17 tips over Appartement Hacienda San Jorge

• Ine en Ton v.d.Hurck, 18-02-2012 Rapporteren

openbaar vervoer is perfect, je hoeft echt geen auto te huren.

• Henk Atteveld, 22-10-2011 Rapporteren

Auto huren zoals gemeld in de vele reviews is inderdaad een must. Bij voorkeur een auto huren met wat meer vermogen. Onze huurauto met 1,2 ltr was voor de bergen wat te licht. Heel veel schakelen. Op La Palma kan men goed eten maar toprestaurants zijn spaarzaam . Heel gezellig en redelijk is rest. La Plecate in Santa Cruz op het pleintje achter de balcona,s. Vis restaurant op strand bij HSJ is oke en heel gezelllig. La Palma is een wandelbestemming. Goed schoeisel is aan te raden.

• S.Kalter, 21-08-2013 Rapporteren

Een boottocht met de Bussard is een aanrader maximaal 15 personen op de boot, een heerlijke lunch en informatie over alles wat je wilt weten, met een stop om te snorkelen, een prima uitje!

• Kathy3, 17-06-2013 Rapporteren

o.a.:- wandeling 4km naar de mooie hoofdstad "Santa Cruz". - excursie met de bus naar de "Roque de los Muchachos ",2.426 meter hoog,waar boven op de top, van verschillende landen (ook België)een astronomisch observatorium/basis (sterrenwacht) gelegen is. Bij helder weer heb je een prachtig uitzicht op en in de Caldera de Taburiente,een grote krater. Maar zelfs bij bewolkt weer is het daarboven prachtig! - "San Andrés",een heel mooi dorp met prachtige witte kerk.

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda San Jorge voor je op een rij gezet:

• joke hubert, 16-11-2012 Rapporteren

Wij huurden voor 10 dagen een auto (mazda 206) voor € 23,-- p.d. bij Auto Ferrraz. We hebben het hele eiland rond gereden en ondanks het minder mooie weer heel erg genoten van de prachtige natuur en geweldige uitzichten. Puerto Naos en en Puerto de Tazacorte hebben de warmste stranden en LosLlanos de Aridane is de mooiste stad. Wel viel ons op dat er aan de stranden veel bouwwerkzaamheden plaatsvonden. Ook de natuur zwembaden aan de kust bij San Andrés en in het noorden waren beiden afgesloten

• Leen, 10-10-2012 Rapporteren
    • Rondwandeling bij Parque Nacional de la Caldera de Taburiente
    • autotorip naar osservatorio astronomico la palma
    • Teneguia vulkaan in het zuiden (laatste uitbarsting: 1971)

• Marianne Bakker, 18-09-2012 Rapporteren

Dak van het eiland te bezoeken. De waterbronnen wandeling ( Let op dit is echt geen wandeling van 6 KM zoals ze aangeven )

• C. Buckers, 13-06-2012 Rapporteren

wandelen op dit eiland is een avontuur.

• Femke, 14-10-2012 Rapporteren

Vraag bij de receptie naar leuke uitjes, ze willen je graag helpen!

• Verriet, 13-08-2018 Rapporteren

Geen handdoeken meenemen. Scheelt kofferruimte. Lenen bij receptie. Gratis tenzij je ze mee jat dan brengen ze 10 euro in rekening.

Zelf een afwasborstel meenemen. En theedoek/handdoek/vaatdoek dat kennen ze hier niet. Neem een schaar mee.

Auto huren al thuis regelen autoOase via website. Top! En niet duur.

Pizzeria Casablanca is aanrader.

Naar hoogste punt van het eiland? Hou rekening met zeeeer veel (scherpe)bochten. En luchtdruk verschil. Wel gaaf boven!!

soms een kattengevecht snachts.

• Jacqueline, 14-10-2014 Rapporteren

Onze kamer appartement A106 heeft de hele dag geen zon wij hadden wel gedeeltelijk zeezicht Voor ons erg prettig maar zonaanbidders kunnen beter om een appartement aan de zwembad kant vragen in gebouw A, als je dan op de 1 of 2 de verdieping zit zit je helemaal goed. Gebouw B aan de zwembadkant heeft wel weer meer schaduw!

• MS, 04-01-2015 Rapporteren

Door de opzet van het complex hebben alle appartementen een ander uitzicht. Niet altijd even gunstig. Misschien is het handig je voorkeur bij boeking aan te geven. (tuin) In eerste instantie zaten wij op de 2e/3e verdieping in het hoofdgebouw. Dit vonden wij persoonlijk niet fijn. Weinig privacy ivm pad voor de deur, uitzicht richting zee, maar niets te zien van de tuin. Ieder zijn voorkeur. Vervolgens naar andere gebouw gegaan. 1e verdieping mooi zicht richting zwembad en tuin, super!

• MS, 04-01-2015 Rapporteren
    • Het dorp zelf is een beetje uitgestorven, erg jammer. Maar je kunt genoeg doen in de omgeving. Wij hebben een mooie wandeltocht gemaakt (excursie 'de waterbronnen'). Je kunt op La Palma goed wandelen. Verder kun je vanaf het hotel makkelijk met de bus naar de hoofdstad, hier zijn aardig wat winkeltjes, leuke straatjes en restaurantjes. Je kunt hier ook naartoe wandelen +- 45-60 min.
    • Huur een auto! Genoeg te zien en prima wegen.

• Ronald, 13-01-2015 Rapporteren

Beste kamers aan de tuinzijde daar heb je zon. De tuin is erg groot en bijzonder mooi aangelegd

• Bonnie, 07-04-2015 Rapporteren

Meerdere strandjes op een steenworp afstand, heerlijk zwemmen (waterschoenen wel handig) Ontbijtbuffet is fantastisch. Wandeling vanuit santa domino in het noorden is prachtig. Wanneer je voor de zon komt kan je beter aan de westkust accomodatie zoeken. Boerenmarkt in Villa de mazo is een aanfluiting, de wandeling van Brena Alto naar Mazo wel zeer de moeite waard. Leuke en goedkope eettentjes nabij de haciënda. Winkelen in Santa Cruz erg leuk en goedkoop.

• Judith, 08-08-2014 Rapporteren

De bootexcursie (FANCY tour)

• majorie_esther, 05-05-2015 Rapporteren

Uiteten in Los Cancajos bij La Habana of Sadi. In Breña Alta bij Las 3 Chimeneas. Auto huur en excursie boeking in Los Cancajos bij Oasis.