Appartement Isla Encantada

Meer appartement info

24 reviews over Appartement Isla Encantada

• 9Maureen van Leeuwen25-10-2015

Prima

Prima accommodative, mooi uitzicht,erg rustig en leuk zwembad. Verzoek aan de volgende gasten om de super lieve huiskat/zwerfpoes Silla eten te geven. Wij, en ons dochtertje waren erg verdrietig om dit kleine lieve oranje poesje achter te laten. Carmen ( de lieve spaanse vrouw van de receptie heeft belooft de brokjes te geven die wij achter hebben gelaten), daarna is het aan de volgende gasten. Alvast bedankt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 8foli5005-12-2012

Ideaal voor de rust

Vriendelijke accommodatie met basic interieur. Een weldaad aan rust met prachtig uitzicht. Als je voor de zon komt iets minder, maar als uitvalsbasis voor (berg)wandelingen prima. In de wintertijd redeljk fris met redelijk veel regendagen, maar de zon is terug te vcinden aan de westkust op nog geen uurtje rijden. Als je een boulevardje wil pikken zit je toch sowieso op het verkeerde eiland.

Gereisd met partner in november 2012

• 9missan23-09-2012

Wat een uitzicht!

Fijn 3 kamer app. met wasmachine, en een gigantisch balkon. Gelukkig incl. huurauto anders is het geen doen bovenop de berg. Zeer zeker een aanrader voor mensen die van rust houden.

Het enige wat ik miste was dat je ´s avonds een blokje om kon en op loopafstand wat restaurantjes.

Ten slotte, Carmen, de dame die alles verzorgd spreekt alleen maar spaans maar is erg behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2012

• 6mobielehans02-01-2012

Prachtige ligging, service iets minder

Ligging is perfect. Lekker rustig. Zwembad lag vol met wormpjes omdat de pomp het niet deed. Jammer voor onze zoon van 10. 8 Dagen geweest, bed is nooit verschoond helaas. En we moesten het met 4 handoekjes doen. Verder prima hoor.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 10nienkekelder24-08-2010

fantastische appartement

mooie ruime appartementen. Gelegen op rustige locatie. Perfect onderhouden. Mooie siertuin. Vriendelijke hardwerkende spaansprekende eigenaresse. Adembenemend uitzicht. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8Christine21-09-2008

Prachtige vakantiebestemming

De appartementen zijn ruim en de service is uitstekend. Elke dag werden de afvalemmers geleegd en als het nodig was handdoeken gewisseld. Een keer per week werden de bedden verschoond en de vloer gesopt. De tuin is prachtig en wordt heel goed bijgehouden. Wij hebben genoten van de rustige ligging en het fantastische uitzicht over zee. Het grote balkon, het (afgeschermde) zwembad en de mooie tuin gaven onze dochter (2 jaar) veel speelplezier. Kortom: ideale vakantiebestemming; door de ruime appartementen ook voor mensen met kleine kinderen.

Gereisd met familie in september 2008

• 8Lennart en Fenna27-08-2008

Augustus 2008

Dit appartement is zeer geschikt voor mensen die de rust opzoeken. Het ligt in het gehuchtje Tenagua, in de bergen boven Santa Cruz, een ietwat geïsoleerde ligging. Net als de andere gasten, probeerden wij elke avond voor 9 uur terug te zijn in het appartement, aangezien het laatste stuk absoluut gevaarlijk kan zijn om in het donker te moeten rijden (onverhard stuk weg zonder verlichting langs afgrond). Hostess Carmen spreekt enkel Spaans. We hadden de eerste 4 dagen geen warm water dus met behulp van woordenboek proberen uit te leggen. Verder hebben we haar weinig gezien. 2x per week schone handdoeken en beddegoed. Appartementen zijn ruim en terras is groot. Van de 14 dagen hadden we 9 dagen bewolking!! Dus ook mid-augustus kan er aan de oostkant veel bewolking zijn. Wij reden dan in een uur naar de andere kant van het eiland waar de zon wel schijnt (bijzonder fenomeen). Voor kleine kinderen is er eigenlijk niks te doen bij Isla Encantada. Binnen zwembad is prima: 1.20 tot 2.20 diep.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Simone10-08-2008

Voor een ontspannen vakantie!

Voor de vierde keer naar dit appartementencomplex geweest. Wij (man, vrouw, 5-jarige dochter) verbleven dit maal in appartement Peralillo, dat een groot terras heeft van 50m2 en twee slaapkamers. Het was weer geweldig en vooral het grote terras is een uitkomst, doordat je er bijna de gehele dag zon hebt en je er gemakkelijk een tuinset en twee ligstoelen (die er staan) op kwijt kunt. Het appartement is wel wat gehoriger dan de bovenste appartementen, doordat je je bovenburen kunt horen en er een luchtschacht/open verbinding is met je buren via het rooster in de badkamer. Van de drie appartementen die we gehad hebben in dit complex, beviel dit appartement ons het beste door het grote terras en de ruime woonkamer. Onze dochter vond de bovenste appartementen leuker, doordat ze dan nog meer (!) uitzicht had. Nogmaals: de plaats voor een ontspannen vakantie. Enige nadeel is dat het er gemiddeld drie graden kouder is dan 'beneden'. Het ligt op een berg en het waait er continu.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9G.Bron19-07-2008

erg geisoleerde ligging. Mooi complex. Ook in zomermaanden koude (bewolkte) kant van het eiland

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Simone08-07-2008

T'was weer fantastisch, op het weer na...

Eind maart zijn we weer een weekje op La Palma geweest, dit maal met familie. Het was er weer heerlijk, al liet het weer het afweten. Het was koud en nat. Daarom adviseer ik mensen die slechts één week naar La Palma gaan, toch aan de andere kant van het eiland te verblijven. De oostkant is mooi en verdacht groen, maar aan de andere kant is er meer kans op zon. En dat wil je meestal toch voor één week. Wij hebben weer veel gereisd met de auto, o.a. naar de stranden van Tazacorte en Puerto Naos. En dankzij het overdekte zwembad van Isla Encantada konden we daar ook gewoon zwemmen. Wij verbleven dit maal in appartement El Rosalito, net als vorig jaar zomer. Is goed bevallen en doordat Carmen weer helemaal hersteld was, was het ook schoon. We verbleven dit jaar met familie en hielden in totaal drie appartementen bezet. En dankzij de zonzekerheid gaan we ook deze zomer weer naar La Palma en verblijven we wederom in dit complex, maar dan in appartement Peralillo dat een groter terras heeft.

Gereisd met familie in maart 2008

Appartement Isla Encantada info