Appartement Hacienda San Jorge

8.4Fantastisch

Spanje, La Palma, Playa de los Cancajos

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 518p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• 8.1Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Hacienda San Jorge ligt in het Spaanse La Palma. Geen animatie maar elke dinsdag wordt er wel een sterrenkijkavond georganiseerd. Hier lig je aan het zwembad in mooi aangelegde tuinen waar je vogels en schildpadden spot. Ontspan in de sauna of het Turks stoombad. Steek de weg over voor het hotel en sta op het strand waar je goed kunt duiken.

232 reviews over Appartement Hacienda San Jorge

• 10Pieter02-08-2017

Super vakantie

Alles was goed, prima appartement met alles erop en eraan. Super eten met een mooi uitzicht op zee enof op het zwembad. Zeer mooie tuin, met loslopende eenden met kleintjes. Zeer behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Judith28-07-2017

Fantastisch genoten.

Alles was bijna top. Het super vriendelijke personeel, de fantastische service, het mooie zwembad waar geen handdoekjes gelegd worden, de prachtige tuin, het eten in het restaurant, er wordt elke dag schoongemaakt, de loopafstand naar het strandje en de nabijheid van het stadje Santa Cruz (4km). Oohh en niet te vergeten de fles wijn met een felicitatiekaartje erbij op onze kamer op de dag dat mijn man jarig was. Wat was minder goed? Dan noem ik toch voorzichtig de wat verouderde inrichting. (Overigens zijn ze druk bezig met het restaureren van de appartementen en het plaatsen van nieuw meubels, dus ik denk dat volgend jaar alles helemaal top is) Normaal vinden wij het niet zo erg als het wat gedateerd is. Je leeft toch meer buiten en we wisten dit ook van tevoren. Maar in dit geval sliep onze zoon op een uitklapbed dat onder de behoorlijk oude en stoffige bank geschoven werd. Hij werd iedere ochtend met een dichte neus en niezend wakker. Maar..... dat is super opgelost toen we dit meldden bij de receptie!! Er werd direct een heel nieuw bed en matras in de kamer geplaatst. Wij zijn dik tevreden, raden deze haciënda absoluut aan en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10Astrid17-07-2017

Paradijs

Hacienda San Jorge is een heerlijk appartementen complex met een fantastische botanische tuin. Prachtige bomen en bloemen en super gezellig met een stuk of 10 katten en eenden families. Op een steenworp afstand van de zee met ook nog een heerlik zwembad. Super aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 8Leonie08-07-2017

Super Vakantie!

We hadden een simpel appartement geboekt maar alles voldeed. Goed geslapen, prima badkamer en ook de kitchenette is prima. De tuin is prachtig net zoals het zwembad, het was rustig en er is altijd plek aan het zwembad. Je bent in 2 minuten op het strand waar je tegen betaling (€ 3) op een bedje kunt liggen. Het eten viel ons erg tegen en de winkeltjes en restaurants in de omgeving zijn niet erg uitnodigend wij kozen er dan ook voor om met de bus naar de hoofdstad te gaan. De bushalte is om de hoek en voor 1,10 sta je 10 minuten later in de winkelstraat. Je hoeft er niet naar toe te gaan om te shoppen maar de gevels zijn zeker bezienswaardig, ook langs de boulevard. Wij hadden bij lokaal bureau een excursie geboekt om dolfijnen te spotten dit is echt een aanrader! We hebben ook sterren gekeken, dit was prachtig alleen was de melkweg niet zichtbaar doordat de maan te fel was, boek deze excursie dus niet bij volle of bijna volle maan.

Gereisd in juni 2017

• 9kra06-07-2017

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijk personeel, de rondleiding door de tuin die wordt aangeboden was heel erg leuk, doen! mooi groot zwembad, erg schoon zowel het appartement, de prachtige tuin en het zwembad. Ondanks dat het diner in buffet vorm wordt aangeboden hebben we vaak in hotel gegeten omdat het gewoon goed is en men heerlijk rustig buiten kan zitten onder een grote oude ficus boom.Dat was echt genieten. Veel vers fruit tijdens het ontbijt en diner, overdag gratis koffie en thee, voldoende (schaduwplaatsen) rond het zwembad.

Klein minpuntje : Er is niet veel parkeergelegenheid voor de huurauto vlakbij hotel, klein eindje lopen is voldoende plaats maar dat kan een probleem zijn voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Leny16-06-2017

Fantastisch, kwamen hier voor de 6e keer en in dec

Prachtige accommodatie. In tropische tuin met zwembad. Vogels, papegaaien, vissen, schildpadden en poezen en katten. Eten perfect. Veel keus. Goed bereid. Vriendelijk personeel. Kleinschalig. Geen herrie. Heerlijk rustig. Schoon. Regelmatig live muziek. Een heerlijk oord. Bushalte vlakbij.

• 9H. Boot07-06-2017

Geweldige locatie en in de puntjes verzorgd!

Locatie aan het strand, prima appartement en restaurant, geweldige tuin en zwembad, gastvrije mensen en heel goede service. Geen minpunten kunnen vinden! Voor rustzoekers, misschien spreekt het voor gezinnen met kinderen wat minder aan.

• 9Willy27-05-2017

geweldig lokatie

Prima hotel met een geweldig ligging. Fantastische tuin vooral voor de natuur-en dierenliefhebber. Overdag geschetter van vogels/papagaaien, s, nachts heerlijk rustig. Behulpzaam personeel. Heerlijke buffetten waar niets aan ontbreekt. Betaalbare drankjes/wijntjes. Al met al voor herhaling vatbaar. Wij waren er voor de derde keer.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Riejanne26-05-2017

Wat een fantastisch eiland!

Mooi eiland, er zijn genoeg excursies om het eiland te bewonderen .maar ook voor de rust kun je er prima terecht.rondom het hotel kun je ook lekker vertoeven. Mensen zijn er super gastvrij, normale prijzen en lekker eten .

Gereisd in mei 2017

• 9Yvonne en Roger26-05-2017

Heerlijke wandelvakantie met fantastische gidsen

Mooie ligging, geweldige tuin en zwembad Jammer dat er een verbouwing gaande was, daar hebben toekomstige gasten dan weer profijt van ! Wij hebben er weinig last van gehad omdat we veel gewandeld hebben.

Appartement Hacienda San Jorge info

• Aantal personen2 tot 4