Appartement Hacienda San Jorge

8.4Fantastisch

Spanje, La Palma, Playa de los Cancajos

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 518p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• 8.1Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Hacienda San Jorge ligt in het Spaanse La Palma. Geen animatie maar elke dinsdag wordt er wel een sterrenkijkavond georganiseerd. Hier lig je aan het zwembad in mooi aangelegde tuinen waar je vogels en schildpadden spot. Ontspan in de sauna of het Turks stoombad. Steek de weg over voor het hotel en sta op het strand waar je goed kunt duiken.

232 reviews over Appartement Hacienda San Jorge

• 2018
    9Patrick01-08-2018

Geweldige vakantie gehad!!!

Schítterende vakantie gehad op La Palma!!! We hadden gekozen voor een niet gerenoveerd appartement. Deze voldeed prima. Genoeg ruimte en werd prima schoongehouden. Personeel in het hotel ook súpervriendelijk en doen er alles aan het zoveel mogelijk naar de zin te maken. Mooi zoutwaterzwembad met voldoende douches, midden in een prachtig aangelegde tuin. Prima restaurant met wederom ontzettend enthousiast en hardwerkend personeel. We hebben via het hotel voor 2x 4 dagen een auto gehuurd. Goedkoop, inclusief parkeerplaats onder het hotel en de 2e periode een gratis upgrade naar een grotere auto gekregen. Het eiland is werkelijk prachtig. Heel divers wbt natuur en cultuur. Eten en drinken spotgoedkoop en lekker. Het is er wel heel rustig. Zelfs in de hoofdstad Santa Cruz is niet veel te doen. Ook 's-avonds weinig vermaak. Voor ons was het echter een perfecte vakantie!!! De hostess heb je niet veel aan. Dat is een opgedirkte muts...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geboekt bij neckermann
  • 8Marianne23-07-2018

Heerlijk hotel, aanrader!

Mooi groen eiland en heerlijk hotel in een prachtige, schaduwrijke tuin met fonteinen en wat dieren zoals katten, vogels, vissen, schildpadden en eendjes. Wij hadden een nog niet gerenoveerde kamer maar die voldeed prima. Bijgeplaatste bed in woonkamer was alleen wat minder. Alles wordt erg goed bij- en schoon gehouden, zowel binnen als buiten. Vriendelijk personeel over het algemeen. Hebben het alleen op sommige momenten wel erg druk als ze alleen staan, zoals bij de bar op een muziekavond of de bar bij het zwembad. Heerlijk ontbijtbuffet, heerlijk zwembad met meestal voldoende ligbedden. Wij hebben wel wat "gezelligheid" gemist zoals een muziekje bij de zwembadbar of bij de cocktailbar. Gratis koffie/choco tot 17:00 uur helemaal top 👍 Livemuziek op vrij/za/zo tot ca. 11:00 uur maar voor de wat oudere bezoeker 😉 Een bezoek aan de andere kant van het eiland zeker aan te raden zoals Tazacorte en Puerto Naos.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9F Zijlstra05-07-2018

Hacienda san Jorge is een heel mooi hotel, geen hoogbouw en gelegen in een tropische tuin met een schitterend zwembad. Transfer is ongeveer 10 minuten dus je bent snel ter plaatse, en je hebt geen last van de vliegtuigen. Wij vonden de service uitstekend, en als we nog eens terugkomen is het zeker hier. Ook hebben wij een auto gehuurd in het hotel, ze verhuren alleen maar nieuwe auto's voor concurrerende prijzen en je krijgt een gereserveerde parkeer plek in de parkeergarage onder het hotel. In het restaurant kun je voor schappelijke prijzen gebruik maken van een smakelijk ontbijt buffet en een dineer buffet, dus al met al een plek om terug te komen. Als je je het schitterend eiland wilt bekijken huur dan vooral een auto en verken en bekijk de schitterende natuur van het eiland, de wegen zijn over het algemeen goed onderhouden. Als je de hoofdstad wil bekijken dan kun dat in 3 kwartier bewandelen en hoef je de auto niet te parkeren.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Leny de Mink14-04-2018

Een echte aanrader.

Rustig eiland. Geen massa toerisme. Fantastisch eiland voor wandeltochten. Hacienda San Jorge is een kleinschalig apart. complex, gelegen in tropische tuin. Vogels, schildpadden, poezen. Mooi zwembad. Goede ligstoelen. Gratis badlakens. Uitstekend restaurant (buffet). Vlees, vis, kip, vegetarisch. Enorm toetjes buffet. Veel vers fruit. Vriendelijk personeel. Zowel receptie, schoonmaak als restaurant. Mooie apart. Met inloop douche. Wij zijn hier al 7 keer geweest. 6 × in december tijdens feestdagen en 1 x in de zomer. Hebben al weer geboekt voor december 2018. Bushalte op 5 minuten afstand lopen. VVV ook vlak bij. Gratis Wifi.Leuke restaurantjes in de buurt. Geen luidruchtige disco's in de buurt. Regelmatig optredens in de lounge of bar. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8anoniem18-11-2017

prima hotel

gedateerd in uitstraling, maar goed onderhouden. helaas geen airco, en de bedden zijn slecht (zoals wellicht in veel hotels op La Palma). ontbijt uitgebreid en goed. mooie binnentuin en zwembad. vlak bij het strand. vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Monique22-10-2017

Voor herhaling vatbaar!

Mooi appartementencomplex met centrale ligging in het dorp. Ruim appartement, mistte wel een afwasborstel of iets dergelijks voor het afwassen. Kamer werd elke dag schoongemaakt (behalve op zondag). Zwembad was mooi groot, genoeg ligbedjes beschikbaar. Prachtige tuin waar je kon relaxen. Zeker de moeite waard om de restaurantje in het dorpje uit te proberen, je kan er heerlijk eten! Het is zeker aan te raden om een auto te huren, zodat je het eiland kan verkennen. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Jannes03-10-2017

juweel van een verblijf, practige ligging.

Luxe grote appartementen, fantastisch zwembad, heerlijk en heeeel uitgebreid ontbijt buffet. Vriendelijk en deskundig personeel. Fantastische tuin waarin je ook heerlijk kan relaxen. Veel verschillende soorten palmen en planten.

Gereisd met partner in september 2017

• 9roel k24-09-2017

prachtig appartementen complex

Zwembad, erg goed was het eten en vriendeijk persneel. Ruime appartementen met blacon.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9charlotte06-09-2017

Fijn verblijf

2 weken hier doorgebracht en het erg naar ons zin gehad. De ligging is perfect, direct naast het strand en op 10 minuten afstand van de hoofdstad en het vliegveld. Mooie tuin bij het appartement, vergezeld met katten en verschillende soorten vogels. Zwembad is mooi en groot en er zijn altijd bedjes vrij. Ontbijt is goed, alles is aanwezig. Wij hebben hier 1 keer s'avonds gegeten, ook dit was goed maar voor een lopend buffet vonden wij de keuze beperkt. Het appartement zelf is verouderd maar schoon. Bedden vonden wij veel te hard, je voelt de veren er doorheen als je je omdraait. Verder heb je echt een auto nodig om het eiland te verkennen. Als wij weer naar la palma zouden gaan, kiezen wij weer voor dit complex, maar dan wel een nieuw appartement.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Willy09-08-2017

Heerlijke appartement met mooie tuin rondom

Prima ligging voor het dorpje en de zee. Eten is prima verzorgt. Mooi zwembad en zeker (nog) geen massa toerisme. Dus geen animatieteam, maar wel leuke sterrenobservatie en tuin uitleg. Koffie en thee op de dag gratis (tot 17.00) Bedden zijn wat hard en doorgezakt. Kamers ruim, koelkast met vriesvakje. Auto huren kun je beter in het plaatsje doen, via hotel is het een stuk duurder bij de zelfde verhuurder.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Appartement Hacienda San Jorge info