Appartement La Caleta

Appartement La Caleta
8,4

3 tips over Appartement La Caleta

Nicolette, 7-5-2015

het appartement heeft 2 kookplaten en wat summier keukengerei. Wel een koffiezetapparaat en föhn, geen waterkoker. Op 5 minuten rij-afstand een Lidl en een kleine supermarkt 3 minuten lopen

Een auto huren is wel heel handig en niet zo duur, let op wegen zijn goed maar La Palma is voornamelijk bergen.

La Palma biedt zon, zee, wandelingen, bezoek sterrenwacht (vooraf reserveren via internet!) en prachtige natuur.

het strand met zwart lavazand is circa 5 minuten lopen

Jessica, 26-5-2014
Santa Cruz met de bus. Gezellig dorpje met leuke terrasjes. We zijn naar de vulkaan geweest in het Zuiden van la Palma maar dat stelde weinig voor.
Marry, 27-1-2013
mooi om te wandelen en ook het huren van een auto om wat van het eiland te zien.

We hebben een aantal aanbieders voor La Caleta voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl