Appartement Hacienda San Jorge

8.4Fantastisch

Spanje, La Palma, Playa de los Cancajos

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 518p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• 8.1Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Hacienda San Jorge ligt in het Spaanse La Palma. Geen animatie maar elke dinsdag wordt er wel een sterrenkijkavond georganiseerd. Hier lig je aan het zwembad in mooi aangelegde tuinen waar je vogels en schildpadden spot. Ontspan in de sauna of het Turks stoombad. Steek de weg over voor het hotel en sta op het strand waar je goed kunt duiken.

232 reviews over Appartement Hacienda San Jorge

• 9Maria18-05-2017

Super

Mooi appartementen complex, ontzettend vriendelijk personeel. De bedden zijn goed, het ligt geweldig aan de oceaan zodat je de hele dag van het geluid van de branding kunt genieten. Het zwembad ligt in een mooi aangelegde tropische tuin. Kortom het is genieten hier

Gereisd met partner in mei 2017

• 7B. Haanappel11-05-2017

Goed hotel, verbouwingsherrie bij zwembad

Geweldig en verrassend eiland, goed hotel en aardig personeel. Mooi zwembad, echter daar kon je niet rustig liggen omdat de bijgebouwen van het hotel werden gerestaureerd. Beklag gedaan bij touroperator dat zij dit niet hebben gemeld. Ook de reisleider heeft hier met geen woord over gesproken. Afspraken met haar werden altijd op een andere locatie gehouden. Op 11 mei 2017 met touroperator besproken. Ze geven aan de overlast van de verbouwing aan (potentiële) bezoekers te melden. Ik ben benieuwd. We hebben overigens een geweldige week gehad, het eiland biedt zoveel moois dat het zonde is om überhaupt aan het zwembad te gaan liggen.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Jetze&Janny18-03-2017

Geweldige lokatie. Volgend jaar weer zelfde plekje

Bijna alles was goed. Eén ding niet n.l. de kussens van de bank waren te dun en te slap. Kun je niet een avond op zitten. Oplossing: stop de matras van het onderschuif bed onder de kussens en probleem is opgelost.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Dick17-03-2017

Mooi appartement in een fijne omgeving.

We hebben ervan genoten. Fijn appartementen complex, zeer vriendelijk personeel, goed eten. Kortom een lekkere vakantie gehad!

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Ben12-03-2017

Heerlijke plek

Voor de 3e keer naar Hacienda San Jorge,mooie appartementen. Helaas werd het appartement naast ons verbouwd, alles werd eruit gesloopt met kango s, dus geen rustige lunch op de kamer. Bij de receptie doen ze heel aardig , maar als je iets vraagt kan er nooit iets !! Bij de receptie wisten ze niet dat de appartementen gesloopt werden , de laatste dag vroegen wij of we de kamer een paar uur langer mochten aanhouden, volgens hun zaten ze vol, echter toen wij s avonds vertrokken, was de kamer nog niet schoongemaakt. Helaas ook voor het eerst handdoeken leggen bij het zwembad.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Rie Tiggelaar25-02-2017

Top plek

HSJ is een fantastisch appartementen complex. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel erg schoon. Prachtige tropische tuin en een geweldig zwembad.

• 9klein paradijsje06-02-2017

prachtig paradijsje met veel loslopende dieren

Eten was heerlijk en ruim voldoende en de parkachtige tuin is werkelijk prachtig. Wifi is bedroevend en neem nooit het hoekappartement in hoofdgebouw, daar komt nooit zon en is daardoor heel erg koud. Iedere avond moesten we de kookpitten aandoen om toch nog een beetje warmte te hebben. Het personeel is vriendelijk en er wordt zeer goed gepoetst. De dieren die er allemaal lopen vonden wij heel erg leuk maar ik kan me voorstellen dat als je niet zo'n dierenvriend bent, dat je dan hier beter niet kunt boeken. De katten zitten en liggen overal, de tuin, de lobby, de lift, wij vonden dat geweldig. Ik heb een hele middag met een kat op schoot op een bedje gelegen omdat ze niet meer af wilde springen, geweldig toch? Ook de eendenvijver met kuikentjes en de papegaaien (die overigens wel heel hard schreeuwen), we konden er geen genoeg van krijgen.

• 9Martie+Hermien31-01-2017

Een schitterende toevalstreffer

De appartementen liggen in een schitterende botanische tuin met bijpassend zwembad. Geen probleem met 'handdoekje leggen, ligbedden genoeg! De kamers zijn ruim, schoon maar eenvoudig; wij hadden ook nog een ruim balkon met zicht in de tuin. Nadeel: de bedden/matrassen waren hard. Overal (in appartement, hoofdgebouw en restaurant) is gratis WiFi, echter het signaal is niet overal even sterk! Het ontbijt is geweldig, ruime keuze en volop vers fruit, het diner is ook gewoon goed, elke dag wel wat anders. Ook is het mogelijk om buiten op het terras te eten. Overdag is er gratis thee en koffie te krijgen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het complex heeft ook een kleine supermarkt, genoeg keuze en niet duur. Via de achterpoort sta je zo op het (zwarte) strand om lekker in zee te zwemmen. Winkeltjes en eettentjes liggen 'om de hoek'. Met openbaar vervoer (bus) naar Santa Cruz is gemakkelijk om te doen en zeker niet duur; zo'n 1,30 p.p. enkele reis. De bushalte is dichtbij het complex.

• 8ruudvanbeek01-01-2017

Haciënda San Jorge: een aanrader met beperkingen

De Haciënda ligt in een prachtige botanische tuin. Leuk zijn allerlei dieren die daar wonen. Diverse papegaaien, ara's, katten en eenden, een kleine dierentuin. De kamers zijn schoon en eenvoudig. Een nadeel waren de bedden; steenhard met krakende veren. Een groot nadeel was de luidruchtigheid van de accommodatie. Het leek wel of er olifanten boven ons woonden. Elke ochtend gewekt worden door personeel/gasten die op de gangen met deuren knallen, meubilair aan het verslepen zijn, is niet fijn. Dit is echt een pijnpunt als je rust wenst. Pluspunt, dagelijks gratis koffie in de bar! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. WiFi is verre van geweldig. Dat ligt niet aan het signaal, dat is goed te noemen. Hier hebben ze echt werk van geprobeerd te maken. Het is een technische beperking. Op het eiland is geen fiber/ DSL, internet loopt via satelliet. Goed voor email, onvoldoende om te werken.

Gereisd met partner in december 2016

• 9thea burger26-10-2016

zeker voor herhaling vatbaar

de schoonheid van de tuin en de loslopende poezen die zorgen voor het wegblijven van ongedierte. geen gif in de tuin.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Appartement Hacienda San Jorge info