Appartement Lago Azul

111 reviews over Appartement Lago Azul in het Nederlands

Prima vakantie gehad

Peter
3-10-2018

Prima appartement wij zaten aan het zwembad

Goede bedden de keuken inventaris was wel erg schaars.

Jammer dat het aan deze kant van het eiland vaak bewolkt is , maar door een auto te huren zit je zo aan de andere kant waar de zon schijnt

Heel fijn appartement met paradijselijk uitzicht☺

Janneke Vloet
26-7-2018

Ik kom elk jaar naar La Palma ,mijn lievelingseiland.

Ik vind dit een heel fijn,schoon appartement met een heeel mooi uitzicht vanaf het balkon..op de oceaan en palmbomen..heel rustgevend.Alles wat ik nodig had was aanwezig.Het personeel is heel vriendelijk en warm en mijn complimenten voor de schoonmaakster..die in hoge temperaturen meerdere malen het appartement heel mooi schoonmaakte..Alles is in de buurt..supermarkten..de oceaan ligt aan het appartement..de bussen om op andere delen vh eiland te komen,de hoofdstad santa cruz waar je heen kunt lopen..wel hoge lange trappen de berg op en dan nog circa 5 km maar met een goede conditie is dat geen probleem.Vanaf daar beginnen de bergroutes pas.Ik heb nog een zumbaworkshop gedaan op het strand..ook heel leuk en verder is het niet zo toeristisch..maar een heel puur en rustig eiland met oernatuur...wat ik zelf heel fijn vindt.Dit verblijf was op 1 juli maar ik ga eind augustus weer terug☺.

Prima en schoon appartement! Zeer rustige omgeving met een fijn zwembad. Op het terrein heb je ook een restaurant (incl. afhaal) en een winkel waar je in principe al je boodschappen kunt doen. Verder heb je op ongeveer 1 a 2 km afstand nog een Spar waar je heen zou kunnen. Je kunt gebruikt maken voor de bussen om naar de Hoofdstad te gaan (deze komen vaak alleen niet op tijd). Je kun ook langs de kunst lopen het is ong. een wandeling van 6 km. Je komt hierbij ook lang een stukje strand waar je makkelijk de zee in kan, dit is ong. 1 a 2 km lopen. Let er wel op dat er niet veel pinautomaten in de buurt zijn, en de gene die er zijn (binnen 2km) zijn vaak leeg. (Hebben wij veel last van gehad.)

Het eindeland zelf is meer voor stellen en/of 50+, het waait erg hard en is vaak bewolkt. Overigens aan de andere kant van het eind is dit andersom. Veel jeugd en altijd mooi zonnig weer. Je kan makkelijk een auto huren.

Mooi man

Fam Gieskes
6-5-2018

Geen luxe wel heerlijk rustig. Hier en daar achterstallig onderhoud. Zowel zwembad als zee erg koud (ff doorheen).

Auto huren 25 euro p dag. Genoeg aanbieders.

Uit eten 25 euro voor 2 personen incl drinken. Mi Rincon.

Hoofdstad Santa Cruz 1.37 pp met de bus. 10 minuten rijden. Kinderen tm 5 jaar gratis.

Heerlijke koffie op een terrasje voor 1.60 euro.

Supermarkt onder complex maar loop iets verder naar de Spar. Veel goedkoper.

Voor kinderen zelf beddengoed meenemen. Niet voldoende voor aanwezig. Neem ook zelf een koekenpan mee om sochtends een eitje te bakken. Koffiezetapparaat aanwezig. Broodrooster idem.

Vliegveld 10 minuten transfer.

Mooi eiland. Vriendelijke mensen en prijzen. Indrukwekkende natuur. Neem goede wandelschoenen mee.

Goed: de totale ruimte is genoeg voor twee/drie personen.

vriendelijk personeel

super maaltijden in hotel Caleta

Niet : hier en daar kleine gebreken(voor lief nemen!)

wat meer keukenspullen kan geen kwaad

Prima appartement

Ellen
5-8-2017

Appartementencomplex ziet er van binnen wat verouderd uit, maar het is wel goed schoon en wordt iedere 2 tot 3 dagen schoon gemaakt.

Het strand is verder lopen dan waarmee wordt geadverteerd (900 m ipv 500 m), maar wel een mooie route langs het water over een boulevard.

De schilder was druk bezig de balkons op te knappen waardoor ons balkon aan t einde van de dag wel vaak vies was.

Personen op receptie spreken goed Engels en zijn uiterst vriendelijk.

Bij het appartement zit een Italiaans restaurant waar je heerlijk kunt eten.

Leuke rustige accommodatie!

Arjen
19-7-2017

Leuk complex wat (in het hoogseizoen) veelal door Spanjaarden zelf bezet is. Kenmerken zijn kleinschalig, rustig en eenvoudig. Wij hebben het in ieder geval als goed ervaren. Het eiland La Palma is mooi maar bergachtig/ steil. Een auto huren is een must en kan direct om de hoek bij auto Ferraz.

Fantastisch!!!

wilma hulzebosch
16-8-2016

We zijn nu al weer een week terug maar hebben alweer geboekt voor volgend jaar! Het is enorm ontspannend. Het is niets voor mensen die discotheken zoeken maar echt voor mensen die willen uitrusten.

Niet goed, Niet slecht

van der Wal
29-4-2016

Service was erg goed mede als de schoonmaak. Elke dag nieuwe handdoeken en bedlinnen. Ook werd elke dag het bed opgemaakt.

Vliegtuigen vliegen wel recht over je heen. het is gelukkig geen schiphol (max 10 vliegtuigen per dag) en alleen tussen 8 en 21uur.

Bedden waren erg slecht. Na 2 dagen al last van mijn rug. Verder erg simpel.

Inventaris was er bijna niet. Ook het servies en bestek was heel erg summier. Alleen het hoog nodige en 3 van alles.

*Een huurauto is echt een must om het eiland te bekijken.

*Bij de Lidl in Brena Alta (vlakbij Santa cruz) kun je veel verse producten krijgen en de openingstijden zijn erg ruim.

mooie locatie

Truce
17-4-2016

de appartementen van Lago Azul zijn ruim genoeg, mooie ligging, goede schoonmaak en vriendelijk personeel. Een minpunt is dat het gehorig is, door de plavuizen vloeren, vooral als er mensen boven je met stoelen gaan schuiven. Het vliegveld is ook dichtbij, maar er vliegen maar een paar vliegtuigen per dag over. Er zijn voldoende restaurants in de buurt, wij vonden Mi Rincón de allerbeste. De boulevard is een prachtig wandelpad en we zijn ook een paar keer naar de hoofdstad Santa Cruz gewandeld. Een auto huren is ook aan te bevelen, want er zijn genoeg mooie plaatsen op het eiland, zoals de vulkaankraters onderin bij Los Canarios, de kustplaatsen Puerto Naos, Tazacorte zijn ook de moeite waard. En dan natuurlijk de grootste krater ter wereld; Caldera de Taburiente.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lago Azul in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lago Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.