vakantie hier! Erg mooie ligging zo aan de kust. We hebben 4 dagen een auto gehuurd en hebben zo zoveel mogelijk van het eiland kunnen zien. Het appartement zelf was ook een echte aanrader, rustig maar toch ook gezellig. De mensen bij de receptie zijn erg vriendelijk evenals de andere medewerkers. Is er ook een minpuntje te verzinnen aan de vakantie? Werkelijk maar een, ze hadden geen stofzuiger dus het opvegen van het glas van een gevallen kopje was wat lastig met een oude bezem. Maar ja dat maakte de vakantie er niet minder om! Het appartement zelf was goed schoon en er werd regelmatig even de bedden opgemaakt en de handdoeken gewisseld. Topvakantie en een echte aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8Marieke Brouwer22-10-2018

Super relaxte vakantie plek!

Dit is een plek om te relaxen, zonnen, snorkelen en vooral top voor wandelaars! Als je op zoek bent naar meer uitgaans mogelijkheden, discotheken, drukke boulevards, dan zijn er betere opties. Ook moet je wel enigzins goed ter been zijn ivm de trappen en heuvelige landschap. Erg leuk en voordelig is het om een auto te huren, in één of twee dagen kun je prima het eiland verkennen. Prijzen en kwaliteit van hapjes en drankjes hebben ons erg verrast, vooral in Santa Cruz en het noorden is het erg leuk, en totaal (nog) niet toeristisch. Dit heeft uiteraard ook te maken met het seizoen wanneer je gaat, wij waren er in het naseizoen. Dan is het nog perfect zomerweer! Persoonlijke tip ;-) de golven bij de golfbrekers in de baai zijn soms ruw. En dan komen de grote rotsblokken wel erg dichtbij!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Petra20-10-2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

De appartementen zijn schoon zonder overbodige luxe. De ligging is prachtig! Helaas wel erg gehorig.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 7Peter03-10-2018

Prima vakantie gehad

Prima appartement wij zaten aan het zwembad
    Goede bedden de keuken inventaris was wel erg schaars. Jammer dat het aan deze kant van het eiland vaak bewolkt is , maar door een auto te huren zit je zo aan de andere kant waar de zon schijnt

Gereisd met partner in september 2018

• 9Janneke Vloet26-07-2018

Heel fijn appartement met paradijselijk uitzicht☺

Ik kom elk jaar naar La Palma ,mijn lievelingseiland. Ik vind dit een heel fijn,schoon appartement met een heeel mooi uitzicht vanaf het balkon..op de oceaan en palmbomen..heel rustgevend.Alles wat ik nodig had was aanwezig.Het personeel is heel vriendelijk en warm en mijn complimenten voor de schoonmaakster..die in hoge temperaturen meerdere malen het appartement heel mooi schoonmaakte..Alles is in de buurt..supermarkten..de oceaan ligt aan het appartement..de bussen om op andere delen vh eiland te komen,de hoofdstad santa cruz waar je heen kunt lopen..wel hoge lange trappen de berg op en dan nog circa 5 km maar met een goede conditie is dat geen probleem.Vanaf daar beginnen de bergroutes pas.Ik heb nog een zumbaworkshop gedaan op het strand..ook heel leuk en verder is het niet zo toeristisch..maar een heel puur en rustig eiland met oernatuur...wat ik zelf heel fijn vindt.Dit verblijf was op 1 juli maar ik ga eind augustus weer terug☺.

Alleen gereisd in juli 2018

• 8Maaike12-05-2018

Leuk voor stelletjes en een rustige vakantie.

Prima en schoon appartement! Zeer rustige omgeving met een fijn zwembad. Op het terrein heb je ook een restaurant (incl. afhaal) en een winkel waar je in principe al je boodschappen kunt doen. Verder heb je op ongeveer 1 a 2 km afstand nog een Spar waar je heen zou kunnen. Je kunt gebruikt maken voor de bussen om naar de Hoofdstad te gaan (deze komen vaak alleen niet op tijd). Je kun ook langs de kunst lopen het is ong. een wandeling van 6 km. Je komt hierbij ook lang een stukje strand waar je makkelijk de zee in kan, dit is ong. 1 a 2 km lopen. Let er wel op dat er niet veel pinautomaten in de buurt zijn, en de gene die er zijn (binnen 2km) zijn vaak leeg. (Hebben wij veel last van gehad.) Het eindeland zelf is meer voor stellen en/of 50+, het waait erg hard en is vaak bewolkt. Overigens aan de andere kant van het eind is dit andersom. Veel jeugd en altijd mooi zonnig weer. Je kan makkelijk een auto huren.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Fam Gieskes06-05-2018

Mooi man

Geen luxe wel heerlijk rustig. Hier en daar achterstallig onderhoud. Zowel zwembad als zee erg koud (ff doorheen).

Auto huren 25 euro p dag. Genoeg aanbieders.

Uit eten 25 euro voor 2 personen incl drinken. Mi Rincon.

Hoofdstad Santa Cruz 1.37 pp met de bus. 10 minuten rijden. Kinderen tm 5 jaar gratis.

Heerlijke koffie op een terrasje voor 1.60 euro.

Supermarkt onder complex maar loop iets verder naar de Spar. Veel goedkoper.

Voor kinderen zelf beddengoed meenemen. Niet voldoende voor aanwezig. Neem ook zelf een koekenpan mee om sochtends een eitje te bakken. Koffiezetapparaat aanwezig. Broodrooster idem.

Vliegveld 10 minuten transfer.

Mooi eiland. Vriendelijke mensen en prijzen. Indrukwekkende natuur. Neem goede wandelschoenen mee.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

13 tips over Appartement Lago Azul

• Bert Eradus, 16-02-2019

Prima, sober ingericht appartement. Zorg dat je aan zeezicht zijde zit. DE hele dag zon op je balkon. Mooi lekker ristorante Sadi naast het appartement. Maar t.o buro Tourisme zit boven (met trap) een nieuwe restaurant Il Ghiottone. Voor even wat trips zeker een auto huren.

• Jolien Elise, 23-04-2014

Voor mooi uitzicht en zon is een appartement op een hogere verdieping aan te raden.

• fam, 07-08-2013

boottocht vanaf Tazacorte. Hebben veel verschillende soorten dolfijnen gezien en een walvis. Kinderen halverwege ook nog op de bananenboot.

3 vragen over Appartement Lago Azul

• Dana, 20-09-2016

Temperatuur

Wie weet wat de temperatuur eind November op La Palma is? Graag uit eigen ervaring antwoorden en niet van klimaatinfo etc. wat dat heb ik natuurlijk zelf al gelezen ;D

• Linda, 12-06-2014

Vers brood

Is er een bakkertje in het dorp of verkoopt men bij de supermarkt vers brood?

Roberto Oosterwolde, 10-07-2014

Bij de supermarkten Spar, Hiper Mercado en Lecker Lecker is (mijnsinziens) vers brood te vinden! Spar en Lecker Lecker bevinden zich op loopafstand van het appartement (Lago Azul), terwijl Hiper Mercado grenst aan het appartement.

• Nelly, 10-03-2010

koffiezetapparaat

Weet iemand mij te vertellen of er een "normaal" koffiezetapparaat aanwezig is en een theepot?

Marian, 13-11-2011

Er is een glazen pot met een koffiefilter. Tevens is er een caffetiere (voor 2 kopjes) waar je heerlijke koffie mee kunt zetten. In het supermarktje bij het appartement kan je koffiefilters kopen.

Appartement Lago Azul info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken